منم نمی تونم لینک دانلود xmap را باز کنم.
خواهشا آدرس جدیدی به دهید .
یا حق
نمایش نسخه قابل چاپ
منم نمی تونم لینک دانلود xmap را باز کنم.
خواهشا آدرس جدیدی به دهید .
یا حق
من هم نتوانستم باز كنم
اين كامپوننت براي جوملا هستش ؟
من توي مامبو بلاخره نصب كردم.
مرحله بعدي چيه؟ بايد چه كار كنم. من اونو در قالب يك ماژول منتشرش كردم. ولي چيزي نشان نميدهد.
موقع نصب هم يك ارور داد كه در ساختن تيبل ها مشكل داره؟
iiend.com
لطفا يك نگاه بياندازيد.
Language file [ fa_IR ] not found, using default language: english
ERROR: Unable to load Settings from Database: Create Settings table
Xmap Configuration
ببخشيد من امكان يكي كردن پستها را ندارم
ارور اينه:
Table 'mos_xmap' already exists SQL=CREATE TABLE mos_xmap (`name` varchar(30) not null primary key, `value` varchar(100
N پست شما یکی شد !
ممنون جالب بود.
اما چطور باید به گوگل معرفی کرد.
سلام
عید شما مبارک
در این مورد تو سایت بار ها سوال شده :)
چند مقاله هم در این ضمینه وجود داره
اگر خیلی مشکل هم داشتید میتونید به بچه ها سفارش انجام این کار رو بدید :)
یا علی علیه السلام
من خیلی سعی کردم ولی اصلا مثل صفحه دمو نشد .فقط ریموستری و مامبو بلاگ را نشان میدهد. آیا با توجه به ارور هایی که داده باید دیتا بیس را تغییر بدهم
باعرض سلام وخسته نباشيد
آقافكركنم سايت مپ يك مشكل كوچك داردمن درگوگل سامبيتش كردم بعدازاين كه گوگل بررسي كرداين پيغام رابرايم فرستاد
We were unable to read your Sitemap. It may contain an entry we are unable to recognize. Please validate your Sitemap before resubmitting
ميگه اصلاحش كن دوباره سامبيتش كن
لطفابررسي فرماييد
باتشكرفراوان
شما از چه site map استفاده كرديد ؟
سلام
هماني كه لينك دانلودش راگذاشتيداولين پست همين تاپيك ادرس سايت مپم هم اين است:
باتشكرفراوان
سلام
ببینید sitemap ی که در گوگل submit میکنید باید شرایطی داشته باشه که در لینک زیر کاملا توضیح داده شده :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سایت جالبی هست که بصورت آنلاین برای شما سایتمپ ایجاد میکنه ، در توضیحات این سایت اومده :
[ltr]
This website is to let you:
* Create an XML sitemap format that can be submitted to Google to help them crawl your website better.
* Create a Text sitemap to submit to Yahoo.
* Create a ROR sitemap, which is an independant XML format for any search engine.
* Generate an HTML site map to allow human visitors to easily navigate on your website.
[/ltr]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بد نیست امتحانش کنید ... حتی برای سایتهای HTML ;)
یا علی
اونوخ هم سایت مپی که این سایته میسازه و هم سایت مپی که لینک دانلودش رو تو پست اول دادید وقتی تغییری در سایت داده بشه خودشون اتوماتیک تغییر میکنن؟
سایت مپی که واسه گوگل باید استفاده کنیم و سایت مپی که واسه یاهو باید استفاده کنیم و اینا با هم فرق دارن؟
آخرش من این صفحه ای رو که باید سایت مپ رو توش ثبت کنیم رو پیدا نکردم، پس کجاست؟
سایت مپی که این سایته میسازه بهتر تره یا اونی که لینکش رو تو پست اول دادید؟
از اون موقعی که این سایت مپ را نصب کردم هیچ مطلبی در گوگل ایندکس نمی شه. در تولز وبمستر گوگل هم سایت مپ های من را که قبلا ثبت کرده بودم ارور میدهد. چه کنم؟
Allowed
Detected as a directory; specific files may have different restrictions
سلام دوست من
ببين من كه رفتم 4تاسايت مپ برام درست كردخيلي هم راضي هستم .سايت مپي كه گوگل قبول مي كنه بايدفرمت xml باشه تاارورنده براي ساخت سايت مپ هم درهمان ادرسي كه آقاي فيروزمندان گفتندبروفيلدهاراپركن ادرس سايتت رابده اينتررابزن كمي صبركن يك صفحه بازميشه كه مي توني سايت مپت رادانلودكني 4تاسايت مپ بهت مي ده كه يكي براي گوگل يكي براي ياهو يكي براي بازديدكنندگان معمولي يكي هم براي ديگرموتورهاي جستوجوتعبيه شده انگليسيش راكامل بخون مي فهمي
ببینید منظور من کامپوننت xmap هست که نصب کردم.احتمالا درست نصب نشده از قرار معلوم robots.txt من را خراب کرده .چون وقتی تست robots را میزنم پیغام میدهد Allowed
Detected as a directory; specific files may have different restrictions
و سایت مپ هایی که قبلا ساخته بودم و کار میکرد هم در وبمستر گوگل ارور میدهد
من از اون سایتی که آقای فیروزمندان گفت سایت مپ جدیدی ساختم و اونو جایگزین قبلی کردم ولی ارور میدهد
Network unreachable: Network unreachable
We encountered an error while trying to access your Sitemap. Please ensure your Sitemap follows our guidelines and can be accessed at the location you provided and then resubmit
** دو پست شمایکی شد
سلام
اره خودم هم مشكل پيداكردم تغييراتي كه درسايتم اعمال مي كنم درسايت مپ اعمال نميشه .
