خوب پس نتیجه اینه که JSCook Menu با نسخه 461 نا سازگاره
دوستان گرامی لطفا به این موضوع توجه کنند
اما میتونید با دادن لینک بصورت دستی استفاده کنید
نمایش نسخه قابل چاپ
خوب پس نتیجه اینه که JSCook Menu با نسخه 461 نا سازگاره
دوستان گرامی لطفا به این موضوع توجه کنند
اما میتونید با دادن لینک بصورت دستی استفاده کنید
خوب به حول و قوه الهی مثل اینکه معلوم شد مشکل چیه من Ja-transmenu و extendedmenu رو تست کردم مشکلی نداشتن اما اگر میشه یک نگاه به css های transe بندازید چون من توی سایتش خوندم با css ها میشه رنگ زمینه و فونتش رو عوض کرد ولی هر چی بهش کرم ریختم نشد اگر بتونین پیدا کنین رنگ قرمزش رو چطور میشه تغییر داد دیگه مشکل ما 110% حل شده ممنون میشم
من بقیه منو ها رو استفاده نکردم ... ولی ظاهرا از نظر interface هیچکدوم به خوبی jscook نیستن ... من احساس میکنم مشکل JSCook رو بشه به راحتی حل کرد ... شاید فقط در حد عوض کردن همون amp ها توی سورس ... نمیشه سورسشو عوض کرد ؟! (:
amp ها مال jscook نیست چون توی IE درست کار میکنه فکر میکنم خود Firefox این تگ رو اضافه میکنه در ضمن ja_transmenu هم خیلی لا کلاسه وولی باید css هاش رو تغییر داد چون رنگش بده اگر تگ css ها رو پیدا کنیذ حله
آقا این trans menu هم مشکل داره مثل همونه
کسی منو ی حرفه ای دیگه ای سراغ نداره؟
اینا هست : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
منتها هیشتاشو تست نکردم ..درضمن فارسی هم نیستن ! :P
این منوها که برای جوملا منتشر شدن مشکلی ندارن من infinity رو قبلا تست کرده بودم فکر کنم مشکل داشت ولی اون یکی رو نمیدوونم تست میکنم ببینم چه جوریه راستی کسی css های transmenu رو چک نکرد ببینیم کجاش رو باید تغییر داد؟
سلام
من هم از مامبو 4.6.1 روی local استفاده می کنم و دقیقاً همین مشکلات meelmeal رو با فایرفاکس دارم یعنی روی هر کدوم از لینک های سایت بجز صفحه اصلی که کلیک می کنم خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید..." میاد و در pathway صفحه اصلی-> ارسال مطالب نشون داده می شه. همه چیز در IE درست کار می کنه.
ممنون می شم اگر این مشکل بیشتر بررسی بشه
یه سوال!
شبیه ساز لوکالت چیه؟
ورژن php, mysql, apache رو میگید لطفا!
من از AppServer استفاده می کنم:
apache 1.3.34php 4.4.1mysql 5.0.16
شما هم از منوی جاوایی استفاده میکنید؟
بله :(
سلام
عزیز مشکل از منوی جاوای هست.
منم روی مامبو 4.6.1 نصب کردم همین مشکل رو داشتم.
بهتره که منو رو پاک کنی.
یا حق
من کلی زحمت کشیدم روی منو، نمی تونم پاکش کنم :'(. شما به عنوان جایگزین از چی استفاده کردید؟
اگر این پست رو دقیق میخوندی متوجه میشدی که من یه پیشنهاد دادم
ادنم اینه که لینکها رو بصورت دستی از طریق آدرس وب وارد کنی و ....
با سلام
کاری که آقا محمد گفتند من قبلا انجام دادم.
اگه شما براتون این منو خیلی حیاتیه و روش خیلی کار کردید مجبورید لینک کامپوننتها و دیگرها رو به صورت دستی وارد کنید تا دیگه این ارور رو نده.
در هر صورت این یک راه حل استاندارد نیست.یعنی با این کار ما هنوز صورت مسله باقی هست و مشکل بر سر جای خودش.
یا حق
سلام
من این تاپیک رو درست خوندم و می دونم راهش اینه که لینک ها رو به صورت دستی وارد کنم ولی این کار باعث می شه که یک سری امکانات رو از دست بده، برای همین دنبال یه راه حل بهتر بودم
[quote author=+[MOHAMADIZADEH]+ link=topic=3509.msg26613#msg26613 date=1169754449]
در هر صورت این یک راه حل استاندارد نیست.یعنی با این کار ما هنوز صورت مسله باقی هست و مشکل بر سر جای خودش.
[/quote]
ولی مثل این که چاره ای نیست!
بالاخره كسي نفهميد مشكل اين منو چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عدم سازگاری با نسخه 461
چیزی که در همین دو تاپیک مربوطه توضیح داده شده
خوب چجوري ميشه سازگارش كرد؟ اگه SEF رو فعال كنيم درست ميشه!، ولي بدون اون چي؟
من هم همین مشکل را دارم با نصب wamp server
از اون درهای بی درمان است
اینجاست که فایرفاکس کم آورده متاسفانه
یعنی شما الان با WAMP SERVER مشکلی ندارید با این موضوع؟!
منظورتون از این تاپیک چی بوده!؟
چرا من هنوز مشکل دارم با فایرفاکس و هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستم
شما اگه کل این تاپیک رو بخونید همه چیز دستتون میاد!
لطفا دقت بیشتری بفرمائید.
با سلام وخسته نباشيد
در سايت من وقتي كاربري با نام كاربري خود وارد مي شود و بر روي دكمه ارسال مطلب كليك مي كنه اين پيغام شما مجاز به ديدن اين منبع نيستيد رو نشون مي ده ، اما براي ارسال لينك هيچمشكلي وجود ندارد ، اگر ممكن است دوستان راهنمايي بفرمائند كه چه كاري بايد انجام دهم . با تشكر ارادتمند car20
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگه میشه این سوال رو توی یک تاپیک جداگونه باز کنین .. درسته که سوالتون مثل بقیست ولی این بحثش تموم شده و موضوعات داره قاطی میشه.
در اون تاپیک .. سطح دسترسی کاربر رو چک کنین ببینین چی هستش ؟ یه یوزر بسازین و برای تست بزارین .
لطفا در انجمن جستجو کنید این سوال چندین بار هست که به صورت کامل جواب داده شده است
موفق و پیروز باشید
یا علی