پاسخ : خطا در ورود به سايت
[quote author=سعید link=topic=7922.msg44908#msg44908 date=1186175859]
[quote author=alvandi link=topic=7922.msg44906#msg44906 date=1186175635]
البته من يه سايت ديگه از پرشين وب دارم كه با html ساختمش ولي الان درست كار ميكنه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
اگر سایت های html خوب باشند و فقط سایت های php مشکل داشته باشند ، ایراد باید از سرور Php باشه.
شاید دارن php server رو بروزرسانی می کنن.
[/quote]
مشکل از کلاس Cache Lite در php هست...
بروز رسانی php که 6-7 ساعت طول نمیکشه سعید جان !!!
پاسخ : خطا در ورود به سايت
این فقط کنم یه مشکل روی یکسری از سرورهاش باشه . من الان 4-5 سایت مامبویی دیگه دارم از همین شرکت دارم اونا کار می کنن . نمی دونم چی بگم
پاسخ : خطا در ورود به سايت
نمی دونم ولی خوب من هم توصیه می کنم اگر دامینتون بازدید کننده خوبی داره (بیشتر از 50 تا در روز) همیشه مراقب باشین
منظورم هر سروری هست که باهاش آشنایی ندارید (آشنایی یعنی این که مدیران رو بشناسید و قبلا حسن اعتمادشون رو دیده باشید)
به هر حال احتیاط شرط عقله
پاسخ : خطا در ورود به سايت
[quote author=آقا سعید link=topic=7922.msg44911#msg44911 date=1186177284]
نمی دونم ولی خوب من هم توصیه می کنم اگر دامینتون بازدید کننده خوبی داره (بیشتر از 50 تا در روز) همیشه مراقب باشین
منظورم هر سروری هست که باهاش آشنایی ندارید (آشنایی یعنی این که مدیران رو بشناسید و قبلا حسن اعتمادشون رو دیده باشید)
به هر حال احتیاط شرط عقله
[/quote]
ما هم صد درصد موافقیم.
احتیاط شرط عقل است. البته خصوصا در مورد ما که مارگزیده هستیم و ...
همه حرف ها رو همه جا نمیشه بیان کرد.
پاسخ : خطا در ورود به سايت
من با مدیر هاست تماس گرفتم گفت چون وژن php رو از 502 به 532 ارتقا دادن این مشکل پیش اومده و باید توی کدهایی که تو ارور مشخص شده تغییر ایجاد کنیم میشه لطفا" کمک کنید که چکار باید بکنم .
ارروری که میده اینه :
صفحه اصلي-جدیدترین خبرها
Warning: Cache_Lite::include_once(PEAR.php) [function.Cache-Lite-include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home2/irbarir/public_html/includes/Cache/Lite.php on line 470
Warning: Cache_Lite::include_once() [function.include]: Failed opening 'PEAR.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home2/irbarir/public_html/includes/Cache/Lite.php on line 470
Fatal error: Class 'PEAR' not found in /home2/irbarir/public_html/includes/Cache/Lite.php on line 471
لطفا" کمک کنید
پاسخ : خطا در ورود به سايت
نقل قول:
من با مدیر هاست تماس گرفتم گفت چون وژن php رو از 502 به 532 ارتقا دادن این مشکل پیش اومده و باید توی کدهایی که تو ارور مشخص شده تغییر ایجاد کنیم میشه لطفا" کمک کنید که چکار باید بکنم .
ببخشید ها.... اگه اینطوری باشه هر بار که مسئولان سرور میخوان روی سرور پینگ پونگ نصب کنن یا باهاش برن مریخ ، شما بشینین کدهای استاندار مامبو رو عوض کنید !
مشکل از سرور هست نه کدهای مامبو ! شما باید ازشون بخواین که مشکلتون رو حل کنن ،نه اینکه اونا بگن شما اینکار رو بکنید.
فرضاً : شاید تغییر در این کدها شاید برای شما هزینه آور هم باشه ، ایا اونها این هزینه رو متقبل میشن ؟
کمی تامل هم خوبه !
پاسخ : خطا در ورود به سايت
من با پشتيباني تماس گرفتم گفت كه با يه تغيير كوچولو توي كدها مشكل درست ميشه. لطفا اگه امكانش هست اين كارو انجام بدين چون من سايتم پوليه و از ديشب تا حالا هزار تا شاكي پيدا كردم!
پاسخ : خطا در ورود به سايت
ینی الان هیچ کاری نمیشه کرد . تغییر در اون کدها ایا مامبو رو به هم می ریزه ؟
پاسخ : خطا در ورود به سايت
درود بر شما
سرور شما ( پرشین وب ) نیست ؟
چون من هم از دیشب با همین مشکل مواجه شدم .
پاسخ : خطا در ورود به سايت
چرا دوست عزیز ، ظاهرا" همگی باید به فکر تغییر هاستینگ باشیم . اگه تاپیک رو کامل بخونی ، چندتا دیگه از دوستان پرشین وبی هستند توش . من الان به پرشین وب زنگ زدم ، پشتیبانی کسی نبود ، شما هم یه ایمیل بفرست شاید اثر کنه .
دوستان مامبویی هم اگه می تونن فعلا" یه راه حل موقتی بدن که مشکل ما ها حل شه و سایت فعلا" باز بشه تا سایتها رو منتقل کنیم به مامبو سرو