نقل قول:
نوشته اصلی توسط sahama [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام اگه میشه توضیح بدید که چطور این کار رو بکنم.
و یه پیشنهادی هم به مسئولین داشتم .تو این همه سوالی که در مورد چپ یا راست چین کردن سایت پرسیده شده هیچ جواب درستی داده نشده که درست عمل کنه اگه میشه رو این بحث بیشتر کار بشه تا کاربران بیشتری که سوال کردن هم به جواب خودشون برسند .
با تشکر از همه عزیزانی که در این انجمن فعالیت می کنند.
