-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
با سلام از بین این کنترل پنل های کد باز من با Webmin کمی کار کردم بد نیست ولی به cpanel به نظر هیچی نمیرسه و مشکل اصلی برای دوستانی هست که کاربران رو منتقل باید کنند ولی من هم با نظر آقا محسن موافقم و پیگیرم که یک سری راه حل هایی وجود داره برای استفاده از همان سی پنل که باید دنبالش بود و فهمید.
یا علی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
اين تحريم ها هم واسه خودش بد دردسري شده ها. امروز هم از دوستي شنيدم كه براي سايتش از يك هاستينگ ايراني كه سرورهاي اون هم داخل ايران بود استفاده مي كرد و سي پنلش مسدود شد.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایرا
سلام
يك راه جديد اما نه چندان ارزان براي حل مشكل تحريم سي پنل توي اين لينك گفته شده :
forums.hostiran.net/showthread.php?t=213
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
باید دید چه جوری مشکلی ندارند؟ ;)
چون ربطی به دیتاسنتر نداره... به لایسنس Cpanel مربوط میشه
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
اين بدبخت رو ببنيد:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
يارو ميگه من آلماني ام ايراني نيستم جوابشو اين ميدن :
Export Control Laws
Product, including software and documentation, available on the cPanel web site is subject to export controls administered by the United States and other countries. Diversion contrary to U.S. law is prohibited. Export, re-export or import of certain product may require action on your behalf prior to purchase and it is your responsibility to comply with all applicable international, national, state, regional and local laws, and regulations, including any applicable import and use restrictions. cPanel product is currently prohibited for export or re-export to Cuba, North Korea, Iran, Iraq, Libya, Syria and Sudan or to any country subject to relevant trade sanctions. In addition, cPanel product is prohibited for export or re-export to any person or entity on the U.S. Department of Commerce Denied Persons, Entities and Unverified Lists, the U.S. Department of State's Debarred List, or on the U.S. Department of Treasury's lists of Specially Designated Nationals, Specially Designated Narcotics Traffickers or Specially Designated Terrorists, as the same may be revised from time to time, or for use with chemical or biological weapons, sensitive nuclear end-users, or missiles. By downloading or using product from this site, you are agreeing to the foregoing and all applicable export control laws. You are also warranting that you are not under the control of, located in, or a resident or national of any such country or on any such list. The information on export laws provided herein is not necessarily complete. For more information on export laws, please contact the U.S. Department of Commerce, Bureau of Industry and Security (BIS). More information on BIS can be found at:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید].
__________________
افتخار ما ايراني بودن است .....
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
خوب احتمالا به خاطر آریایی بودن جفتشون بوده!!!!!!!!!
حالا ایشالا یه جایگزین مناسب پیدا می شه...
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
با سلام
راستش دیروز با چند تا از بچه هایی که توی کانادا و انگلیس هستن صحبت می کردم در مورد تحریم Cpanel، دو تا دلیل آوردن که سی پانل نمی تونه هر لایسنس رو ببنده، یک اگر شما از جایی سرویس بگیرید که دیتاسنتر خصوصی باشه، مثل ... (محسن خبر داره)، دوم اینکه لایسنس کامل از خوده Cpanel خریداری بشه و یک شرکت در خارج از ایران داشته باشید.
برای یکی از دوستان دقیقا همین مشکل پیش اومد که خارج ایران بود، ولی چون شرکتشون خارج ایران بوده، تونستن دوباره فعال کنن.
البته این رو هم بگم، بحث تحریم ایران، یه بحث خیلی قدیمی هست، در ضمن Cpanel اولین کسی نیست که در دنیای اینترنت ایران رو تحریم کرده و مطما آخرین هم نخواهد بود، همون طور که می دونید اگر واقعا بخواد بحث جدی بشه، برای آمریکا بستن تمام آی پی های ایران فکر نمی کنم کار سختی باشه :)
کامیاب و سربلند باشید
یا علی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
اینم لیست کنترل پانل های متن باز
Alternc
DTC (Domain Technologie Control)
GPLHost
ISPConfig
ispCP Omega (a fork of VHCS)
RavenCore
Usermin
Virtualmin
VHCS
Vhffs
Webmin
Web-cp
ZPanel (in the process of changing name to RapidCP)
OpenPanel
* GNUPanel
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تجربه نشون داده که هر سیستمی رو این روه روش دست گذاشتن، پیشرفت کرده و از طرفی هر سیستمی که پیشرفت کرده، این گروه روش دست گذاشتند. نمونه هاش مامبو و اس ام اف. حتی گوی سبقت رو از بقیه گرفتن.
