پيام خصوصيتو مهربون چك كن در مورد طراحي اين شكلي قالب مديريت بهت پيام خصوصي دادم
نمایش نسخه قابل چاپ
پيام خصوصيتو مهربون چك كن در مورد طراحي اين شكلي قالب مديريت بهت پيام خصوصي دادم
براي بيرون كشيدن اين قالب به روت هاست سايت خود يعني جايي كه جوملا نصب شده برويد و سپس به پوشه administrator برويد! در اين پوشه پوشه ديگري به نام templates موجود است كه قالب هاي مربوط به مديريت سايت در اونجا قرار دارند! حالا پوشه قالب مورد نظر را زيپ كنيد و دانلود كنيد!
اين قالب رايگان است و قبلا در نت منتشر شده و اگر كمي جستجو كنيد حتما خواهيد يافت!
ممنون دوست عزيز . فقط اسم قالب را نمي دونيد ؟؟؟ / ايا براي اينكه روي جوملاي 1.5.23 نصب كنم بايد ترجمه بشه ؟ يا نيازي نيست ؟
سلام دوستان . يك سوال داشتم . اين قالب را من چه طوري ميتونم از روي هاست دانلود كنم ؟ / توي قسمت templates هست ؟
سلام دوستان / شرمنده قصدم اسپم دادن نيست . اما كسي نيست جواب بنده را بده ؟ / عجله دارم
سلام.
قصد شما محترم هست. اما در عمل کاری رو انجام میدید که از شما به عنوان یک کاربر انجمن که مدت زیادی هست در انجمن حصور دارید، انتظار نداریم. پاسخ شما قبلا دوبار داده شده:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط torghoundy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
برای آخرین بار پاسخ دوستان رو با جزئیات بیشتر تکرار می کنم :نقل قول:
نوشته اصلی توسط ostad24000 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
قالب های جوملا 1.5 با انتقال فایل های قالب، از یک سایت به سایت جدید قابل استفاده هستند.
فایل های قالب در این مسیر قرار دارند JOOMLA_PATH/administrator/templates که منظور از JOOMLA_PATH مسیر نصب جوملای شماست.
اسم قالب رو می تونید از مدیریت جوملا -> افزونه ها -> قالب ها -> سربرگ مدیریت پیدا کنید. قالبی که درحال استفاده هست جلوی اسمش در ستون پیش فرض ستاره داره.
وقتی اسم قالب رو پیدا کردید، در مسیری که در بالا ذکر شد، پوشه موردنظر رو پیدا و فشرده (zip) و دانلود کنید. سپس در سایت مقصد در مسیر متناظر، از حالت فشرده خارج کنید.
یعنی اگر مثلا قالب در مسیر OldSite/administrator/templates/yourtemplate بوده دقیقا نظیر همین حالت رو برای سایت جدید ایجاد کنید: NewSite/administrator/templates/yourtemplate
سپس در سایت جدید از مدیریت جوملا -> افزونه ها -> قالب ها -> سربرگ مدیریت، قالب موردنظر رو علامت بزنید و روی پیش فرض کلیک کنید.
------------------
ضمنا پیش از این شخصا دوبار (و در بار آخر بطور مشخص با ذکر قسمت مربوطه) به شما تذکر دادم که قوانین انجمن رو رعایت کنید.
این سومین و آخرین بار هست که به شما تذکر داده میشه و ادامه این روند محدودیت هایی برای شما به دنبال خواهد داشت.
پس لطفا [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو یکبار بطور کامل مطالعه و از این پس حتما رعایت کنید.
یا علی
اقا سعيد اولا سلام و خسته نباشيد شرمنده اما خوب كارم گير بود . درسته دوستان گفتن اين قالب پيشفرض جوملا هست . اما بنده عرض كردم كه اين قالب را چه طوري ميتونم از طريق هاست بيرون بكشم و روي جوملا 1.5.23 نصب كنم . دوستان و نيز خود شما فرموديد كه بايد از روي هاست دانلود كنيد و مشكل اصلي من نيز همين هست . چه طوري روي هاست زيپ كنم و بعد دانلود . ( خوب تا حالا اين كارو انجام ندادم ) اقا سعيد توي پست قلبي من چه كار خلاف قوانين انجام دادم . بنده قوانين را مطالعه كرده بودم اگر لطف كنيد و بفرمايد بنده چه كاري خلاف قوانين انجام دادم ممنون ميشم . كه ديگر تكرار نشود با تشكر از همه ي دوستان
سلام.
درصورتی که مشکلتون درمورد zip کردن هست، باید دقیقا ذکر کنید که مشکلتون این هست که نمی دونید چطور zip کنید. کما اینکه بعد از قوانین هم توصیه کردیم :
جواب شما: اگر از کنترل پنل Cpanel استفاده می کنید پوشه قالب رو در مسیر گفته شده انتخاب و سپس روی Compress کلیک کنید و فرمت موردنظر رو مشخص کنید.نقل قول:
قبل از ارسال سعی کنید تمرکز داشته باشید و سوال خود را به گونه ای بیان کنید که فهم آن آسان و بدون ابهام و کژتابی باشد تا زودتر به جواب برسید.
در کنترل پنل های دیگه ممکنه این کار روش دیگه ای داشته باشه.
اگر کنترل پنل شما این امکان رو نداشت، می تونید با استفاده از برنامه های FTP پوشه رو بصورت یکجا از طریق FTP دانلود کنید. درغیر اینصورت باید تک تک فایل ها رو دانلود و در پوشه های متناظر با محل قرارگیری فایل های قالب قرار بدید.
اما در مورد قوانین که هم تذکر داده بودم قوانین (خصوصا موارد مربوط به نوشتار) رو رعایت کنید:
یا علینقل قول:
4) از بکار بردن بیش از انداره نشانه های نگارشی (مثلا ! - . ، ؟ و ...) و شکلک ها، فونت های بسیار درشت یا استفاده نامناسب از رنگ ها و هر کار دیگری که باعث بهم خوردن نظم انجمن شود خودداری کنید.
12) پاسخگویی به سوالات مستلزم صرف وقت و بررسی است. برای دریافت پاسخ صبور باشید و از ارسال های پشت سر هم به جهت بالا آوردن تاپیک خودداری کنید.
ممنون اقا سعيد . مشكلم حل شد تمام سعيمو ميكنم براي اينكه قوانين را رعايت كنم
دوستان عزيز ممنون . فقط يك سوال پيش اومده . قالب هاي قسمت مديريت هم در قسمت templates ذخيره ميشن ؟ من به قسمت templates مراجعه كردم قالب سايت بود اما قالب قسمت مديريت نبود !