من نمی خوام تو یه ساب دومین دیگه با کیونا فروم بسازم
افزونه های رایگان هم کارایی این افزونه رو ندارن
نمایش نسخه قابل چاپ
من نمی خوام تو یه ساب دومین دیگه با کیونا فروم بسازم
افزونه های رایگان هم کارایی این افزونه رو ندارن
برای استفاده از کیوننا نیاز به دومین دیگه نیست
افزونه برای جوملا هست !
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موارد مشابه این مورد رو هم میتونید چک کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا حق
ممنون قبلی رو تونستم مشکلشو بطرف کنم
فقط یک سولال وقتی من ویرایشگر ای افزونه رو تغییر میدم این ارورو میده
- JFILE: :خواندن: ناتوان در باز کردن فایل: /HOME3//PUBLIC_HTML/../PLUGINS/EDITORS-XTD/GK_TYPOGRAPHY/GK_TYPOGRAPHY/CSS/GK_TYPOGRAPHY.CSS
به این مسیر برید
home3//public_html/../plugins/editors-xtd/gk_typography/gk_typography/css/gk_typography.css
سطح دسترسی این فایل رو به 777 تغییر بدید
یا حق
تغییر دادم ولی درست نشد
ادرس سایت رو قرار بدید بررسی کنم
یا حق
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در این صفحه و کل صفحات این صفحه ارری نمایش داده نشد و به خوبی این افزونه کار میکرد !
کنترل + اف 5 را بزنید باز هم اگر مشکل رو مشاهده کردید از مشکل یک اسکرین شات قرار بدید
یا حق
بخاطر اینه که من ادیتور رو افزونه رو عوض کردم
وقتی ادیتور رو غیر از اینی که الان هست انتخاب می کنی اون ارور رو میده