من که حقیقتا نگرانیم رفع شد. چون از پشتیبانی خوب گروهی مثل مامبولرن بهره می گیرم.
نهایتش که CPanel تحریم بکنه (که انشالله نکنه) یک سیستم دیگه رو روش کار می کنن.
تازه ...
اینطوری یک نماینگی رسمی دیگه اضافه میشه و البته شاید هم محلی سازی شده ... ;)
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تخصص که ندارم، ولی منم مثل خیلی ها به پشتیبانی تیم مامبولرن ایمان دارم. تا حالا که تو 99% موارد مشکل نداشتم. اون 1% مشکل هم بلافاصله و به خوبی حل شده!!!.
به امید بهتر از اینها!!! ;)
یا علی ...
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
میگم چطوره ما خودمون Cpanel رو تحریم کنیم هان؟ نظرتون چیه؟ ;D
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تحریم باعث میشه برخی مواقع یک تکونی بخوریم ها ! تاحالا خیلی کم بودن کسانی که به نوشتن کنترل پانل باشن. ایرانی جماعت کم نمیاره. بالاخره یک کاری میکنه.
اگر از دوستان کسی اطلاع داره میتونه بگه نوشتن cpanel چقدر کار و زمان و هزینه برده ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
نيازي به نوشتن نيست ايراني جماعت يكي از اين اپن سورسهارو ميگيره 99 درصد گشترش ميده و مشكلشو حل ميكنه مثل تانكهاي زمان جنگ كه 99 درصد بازسازي ميشه و مورد استفاده قرار ميگيره
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
چند وقت پیش cpanel سرور سایت من هم لایسنسش باطل شده بود. حدود 2 هفته ای با ftp سر و کله زدیم تا اینکه حل شده فعلا. حالا باز نبندن شانس اوردم.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=ابراهيم link=topic=13919.msg74108#msg74108 date=1212660832]
سلام
نيازي به نوشتن نيست ايراني جماعت يكي از اين اپن سورسهارو ميگيره 99 درصد گشترش ميده و مشكلشو حل ميكنه مثل تانكهاي زمان جنگ كه 99 درصد بازسازي ميشه و مورد استفاده قرار ميگيره
يا علي
[/quote] آخه سی پانل که مثل تانک نیست ! مثلاً یارو بشینه پشت فرمون تانک بوق بزنه ( بوقش کار نکنه ) بگه چرا بوق نمیزنه خب میرم براش یه بوق میخرم یا مثلاً لاستیکش پنچر شه بره پنچر گیری!
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=ابراهيم link=topic=13919.msg74108#msg74108 date=1212660832]
سلام
[size=10pt]نيازي به نوشتن نيست ايراني جماعت يكي از اين اپن سورسهارو ميگيره 99 درصد گسترش ميده [/size]و مشكلشو حل ميكنه مثل تانكهاي زمان جنگ كه 99 درصد بازسازي ميشه و مورد استفاده قرار ميگيره
يا علي
[/quote]
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
با سلام به دوستان
البته به سادگی که میگید نیست باید با نوع کد نویسی و API های آن سیستم آشنا بشوند و برند تغییرش بدن چون اگه آشنا نباشند که بیشتر هم طول میکشه
یا علی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
خوبه ما ایرانیا هر چی نداشته باشیم , ادعا زیاد داریم.
من نمیدونم تو 500 سال اخیر ما چیکار کردیم که امر بهمون مشتبه شده که هر کاری بخوایم میتونیم بکنیم؟!!!
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=trueend5 link=topic=13919.msg74145#msg74145 date=1212683565]
خوبه ما ایرانیا هر چی نداشته باشیم , ادعا زیاد داریم.
من نمیدونم تو 500 سال اخیر ما چیکار کردیم که امر بهمون مشتبه شده که هر کاری بخوایم میتونیم بکنیم؟!!!
[/quote]
هر چی می خواهیم بحث پراکنهد نشه اما انگار نمیشه.
