نمیدونم شما با sigplus کار کردید یا نه . توی این افزونه ، امکانی که مد نظرتون هست وجود داره . افزونه زیبایی هم هست . به امتحانش می ارزه .
نمایش نسخه قابل چاپ
نمیدونم شما با sigplus کار کردید یا نه . توی این افزونه ، امکانی که مد نظرتون هست وجود داره . افزونه زیبایی هم هست . به امتحانش می ارزه .
با تشکر از مرساد و محمد عزیز من نصب کردنش رو می دونم چطوری هست اما از همون طریق فوکا را نصب کردم install هم زدم نصبش هم کامل شد اما هیچ منویی در کامپوننت به من نشون داده نمیشه و در واقع هیچی نیست که بشه باهاش کار کرد یه سوال داشتم .این فوکا یا اون جوم گالری کدوماش بهتر ؟کدوماش سازگار به جوملا 2.5.3 هست؟و این که من وقتی فایل نصب اون را نصب می کنم احتیاج به چیز دیگری هم هست که نصب کنم مثلا پلاگین یا هر چیز دیگه ای؟ بازم ممنون از مرساد و محمد.
سلام
جوم گالري به مراتب بهتر و كم باگ تر و داراي امكانات بهتر هستش. فوكا هم محبوب هست و كامپوننت بسيار خوبيه
منو بصورت خودكار اضافه نميشه!
شما بايد از طريق مديريت منو يك منو ايجاد كنيد و اون رو به فوكا گالري لينك بديد
موفق باشيد