سلام آقا لینک دانلود خرابه میشه یه لینک دیگه بزارید .
با تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام آقا لینک دانلود خرابه میشه یه لینک دیگه بزارید .
با تشکر
سلام دوست عزیز.
اینهم لینک دانلود.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
O0 O0
سلام
توی این قالب چطوری میشه رنگ سبز دکمه ها رو تغیر داد فایل سی اس اس رو تغیر دادم نشد
کدوم دکمه ها ؟ دکمه های منو یا لینکها؟
[quote author=jamalm link=topic=16361.msg93442#msg93442 date=1226649850]
کدوم دکمه ها ؟ دکمه های منو یا لینکها؟
[/quote]
دكمه هاي منو و نوار بالاي پست ها
سلام
قالب خيلي شيكيه و من هم توي سايتم از اين قالب استفاده ميكنم .!
aiapir.com
مي خواستم ببينم ممكنه يه نگارش آبي رنگ هم از اين قالب با يه نام ديگه بارائه بديد كه با همه مرورگره هم درست كار كنه؟
متشكر
يا حق
** دو پست شما یکی شد
سلام به شما دوست عزیز.
برای تغییر منوها کدهای زیر را باید تغییر بدهید. کاملاهم مشخص هست که هر کدام مربوط به چه چیزی هستند. مشکلی بود بفرمایید. O0
کد:/* ******************************************* MAIN AND SUB MENU SYSTEM */
.mainlevel {
font : normal 11px tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma;
line-height:20px;
}
a.mainlevel:link, a.mainlevel:visited {
font : normal normal 11px tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma;
display: block;
color : #F4E8CF;
background-color: #259b11;
text-decoration : none;
padding : 0px 0px;
text-indent : 5px;
border : 0;
height:20px;
line-height:20px;
}
a.mainlevel:hover {
font-weight : normal;
color : #F4E8CF;
background-color: #73b53b;
text-decoration : none;
padding : 0px 0px;
}
#active_menu {
border : 0;
background-color: #84ba1c;
color : #F4E8CF;
}
.sublevel {
width:94%;
color : #975B00;
padding : 0px 0px;
text-indent : 5px;
border : 0;
height:18px;
background : url(../images/bg_snavi.gif) repeat-y;
background-position:right bottom;
line-height:20px;
text-decoration : none;
}
a.sublevel:link, a.sublevel:visited {
color : #FF7A00;
text-decoration : none;
background-color:#F4E8CF;
}
a.sublevel:hover {
color : #B89200;
text-decoration : none;
}
a.sublevel#active_menu {
border : 0;
color : #F4E8CF;
text-decoration : none;
}
/* ******************************************* TOP MENU SYSTEM */
ul#mainlevel-nav {
font : normal 10px Tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma;
list-style : none;
padding : 0;
margin : 0;
}
ul#mainlevel-nav li
{
display : block;
background : transparent;
padding : 0;
margin : 0;
float : left;
white-space : nowrap;
border-right : 2px solid #F6EAC7;
}
ul#mainlevel-nav li a {
display : block;
height : 14px !important;
height : 17px;
padding : 1px 1px 1px 4px;
margin : 0;
width : 75px !important;
width : 80px;
text-decoration : none;
color : #BF7300;
background : #FFF5E5;
}
ul#mainlevel-nav li a:hover
{
color: #BF7300;
background: #DEC298;
}
a.mainlevel-nav:link, a.mainlevel-nav:visited {
color : #7B7261;
}
a.mainlevel-nav:hover {
color : #3f900c;
}
برای تغییر نوار بالای پستها کد زیر را در فایل CSS جستجو کنید و موارد زیر آن را به دلخوا تغییر دهید تا به نتیجه دلخواه برسید
کد:/* ******************************************* CONTENT STYLES */
کسی تونست مشکل همتراز نبودن ماژول های آخرین اخبار و بقلیش رو درست کنه ؟ اگه میشه به ما هم بگید( یا لینک سالم یزارید ) . مرسی
دوست عزیز. اگه میشه لینک سایت را بدید تا ببینم.
ممکنه به خاطر طولانی بودن عنوان یک لینک در اون ماژول باشه
چون همتراز نبود فعلا همه رو زیر هم گذاشتم . الان معلوم نیست . ولی اسمش بلند نیست . یکی آخرین اخبار . یکی آخرین مقاله ها . حدود 2 یا 3 میلیمتر بالا پایین وای میسته .
لینک سایت ؟؟؟؟
سلام دوستان عزیز.
از اینکه میبینم این قالب مورد توجه شماست بسیار خوشحالم.
طراحی جدید این قالب که به رنگ آبی می باشد را طراحی و بر روی سایت زیر قرار داده ام.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگه از این قالب خوشتون میاد تقاضای خودتون رو برام ارسال کنید  ;)
با تشکر
یعقوبی
نام کاربری قبلی من yaghoubi بود که پسوردش یادم نیست .