دوست من اگه به پشت سرتون نگاه کنید و مخصوصا تاریخ معاصر کم نیستند این دستاورد ها از حفظ آب و خاک گرفته تا بیرون راندن اجنبی و دستاورد های مهم علمی که کم هم نیستند و در حال حاضر در دنیا جای افتخار و مباهاتند. علی رغم همه ی مشکلات! :)
موفق باشید
یــــــــــــــــــــــــ ـــاعــــــــــــــــــــ ــــلی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=trueend5 link=topic=13919.msg74145#msg74145 date=1212683565]
خوبه ما ایرانیا هر چی نداشته باشیم , ادعا زیاد داریم.
من نمیدونم تو 500 سال اخیر ما چیکار کردیم که امر بهمون مشتبه شده که هر کاری بخوایم میتونیم بکنیم؟!!!
[/quote]
من نميگم
شما اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد يك دهم مبلغي كه صرف ساخته شدن سي پنل شده بديد به همين تيم مامبو لرن بعد ببينيد چي ميشه تازه من نميگم همه برنامه نويسها رو جمع كنيد
اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد ميتونيد به تيمهاي مختلفي كه روي بهينه سازي اسكريپتهاي مختلف از دروپال گرفته تا.... نگاه كنيد
اصلا چرا راه دور بريم همين مامبو لرن
حالا من از سطح برنامه هاي ايراني خبر ندارم ولي اگر هم پايين باشه از كم كاري من و شماست...
اين جوري كه بعضي دوستان ميگن انگار بسته شدن سي پنل مساوي بسته شدن تمام سرورهاي لينوكسي اگر ما ايرانيها انقدر بي عرضه ايم كه آقاي trueend5 به همين اعتقاد دارند همون بهتر كه سي پنل ببنده
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
هي آقاي رجبي و دوستان ميگن نگران نباشيد مسئولين سرورها يه كاري ميكنند هي بعضيها به تاب و تب ميوفتند خداييش اونقدر كه فكر ميكنيد ايرانيها بي عرضه نيستند بالاخره اين همه برنامه نويس واقعا شماها فكر ميكنيد نميتونند كاري كنند عجبا!
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
نقل قول:
من نميگم
شما اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد يك دهم مبلغي كه صرف ساخته شدن سي پنل شده بديد به همين تيم مامبو لرن بعد ببينيد چي ميشه تازه من نميگم همه برنامه نويسها رو جمع كنيد
اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد ميتونيد به تيمهاي مختلفي كه روي بهينه سازي اسكريپتهاي مختلف از دروپال گرفته تا.... نگاه كنيد
دوست عزیز,
هیچ کسی نگفته ایرانی بی عرضه هست, هممون داریم میبینیم که ایرانیها چه در ایران و چه خارج از ایران خوب درخشیدن, البته منظورم همه ایرانی ها نیست, ولی اکثرشون, حالا این قضیه cpanel هم بستگی داره که دوستان بخوان جمع بشن و یه سیستم open source رو فقط ترجمه کنن یا اینکه بیان از ب بسم ال... شروع کنن و کد کنن, این دوتا دو داستان جداگانه اند, در مورد نوشتن سیستمی که بخواد با cpanel برابری کنه... بقول معروف کار یه نفرو یه روز و یه شب نیست, و اینجوریم نیست که بعضی از دوستان میگن که ما ایرانی هستیمو تحریم هم که شدیم پس دیگه حتما میتونیمو از این حرفا, خیلی بهتره به نظر من که قبل از هر نوع نظر و پیشنهاد ببینیم که چاره چیه . مطمئنا هاستینگها منجمله مامبو لرن چاره ای برای کار پیدا میکنن.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
ببینید یکم منطقی باشیم. اگر بخواین یک سیستم تهیه بشه چند راه هستش. یکیش اینه که دوستان بشینن از صفر بنویسن . راه دومش اینه که یک برنامه متن باز انتخاب کنن اون رو توسعه بدن.
کار هم کار ساده ای نیست. البته من تخصصی ندارم اما مسلما مشخصه که کار شدیدا سنگینی هستش. پس کار مسلما باید گروهی انجام بشه.
حالا باید عده ای از کسانی که واقعا تخصصش رو دارند و در حد چنین کاری هستند با هم دورهم جمع بشند و یک کار گروهی رو شروع کنند. اون کسایی که تخصصش رو دارن مسلما کسانی رو میشناسن.
