میتونی با یه Large Upgrade اول به روز کنی بعدش بسته رو نصب کنی.
نمایش نسخه قابل چاپ
میتونی با یه Large Upgrade اول به روز کنی بعدش بسته رو نصب کنی.
محمد جان میشه توضیح بیشتری بدهی
large upgrade چه جوری کنم
حقیقتش من زیاد روی این قسمت وارد نیستم
چکار باید بکنم
میشه شما بمن کمک کنید
تاپیک قبلی برای چی بود؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
این چیه؟
شما بسته فارسی رو هم نصب کردید؟
بریج هم دارید!!!
باید بررسی بشه
نوع بریج + بسته هایی که نصب هست از بین میرند به این صورت!
خوب بسته ها عیبی ندارد دوباره نصب میکنم
ولی میخواهم بریج را داشته باشم
فکر میکنم اولین گام اینه که 1-1-3 را نصب کنیم
بعد مشکلات بعدی را حل کنیم
من یوزر و پسورد را برایتان فرستادم- مجددا
حتما بکاپ تهیه کردید که؟
ضمن اینکه لطفا لینک کنترل پنل + یوزر و پسوردش رو بفرستید!!
به روز رسانی انجام شد
اما پیشنهاد میدم که:
1- تا فارومتون رشد نکرده و کار رو شروع نکردید پاکش کنید و بسته مامبولرن 113 رو بریزید و بسته تاریخ شمسی
2- بریج نکنید چون بعدا به مشکل بر میخورید!
یوزر و پسوردها رو عوض کنید.
فرستادم
بریج در حقیقت کاری میکنه که کاربر با یکبار عضویت هم میتواند در مامبو باشد هم در انجمن نه؟
[quote author=m_s link=topic=7438.msg43020#msg43020 date=1184616109]
بریج در حقیقت کاری میکنه که کاربر با یکبار عضویت هم میتواند در مامبو باشد هم در انجمن نه؟
[/quote]
بله
برای همینه که ممکنه بعدا در بروزرسانی ها مشکل پیدا کنید
مثلا مامبو بروز بشه ولی بریج نه!!
مخصوصا در پچ های امنیتی
الان بریج کار میکنه!؟ شما مشکلش را برطرف کردید؟
حسین جان ! محمد زحمت کشید 1-1-3 را نصب کرد.
الان فقط مشکل بریج را دارم که کار نمیکنه و همان ارور قبلی را میدهد