مگه نباید اینا رو خود wampserver به صورت پیش فرض نصب بکنه ؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
مگه نباید اینا رو خود wampserver به صورت پیش فرض نصب بکنه ؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بله شما از wampserver استفاده می کنید، مشکلی نیست، خوب شما باید آپاچی را فعال کنید.
یعنی اونو نمیخواد دانلود کنم؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ای خدا خیرت بده اومد بالا .... کاش زود تر گفته بودی یه 38 مگی رفت تو پاچم ... خخخخ:wink:
خب بریم ادامش
رفتی داداش؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یک خلاصه از داستان سایت ها برای شما می گم، خوب گوش کنید:
برای اینکه شما یک سایت بر پا کتید نیاز به سه چیز دارید دامنه و فضای میزبانی (سرور) و آی پی دارید. خب اگر شما یک دامنه بخرید چطور اون رو نمایش بدهیم، باید یک دامنه را به یک سرور متصل کنید. خب حالا من این کار رو کردم سرور این وسط چه کار می کنه؟ سرور در واقع یک میزبان است و توسط وب سرور کار می کند. پس سرور می شود کامپیوتر شما و وب سرور (که رایج ترین اون آپاچی هست) همون نرم افزارهای wampserver یا XAMPP در کامپیوتر شما راه اندازی می کنند. الیته این نرم افزارها PHP و MySQL رو نصب می کنند، همچنین XAMPP چیزهای دیگه رو نصب می کنه که فعلاً کاری نداریم.
حالا شما وقتی wampserver توی تنظیمات این نرم افزار باید Apache و MySQL رو روشن کنید (PHP در صورت نصب با شروع به کار آپاچی به طور اتوماتیک کار می کند) . پس باید برید به تنظیمات wampserver و این دو مورد را روشن کنید.
حالا اگر 38 مگ رو دانلود کردی همهاش رو دانلود کن، چون به نظر من xampp بهتره !
خب من ادامه اش رو براتون میگم تا جا نیفتیم
حالا که شما سرور خودتون را مهیا کردید باید یک دامنه وصل کنید، حالا از خودتون می پرسید که دامنه از کجا بیارم؟ دامنه نیاز ندارید Localhost همون دامنه شما هست و 127.0.01 آپی شما هست که خیلی درباره اش صحبت نکردیم. من میگم XAMPP برای شما که تازه کار هستید بهتره اینجا معلوم میشه، ببینم XAMPP رو دانلود کردید یا نه؟ برید دانلود کنید تا توی این قسمت های که شما آشنایی ندارید سردرگم نشید.
نسیمی از سوی یاران نرسید.:bc:
دروودنقل قول:
نوشته اصلی توسط mobarezmahdy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
قالب رو از کجا دریافت کردید ؟
به نظر میاد قالب کد شده هست ! و بر اساس دومین بالا بیاد !
از چه نرم افزار شبیه سازی استفاده میکنید ؟
مراحل کار تا این جا که پیش رفتید رو توضیح بدید !
در پناه ایزد