آقاي فيروزمندان يادوستان گرامي ديگرمي شودكاري كنيدكه مشكل سايت مپمان حل شودخيلي براي رتبه سايت مفيداست
ممنون مي شوم
باتشكرفراوان
سلام
این سایت مپ که در لینک داده شده داینامیک نیست ! یعنی خودش به صورت اتومات sitemap را upgrade نمیکنه . شما برای حل این مشکل یا باید از کامپوننت های sitemap استفاده کنید و یا با اضافه کردن هر مطلب دوباره وارد اون سایت بشید و لینک جدید سایتمپ را generate کنید
باسلام
لطفاراهنمايي بفرماييدچكاركنم؟چون گوگل اون سايت مپي راكه خودتان ساختيدولينك دانلودش رادرپست اول قرارداديدگوگل قبول نمي كندلطفاكمك كنيد.
باسپاس فراوان
[quote author=developer link=topic=7700.msg60161#msg60161 date=1201340785]
سلام
شما برای حل این مشکل یا باید از کامپوننت های sitemap استفاده کنید و یا با اضافه کردن هر مطلب دوباره وارد اون سایت بشید و لینک جدید سایتمپ را generate کنید
[/quote]
سلام
[quote author=نوري link=topic=7700.msg60171#msg60171 date=1201342730]
[quote author=developer link=topic=7700.msg60161#msg60161 date=1201340785]
سلام
شما برای حل این مشکل یا باید از کامپوننت های sitemap استفاده کنید
[/quote]
[/quote]
البته ديگه فقط همين راه مونده چون من آخرين سايت مپي رو كه گفتند گوگل قبول ميكنه يعني xmap رو نصب كردم و گوگل ردش كرد موند روش دوم كه آخريشه .البته بزرگترين مشكلشم اينه كه دايناميك نيست. ولي چاره چي!
يا علي
من از سایتی که آقای فیروزمندان معرفی کرده بودن :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سایت مپ ساختم و به گوگل هم معرفی کردم و گوگل هم ایرادی نگرفت.
ولی وقتی سرچ می کنم سایتمو هنوز تو صفحه ی دومه لیست گوگله:-(
xmap هم لینک های دانلودش خرابه... کسی می تونه لینک بده؟
سلام
اينجا هست ولي گفتم كه گوگل قبول نميكنه . عجيبه كه اين همه كامپوننت هست ولي هيچ كدوم نميتونن طوري سايت مپ بسازن كه گوگل ايراد نگيره.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
يا علي
سلام
آقا گوگل سايت مپ xmap رو قبول كرد . روز اول كه اد كردم يه ارور داد و زير ارور به فايل robots.txt گير داده بود. من احساس كردم كه شايد اين چون يه كامپوننت است و توي فايل robots.txt دسترسي گوگل به پوشه كامپوننت محدود شده بخاطر همينه و رفتم فايل روبوتس رو اديت كردم و دسترسي گوگل رو باز كردم در نتيجه امروز رفتم ديدم مشكل حد شده و قبول كرده.
حالا نميدونم دليلش اونه يا يه چيز ديگه.
