کسی نیست پاسخ بده؟
نمایش نسخه قابل چاپ
کسی نیست پاسخ بده؟
دوست عزیز پاسخ بنده از سر رفع تکلیف نبود !
شما مواردی رو بیان کردید که خواستید ولی نام و نشانی درستی ندادید
بعد از این پست به قول شما از سر رفع تکلیف به نظر میاد که شما منو مناسب میخواهید نه ماژول نمایش
در جوملا این موارد متفاوت هست
شما برای این کار نیاز به دسته بندی مناسب و خوب دارید
من به شما استفاده از کامپوننت k2 یا sobi رو پیشنهاد میکنم
باید دایرکتوری خوبی توسز این افزونه ها بسازید و منو های خودتون رو مرتبط کنید
کار سختی نیست
در پناه ایزد
سلام
افزونه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] را بررسی نمایید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا علی
دوست عزیز "mersad"
باید بگم که من فکر کردم شما یک پاسخ سرسری دادید ولی الآن می بینم که اینطور نیست و از شما معذرت می خوام ، اما درباره افزونه k2 باید بگم که من
تا الآن از این افزونه استفاده ای نکردم و دو سوال داشتم:
1-آیا با این افزونه می توان (با توجه به نحوه نمایش مطالب در سایت http://iranfilm70.com که همانطور که قبلا توضیح دادم بتوان در پایین یا بالای صفحه ، یک صفحه بندی ایجاد کرد) می توان صفحه بندی ایجاد کرد؟
2-اگر ممکن هست کمی درباره این "دایرکتوری" که در پست قبل گفتید دقیقتر توضیح بدید چون من اصلا متوجه نشدم.
*فقط یک نکته رو باز هم بگم که من بدنبال نمایش مطالبم در سایت هستم که باید حتما بتونم برای این مطالب صفحه بندی ایجاد کنم تا کسانی که از سایت استفاده میکنند دچار سردرگمی نشوند و اگر با k2 بشه این کار رو کرد خیلی خوبه.
با تشکر از شما
کسی نیست پلسخ بده؟
خواهش میکنم مشکلی نیست
فقط ما از شما و همه کاربران انتظار کمی صبوری داریم ...
اما پاسخ شما
کاری که در سایت معرفی شده شما انجام شده کار خاصی نیست و شما میتونید به راحتی این کار رو بدون استفاده از افزونه انجام بدید
اما مدل مشابه سایت دانلودها میهن دانلود و ... نیاز به دایرکتوری دارید شما که بتوند مطالب رو به اون صورت نمایش بدید
برای درست کردن نمونه مشابه که در پست قبلی خودتون گداشتید فقط کافی هست شما طبق مسیر زیر عمل کنید
ابتدا یک مجموعه با نام x بسازید
حالا یک منو با نام x بسارید و به مجموعه متصل کنید
حالا از مدیریت مازول ها یک ماژول جدید دستی html بسازید
تصویر x رو قرار بدید و ادرس منو رو روی اون لینک کنید
در پناه ایزد
دقیقا مشکل همینه که من نمی تونم یک ماژول دستی html بسازم ، والا ایجاد یک مجموعه و یک منو و اتصال منو به مجموعه ساخته شده که کاری نداره و اصلا
نیازی به افزونه k2 نیست.من کل سایت رسمی افزونه های جوملا و در بعضی موارد از طریق جستجو در اینترنت افزونه ای که برای این کار مناسب رو پیدا نکردم و
مشکل من دقیقا همین افزونه است.
حالا با این قضیه ماژول باید چیکار کنم؟آیا باید برنامه نویسی و به تبع اون افزونه نویسی رو بلد باشم یا راه ساده تری هم که البته هزینه مالی توش نباشه وجود
داره؟ من مشکلی با یادگیری زبان برنامه نویسی ندارم اما حتما می بایست روش افزونه نویسی بصورت مرحله به مرحله را نیز بلد بود زیرا این کار دانش خود را
می طلبد و الا نمی توان بدون دانش افزونه نویسی از دانش برنامه نویسی بهره ای برد.
حالا اگر راه ساده تری وجود ندارد که هزینه مالی توش نباشه باید برای یادگیری مرحله به مرحله افزونه نویسی از چه منبعی استفاده کرد و اگر شما بلد هستید
چگونه این کار را یاد گرفتید؟
با تشکر - یا حق
از جوملا چه تیمی استفاده میکنید ؟
چه ورژنی ؟
اخرین ورژن جوملا فارسی رو روی جوملا خودتون اکسترکت کنید و سپس پوشه installtion رو حذف کنید
در پناه ایزد
من از جوملا غیر فارسی یعنی نسخه اصلی استفاده می کنم که نسخه 2.5.11 هست ؛
دو سوال:
1-مگه فرقی هم می کنه؟
2-مگه در حل مشکل من کمکی می کنه؟
بله
اگر شما ماژول دستی رو نمیتونید بسازید احتمالاً فایل های شما ناقص اپلود شدده و این کار کامل میکنه
در پناه ایزد