دوست عزیز این ماژول رایگان است
نمایش نسخه قابل چاپ
دوست عزیز این ماژول رایگان است
محض اطلاع شما....اگر رایگان نبود که توی انجمن قرار نمی دادیم..(بد نیست قبل از ارسال پست قوانین انجمن رو مطالعه کنید ) در ضمن این نسخه پارسی شده هست.
pop123 شما یا اسمتونو عوض کنین بزارین pop3 (پاپ تری) یا عکستونو عوض کنین. بابا من شبا وقتی تنهام عکستونو میبینم حول برم میداره. مزاح...نقل قول:
نوشته اصلی توسط pop123 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مرسی از زحمتت که با حوصله به هر سوالی جواب میدی