فرض کنیم حالا یک گروه تشکیل شد تصمیم گرفتن چنین کاری رو شروع کنند. مشکل اصلی از الان شروع میشه. باید انتخاب کنند که چه روشی رو میخوان ادامه بدن. چه سیستمی رو میخوان انتخاب کنند. هزینه ها و برنامه ریزی و ....
اما اصلی ترین عامل بازدارنده : ایرانی جماعت کار گروهی بلد نیست به هیچ وجه. البته گزاره کلی نیست. اما حقیقت اینه که مشکل اصلی ما توی کارهای گروهی هستش. یک گروه قوی یک یک مدیریت قوی میخواد. البته گروه مامبولرن یک نمونه گروه موفق هستش.
کاش دوستان مامبولرن هم یکم در این مورد نظر بدن. کمتر مشارکت میکنن توی بحث.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=Don Vito link=topic=13919.msg74154#msg74154 date=1212691058]
دوست عزیز,
هیچ کسی نگفته ایرانی بی عرضه هست, هممون داریم میبینیم که ایرانیها چه در ایران و چه خارج از ایران خوب درخشیدن, البته منظورم همه ایرانی ها نیست, ولی اکثرشون, حالا این قضیه cpanel هم بستگی داره که دوستان بخوان جمع بشن و یه سیستم open source رو فقط ترجمه کنن یا اینکه بیان از ب بسم ال... شروع کنن و کد کنن, این دوتا دو داستان جداگانه اند, در مورد نوشتن سیستمی که بخواد با cpanel برابری کنه... بقول معروف کار یه نفرو یه روز و یه شب نیست, و اینجوریم نیست که بعضی از دوستان میگن که ما ایرانی هستیمو تحریم هم که شدیم پس دیگه حتما میتونیمو از این حرفا, خیلی بهتره به نظر من که قبل از هر نوع نظر و پیشنهاد ببینیم که چاره چیه . مطمئنا هاستینگها منجمله مامبو لرن چاره ای برای کار پیدا میکنن.
[/quote]
سلام
خدا بهت خير بده دقيقا منم همين منظورمه كه آقا بجاي اينكه بيايم بگيم آي خال به سرمون شد فلان شديم راه پيدا كنيم بريد از اول تاپيك رو ببينيد و بشمريد چند نفر راه حل داده غير از اعضاي تيم فقط يك نفر ديگه راه داده همه اومدن ناراحتيشونو بيان كردن
منم نگفتم سي پنل نوشتن راحته يا ميشه يا اصلا نميشه اصولا بنده اصلا در مقامش نيستم اما ميگم :
1- اگر بتونيم راهيي پيدا كنيم از همين سي پنل استفاده كنيم
2- اگر نشد پلسك يا هر سيستم پولي ديگه كه ميزاره
3- اگر نشد در بين سي پنلها بهترينشو
4- اگر امكانش بود همون سيستم اپن سورس رو ارتقا بدن و بعضي نقايصش رو رفع كنن هر چند اگر سي پنل نشود كه آقاي سيادتي هم فرمودند قراره يك سري از دوستان اول تابستون يه همچين كاري بكنن
همين :)
[quote author=محمد مطهری link=topic=13919.msg74157#msg74157 date=1212692371]
کاش دوستان مامبولرن هم یکم در این مورد نظر بدن. کمتر مشارکت میکنن توی بحث.
