هيچکس لينک دانلود dtreemenu رو نداره ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
هيچکس لينک دانلود dtreemenu رو نداره ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
mamboxchange.com/projects/dtree
مرسی مجید جان ولی نمیدونم چرا سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] باز نمیشه
میشه یجا آپلود کنی مثل پرشین گیگ . خیلی لازم دارم این ماژوالو . ممنون از کمک هات
صبر کن باز میشه اگر نشد برات آپلودمی کنم
مرسی از شما . الان 2 روز من نمیتونم وارد این سایت بشم . حالا نمودنم اشکال از سیستمه منه یا اشکال از سایت . فکر نکنم فعلا درست شه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام حسین جان خیلی ممنون از اینکه آپ کردی . نمی دنم چرا جواب نمیده این ماژوال . هم نسخهی فارسیش رو که در سیدی بود و هم اینکه الان گذاشتید رو نصب کردم ولی فقط نام ماژوال رو نشون میده و منوهارو درختی نمی کنه اسم Menu(s): و [Choose from]: هم یکی هست ولی نمیدونم چرا جواب نمیده .
کسی میتونه کمک کنه
سلام
تو ی فارسی و عربی هم دقت میکنی؟
یه تست بکن
یا علی
منظورتو نگرفتم . ميشه بيشتر بگي