الان با نام کاربری adelyaghoubi در خدمت شما هستم.
** دو پست شما یکی شد
دوستان پیشنهاد میدم که حالا که این قالب اینقدر طرفدار داره و البته قالب خوبی هم هستش بهتر نیست نسخه فول اسکرینش رو هم بسازیم؟
البته یه مشکلاته دیگه ای هم داره بعضی موقعیتهای ماژول رو ساپورت نمیکنه مثلا newsflash رو نداره. فکر کنیم اگه این موارد رو با هم حل کنیم خیلی قالب توپی بشه
من هم بسیار موافقم. در حقیقت دنبال فول اسکرین کردن قالب بودم. منتهی از اونجایی که آماتور هستم. تمام قالب به هم میریزه.
اگر کسی میتونه این کار را بکنه.
عالی میشه.
سلام دوستان.
خيلي خوشحالم كه اين قالب انقدر طرفدار داره.
دارم روش كار ميكنم كه فول اسكرينش رو هم براتون درست كنم با كمي تغييرات در ساختار قالب و زيبا تر كردن آن.
ممنونم از لطفتون
yaghoubi
جناب يعقوبي ممنون كه به دوستان ما لطف داريد.
بعد از اينكه قالب جديد رو آماده كرديد لطفاً در فعاليت كاربران معرفي كنيد تا در مامبو-ديگ منتشر شود.
توجه : از تمامي افرادي كه زحمت ايجاد يك اكستنشن را ميكشند تقاضا ميشود در فعاليت كاربران ثبت كنند تا پس از بررسي در مامبو-ديگ منتشر شود.
همچنين كاربراني كه تا به اكنون اكستنشني را آماده كرده اند و در انجمنهاي خارج از فعاليت كاربران ثبت كرده اند، لطفاً در انجمن فعاليت كاربران - مامبو ثبت كنند تا به زودي در مامبو ديگ منتشر شوند.
[quote author=adelyaghoubi link=topic=16361.msg93934#msg93934 date=1227119011]
سلام دوستان عزیز.
از اینکه میبینم این قالب مورد توجه شماست بسیار خوشحالم.
طراحی جدید این قالب که به رنگ آبی می باشد را طراحی و بر روی سایت زیر قرار داده ام.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگه از این قالب خوشتون میاد تقاضای خودتون رو برام ارسال کنید ;)
با تشکر
یعقوبی
[/quote]
سلام
من كه قبل از ارسال شما گفتم كه آبيش بهتره من تازه يه نسخه شخسي هم ازش درست كردم ولي فايل رو بزاي دانلود بزاريد به نظر من اين جالبتره!
اگه لينكشو گذاشتتيد بگيد دانلود كنيم
متشكر
[quote author=mk2 link=topic=16361.msg94027#msg94027 date=1227184433]
[quote author=adelyaghoubi link=topic=16361.msg93934#msg93934 date=1227119011]
سلام دوستان عزیز.
از اینکه میبینم این قالب مورد توجه شماست بسیار خوشحالم.
طراحی جدید این قالب که به رنگ آبی می باشد را طراحی و بر روی سایت زیر قرار داده ام.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگه از این قالب خوشتون میاد تقاضای خودتون رو برام ارسال کنید ;)
با تشکر
یعقوبی
[/quote]
سلام
من كه قبل از ارسال شما گفتم كه آبيش بهتره من تازه يه نسخه شخسي هم ازش درست كردم ولي فايل رو بزاي دانلود بزاريد به نظر من اين جالبتره!
اگه لينكشو گذاشتتيد بگيد دانلود كنيم
متشكر
[/quote]
سلام
فكر كنم شما فقط همين تاپيك رو مشاهده كرديد! سعي كنيد به اكثر تاپيكها سر بزنيد تا بهتر از انجمن اطلاع داشته باشيد.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
كامروا باشيد.
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=16361.msg94045#msg94045 date=1227191079]
[quote author=mk2 link=topic=16361.msg94027#msg94027 date=1227184433]
[quote author=adelyaghoubi link=topic=16361.msg93934#msg93934 date=1227119011]
سلام دوستان عزیز.
از اینکه میبینم این قالب مورد توجه شماست بسیار خوشحالم.
طراحی جدید این قالب که به رنگ آبی می باشد را طراحی و بر روی سایت زیر قرار داده ام.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگه از این قالب خوشتون میاد تقاضای خودتون رو برام ارسال کنید ;)
با تشکر
یعقوبی
[/quote]
سلام
من كه قبل از ارسال شما گفتم كه آبيش بهتره من تازه يه نسخه شخسي هم ازش درست كردم ولي فايل رو بزاي دانلود بزاريد به نظر من اين جالبتره!