[/quote]
دوستان مامبو لرن فرمودند راه پيدا كنيد و اينجا بگيد
منم رفتم سرچ كردم و يه راه از يك مدير هاستينگ گفتم البته دوستان ديگه فرمودند همچين راه بدرد بخوري هم نيست الانم دارم ميگردم
حالا بازم بريم بگرديم منم به چند تا هاستينگ ايميل زدم جواب دادن خدمتتون ميگم ;)
اين بنده خدا آقا مجيد هم دهنش كف كرد بس كه گفت "شلوغش نكنيد داريم ميگرديم راه پيدا كنيم همه هم هيمن كارو بكنن بگردن راهي پيدا كنن"( مضمون اقوال ايشون )
تا خبر بعدي فعلا باي
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایرا
حتما بچه های مامبولرن خودشون در حال تحقیق هستن و در مورد اینها هم فکر میکنن:  این هاستینگ /byethost.com/ از VHCS استفاده میکنه
.webmin.com/
.directadmin.com/
vhcs.net/new/
من از VHCS استفاده کردم خیلی ساده و روونه
**لینک ها تصحیح شد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
اين VHCS چيز جالبي بود توي اون ليستي كه آقاي سيادتي هم داده بودند چيزاي خوبي بود
البته به دمو هاش سر زدم واگرنه خودم هاستشو نداشتم
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
با سلام ابراهیم جان من نگفتم نمیتونیم ولی گفتم ساده هم نباید فرض کرد هر چی ساده فرض بشه در نتیجه کیفیتی در کار نخواهد بود
البته اگر سیستم اختصاصی باشه و از روی یک سیستم کد باز نوشته نشود بهتره این نظر خودم هست .
یا علی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=رجبی link=topic=13919.msg74276#msg74276 date=1212779748]
با سلام ابراهیم جان من نگفتم نمیتونیم ولی گفتم ساده هم نباید فرض کرد هر چی ساده فرض بشه در نتیجه کیفیتی در کار نخواهد بود
البته اگر سیستم اختصاصی باشه و از روی یک سیستم کد باز نوشته نشود بهتره این نظر خودم هست .
یا علی
[/quote]
سلام
عرض ارادت خدمت آقاي رجبي
منظورم شما نبوديد و حرف شما كاملا متينه انشاء الله كه مشكل حل شه و دوستان به خاطر اين مشكل به زحمت نيوفتن اگر چه فكر ميكنم نوشتن پنل جديد در هر صورتي پسنديده باشه
اگرم مشكل حل شند به لطف سعي و تلاش شما و دوستان ديگر بالاخره يك جوري رفع ميشه
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
این VHCS را هم من بررسی کردم خیلی جالب بود
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
نقل قول:
اين VHCS چيز جالبي بود توي اون ليستي كه آقاي سيادتي هم داده بودند چيزاي خوبي بود
البته به دمو هاش سر زدم واگرنه خودم هاستشو نداشتم
راستی, فقط محض اطلاع, میتونید تو این سایت یه اکانت مجانی بسازید و VHCS رو عملا تست کنید.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
100 میلیون بودجه بزارید یه کنترل پنل تمام فلش تحویلتون میدیم که Cpanel بزاره تو جیبش با سورس fla تحویل میدیم تا 5 سالم ساپورتش میکنیم هیچ کشوریم نمیتونه از این به بعد پز کنترل پنل برای ما ایرانیا بده.
کار تا 85 درصد تموم شدس فقط میخوایم ببینیم کسی سرمایه گزار هست یا باید به اجنبی بفروشیم 2 سال و 4 ماه روش داریم کار میکنیم انصافا Cpanel باید بوق بزنه.
سرمایه گزار پیدا شد با مدیر شرکت تماس بگیره:
09121050457 احمدی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=template link=topic=13919.msg74441#msg74441 date=1212913582]
100 میلیون بودجه بزارید یه کنترل پنل تمام فلش تحویلتون میدیم که Cpanel بزاره تو جیبش با سورس fla تحویل میدیم تا 5 سالم ساپورتش میکنیم هیچ کشوریم نمیتونه از این به بعد پز کنترل پنل برای ما ایرانیا بده.
کار تا 85 درصد تموم شدس فقط میخوایم ببینیم کسی سرمایه گزار هست یا باید به اجنبی بفروشیم 2 سال و 4 ماه روش داریم کار میکنیم انصافا Cpanel باید بوق بزنه.
سرمایه گزار پیدا شد با مدیر شرکت تماس بگیره:
09121050457 احمدی
[/quote]
فلش؟ کنترل پنل؟ صد میلیون؟ جالبه!
میشه یک مقداری توضیحات و در صورت موجود تصویر یا اقلا شمای منطقی نرم افزار یا چارت های یو ام ال یا هر سیستم تحلیلی دیگه یا .... رو قرار بدید؟؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=سیامک link=topic=13919.msg74446#msg74446 date=1212914846]
[quote author=template link=topic=13919.msg74441#msg74441 date=1212913582]
100 میلیون بودجه بزارید یه کنترل پنل تمام فلش تحویلتون میدیم که Cpanel بزاره تو جیبش با سورس fla تحویل میدیم تا 5 سالم ساپورتش میکنیم هیچ کشوریم نمیتونه از این به بعد پز کنترل پنل برای ما ایرانیا بده.
