سلام فراموش كردم بگم وقتي كليد browse را ميزنم پايين مرورگرم مينويسه Script Error! بازم ممنون از پشتيباني و راهنمايي خوبتان
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام فراموش كردم بگم وقتي كليد browse را ميزنم پايين مرورگرم مينويسه Script Error! بازم ممنون از پشتيباني و راهنمايي خوبتان
پس اشکال از مامبوی شماست
یکبار فایلها رو overwite کنید
ولي من مامبو رو از سايت خودتون گرفتم بازم اشكال داره روي لوكال چند سيستم مختلف هم نصب كردم بازم اشكال داره و كليد browse كار نميكنه
ممنون ميشم اگر راه حلي به من پيشنهاد بدين
در حال بررسی هست
ولی فکر نمیکنم به این نسخه وصال بده ..
در نسخه بعدی رفع خواهد شد.
در قسمت Image URL هم باید آدرس اینترنتی عکس رو قرار بدید!
مثلا: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام در نسخه انگليسي هم این مشکل وجود دارد ؟
یعنی اگر من از ادیتور انگلیسی استفاده کنم باز این مشکل را داره یا نه؟
این ادیتور همونه که رو نسخه انگلیسی هم هست!
سلام با با پس چرا پاسخ ما رو نميدين
در نسخه انگليسي هم این مشکل وجود دارد ؟
یعنی اگر من از ادیتور انگلیسی استفاده کنم باز این مشکل را داره یا نه؟
[quote author=mokhtary link=topic=4663.msg30966#msg30966 date=1173116036]
سلام با با پس چرا پاسخ ما رو نميدين
در نسخه انگليسي هم این مشکل وجود دارد ؟
یعنی اگر من از ادیتور انگلیسی استفاده کنم باز این مشکل را داره یا نه؟
[/quote]
دوست عزیز جناب رادمهر فرمودند که این مشکل در هر دو نسخه فارسی و انگلیسی موجود است و در نسخه بعدی این ادیتور مشکل برطرف خواهد شد
دوست عزیز من من به شما چی گفتم؟!؟!؟!
[quote author=رادمهر link=topic=4663.msg30953#msg30953 date=1173106656]
این ادیتور همونه که رو نسخه انگلیسی هم هست!
[/quote]
پس یعنی نسخه انگلیسی و فارسی نداره .. جفتش یکیه !!
سلام پس كسي اينجا بلد نيست اين مشكل ما رو حل كنه
اصلا انگار كسي اين بخش از فروم رو نميخونه
با با باور كنين مشكل دارم
ميگم اگه اديتور نسخه انگليسي رو هم نصب كنم باز اين مشكل رو داره؟؟