اگه لينكشو گذاشتتيد بگيد دانلود كنيم
متشكر
[/quote]
سلام
فكر كنم شما فقط همين تاپيك رو مشاهده كرديد! سعي كنيد به اكثر تاپيكها سر بزنيد تا بهتر از انجمن اطلاع داشته باشيد.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
كامروا باشيد.
[/quote]
سلام
نخير اونهم ديدم ولي !
من اونو گرفتم ونصب كردم چون با فارسي تنظيم نميشد نام قالب رو كه لاتين كردم كلاً قالب خراب شد.
بــــــــله !
لطفاً در همون تاپيك موضوع رو بيان كنيد تا آقاي يعقوبي كه طراح و ايجاد كننده قالب هستند مشكل رو برطرف كنن.
اين تاپيك مربوط به قالب روياي سبز هست!
شما چرا قوانين رو پشت سر هم نقض ميكنيد؟!!!!!
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=16361.msg94066#msg94066 date=1227202086]
لطفاً در همون تاپيك موضوع رو بيان كنيد تا آقاي يعقوبي كه طراح و ايجاد كننده قالب هستند مشكل رو برطرف كنن.
اين تاپيك مربوط به قالب روياي سبز هست!
شما چرا قوانين رو پشت سر هم نقض ميكنيد؟!!!!!
[/quote]
اتفاقا من خيلي سعي ميكنم به قوانين پايبند باشم
من گفتم قالب آبي شما گفتيد زمستان مامبو كه من هم كفتم اون مشكل داره .... 8)
به نظرتون مطالبي كه داريد مطرح ميكنيد مربوط به اين تاپيك ميشه؟! (قوانين رو لطفاً دوباره مرور كنيد)
براي بار دوم خدمتتون عرض ميكنم، لطفاً در همان تاپيك مشكل قالب زمستان مامبو رو بيان كنيد تا به مشكل قالب رسيدگي شود.
یک سوال از آقای mk2 داشتم . این قالب یه مشکلی که داره اینه که ماژول های آخرین اخبار و محبوب ترین ها رو وقتی کنار هم میزارم یکم بالا پایین میشه . تو سایت شما این اشکالش درست شده . میشه بگید آیا تغییری توش دادین ؟ اگه دادین میشه توضیح بدین ما هم استفاده کنیم ؟
یک مورد دیگه هم اینه که در ماژول محبوب ترینها ، از لینک پنجم به جای اینکه مثلا ینویسه 5 بازدید ، مینویشه 5 hit
این رو چه جوری میشه رفعش کرد ؟
** دو پست شما یکی شد
[quote author=mmmd link=topic=16361.msg94118#msg94118 date=1227223470]
یک سوال از آقای mk2 داشتم . این قالب یه مشکلی که داره اینه که ماژول های آخرین اخبار و محبوب ترین ها رو وقتی کنار هم میزارم یکم بالا پایین میشه . تو سایت شما این اشکالش درست شده . میشه بگید آیا تغییری توش دادین ؟ اگه دادین میشه توضیح بدین ما هم استفاده کنیم ؟
[/quote]
سلام دوست من
در سایت شما چون یکی از مطالب سر تیتر زیادی دارد وشکسته شده است ولی قسمت دیگر کوتاه و مناسب می باشند که باعث شده سایت شما در این قسمت مورد پیدا کند
در انتخاب نام مطالب و تیتر ها وسواس بیشتری به خرج دهید.
یا حق
سایت من چی؟؟
تیتر مطالبش بیش از حد نیست. چرا اینجوری میشه.؟؟؟؟
با تشکر و احترام
[quote author=plusboy link=topic=16361.msg94142#msg94142 date=1227256738]
سایت من چی؟؟
تیتر مطالبش بیش از حد نیست. چرا اینجوری میشه.؟؟؟؟
با تشکر و احترام
[/quote]
سلام
متن شكسته شده استکد:راهنماي خريد وسايل كوهنوردي (111 بازدید)
به همين دليل!
تورو خدا ببخشید.
شرمنده. حواسم نبود.
الان آقای فیروزمندان میاد .....
مدیران محترم معذرت
با سلام
من خيلي وقت هست كه دنبال اون منوي درختي مي گردم . اگر كسي اسمش رو هم ميدونست و يا لينك دانلودش رو داشت دريغ نكنه .
ممنون
سلام دوستان
قالب جدیدی رو آماده کرده ام.
لطفا برای دریافت به لینک زیر مراجعه نمایید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام من از این قالب استفاده میکنم و یه مشکلی دارم و اون اینکه وقتی از ie7 به بعد استفاده میکنم نوشته های محتوا درشت و حالت بلد پیدا میکند
تمام کارهایی هم که توی انجمن گفته شده انجام می دهم ولی قونت کوچک و بزرگ میشه ولی از این حالت بلد بودن در نمیاد.
با قالب mambo که به صورت پیش فرض هست این مشکل رو نداره.