کار تا 85 درصد تموم شدس فقط میخوایم ببینیم کسی سرمایه گزار هست یا باید به اجنبی بفروشیم 2 سال و 4 ماه روش داریم کار میکنیم انصافا Cpanel باید بوق بزنه.
سرمایه گزار پیدا شد با مدیر شرکت تماس بگیره:
09121050457 احمدی
[/quote]
فلش؟ کنترل پنل؟ صد میلیون؟ جالبه!
میشه یک مقداری توضیحات و در صورت موجود تصویر یا اقلا شمای منطقی نرم افزار یا چارت های یو ام ال یا هر سیستم تحلیلی دیگه یا .... رو قرار بدید؟؟
[/quote]
دمو نرم افزار آمادس فقط دنبال شخص یا ارگانی هستیم که حاضر به خرید بشه. به خریدار لاینسس یا اسپانسر مالی تمام جزئیات, دمو و ... حضوری نمایش داده میشه.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=template link=topic=13919.msg74441#msg74441 date=1212913582]
100 میلیون بودجه بزارید یه کنترل پنل تمام فلش تحویلتون میدیم که Cpanel بزاره تو جیبش با سورس fla تحویل میدیم [/quote]
میشه بیشتر توضیح بدین؟ منظورتون از تمام فلش چیه؟
میشه بگید هستش به چه زبونی نوشته شده؟ چه سیستم عامل هایی رو ساپورت میکنه؟ چه امکاناتی داره؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
از همه دوستان خواهش میکنم پستهایی که این دوستمون میزنن رو نادیده بگیرن و وقتشون رو تلف نکنن, جوونیه دیگه کاریش نمیشه کرد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=Don Vito link=topic=13919.msg74474#msg74474 date=1212938667]
از همه دوستان خواهش میکنم پستهایی که این دوستمون میزنن رو نادیده بگیرن و وقتشون رو تلف نکنن, جوونیه دیگه کاریش نمیشه کرد
[/quote]
شما این شخص را میشناسید؟
آیا حرفاشون واقعیت نداره؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
هنوز 100 درصد تحريم نكردن ولي تك و توك چرا !!! >:(
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=Don Vito link=topic=13919.msg74417#msg74417 date=1212882761]
نقل قول:
اين VHCS چيز جالبي بود توي اون ليستي كه آقاي سيادتي هم داده بودند چيزاي خوبي بود
البته به دمو هاش سر زدم واگرنه خودم هاستشو نداشتم
راستی, فقط محض اطلاع, میتونید تو این سایت یه اکانت مجانی بسازید و VHCS رو عملا تست کنید.
[/quote]
سلام
آقا بابت دمو ممنون خيلي عالي بود
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=trueend5 link=topic=13919.msg74464#msg74464 date=1212928067]
[quote author=template link=topic=13919.msg74441#msg74441 date=1212913582]
100 میلیون بودجه بزارید یه کنترل پنل تمام فلش تحویلتون میدیم که Cpanel بزاره تو جیبش با سورس fla تحویل میدیم [/quote]
میشه بیشتر توضیح بدین؟ منظورتون از تمام فلش چیه؟
میشه بگید هستش به چه زبونی نوشته شده؟ چه سیستم عامل هایی رو ساپورت میکنه؟ چه امکاناتی داره؟
[/quote]
میشه بیشتر توضیح بدین؟ توضیحات بیشتر تنها حضوری و به افراد یا ارگانهایی که حاضر به سرمایه گزاری هستن داده میشه.
منظورتون از تمام فلش چیه؟ کل محیط با فلش طراحی شده و شما از ساختن دیتابیس, اد کردن دومین و... به راحتی و بدون رفرش شدن صفحه کارتون انجام میشه.
میشه بگید هستش به چه زبونی نوشته شده؟ چه سیستم عامل هایی رو ساپورت میکنه؟ چه امکاناتی داره؟ تنها به خریدار پاسخ داده میشه که میتونه با دمو کنترل پنل کار کنه و کیفیت, امنیت و قدرت نرم افزار تست کنه.