يا علي
تبریک می گم :-)
شما وقتی به گوگل اعلام می کنی فرقش رو قبل و بعد از ثبت کردن به وضوح می بینی؟
من نصب می کنم اعلام ی کنم ولی اونقدر در رتبه ی سایتم موثر نبوده!!!! خیلی نمی یاد بالا...:-"
سلام
آخه فرقشو گول اعلام نميكنه كه. مثلا نميگه كه سايت شما بخاطر سايت مپد 30 رتبه اومد بالا. بلكه يك سري اقدامات انجام ميدي از جمله سايت مپ و بك لينك , ثبت در دايركتوري ها و sef و... بعد از سه چهار ماه ( چون آپديت شدن سرورهاي گوگل سه چهار ماه طول ميكشه) ميبيني مثلا پيج رنك سايتت از 2 اومده 4. در هر صورت همنه اينا باهم نتيجه ميده نه يكيش و...
يا علي
[quote author=z-tazekar link=topic=7700.msg60995#msg60995 date=1201820379]
تبریک می گم :-)
شما وقتی به گوگل اعلام می کنی فرقش رو قبل و بعد از ثبت کردن به وضوح می بینی؟
من نصب می کنم اعلام ی کنم ولی اونقدر در رتبه ی سایتم موثر نبوده!!!! خیلی نمی یاد بالا...:-"
[/quote]
سلام
من كه خيلي راضيم .ببينيدنقشه كه معجزه نميكنه.نقشه براي اين است كه شماوقتي سايتتان اپديت ميشه تاريخ دقيق راسريعابه گوگل اعلام كنه ووقتي گوگل ببينه سايت شماتندتنداپديت ميشه تورتبتون تاثيرميده ودرضمن بوسيله ان مي توانيدلينك ها سايتتان رابررسي كنيدودرصورت خراب بودن اصلاح كنيد.موتورهاي جستوجوخيلي به لينك هااهميت مي دهنداگرلينك زيادوسالم داشته باشيدحتي به صفحات خودتون كلي تورتبتون تاثيرداره سايت هايي هم هستندكه لينك هاي خراب سايتتان رابه شمااعلام كننداگرخواستيدادرسش رابگذارم.
نیکی و پرسش !؟
سلام من هر کاری کردم به این لینک نمی ره
Download : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
می شه upload کنید تو سایت مرسی
اینرو تست کردید ؟
joomla.vargas.co.cr/downloads?Itemid=17&option=com_docman
[quote author=sadeghwonder link=topic=7700.msg61015#msg61015 date=1201852261]
سايت هايي هم هستندكه لينك هاي خراب سايتتان رابه شمااعلام كننداگرخواستيدادرسش رابگذارم.
[/quote]
ممنون می شم اگه بذارین
باعرض سلام وخسته نباشيد
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
كافي است ادرس صفحه اي راكه مي خواهيد تايپ كنيدواينتررابزنيدتعدادلين ك هادرآن صفحه رامشخص مي كندولينك هاي سالم رابا ok وخراب رابا bad مشخص مي كند.
ممنونم دوست عزيز
من دانلود کردم و نصب کردم.
(منظورم کامپوننت xmzp) است!
حالا کدام فایل را باید به گوگل معرفی کنم
چون من قبلا یک سایت مپ به صورت دستی و روی روت اصلی تعریف کرده بودم.
آیا این کامپوننت سایت مپ دیگری در شاخه ای دیگر سخته یا روی همان قبلی اور رایت کرده
سلام
هموني كه به صورا اچ تي ام ال نيست . خدشم ميگه كه براي معرفي به گوگل
يا علي
برای مامبو 4.6.2 من xmap نصب کردم و مشکلی نداشت برای معرفی اون همه به گوگل کافی برید تو قسمت کامپوننت ها و xmap باز منید بعد قسمت تنضیمات preference و آدرس XML Sitemap رو برای گوگل معرفی کنید
سلام دوستان
اگر كسي آخرين ورژن Xmap (كه فكر كنم 1.0.4 هست) رو داره، يه جا آپلود كنه، بشه دانلود كرد.
ظاهرا از سايت اصلي نمي شه دانلود كرد!
يا علـــــــــي
ظاهرا با ip ایران نمی شه دانلودش کرد ، از anti ف - ی ---ل ----ت---------ر استفاده کنید .
*** پست شما ویرایش شد ;)
دوست عزيز فعلا از اين چيزا تو دست و بالم نيست!
اگر زحمتشو بكشي ممنون مي شم.
يا علــــــــــــــــــي
سلام
گير آوردم! ;) (*************!)
براتون آپلود كردم!
Xmap ورژن 1.0.4
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
Xmap ورژن 1.1 بتا 1
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشيد
يا علــــــــــــي
*** پست شما ویرایش شد . از بکار بردن این کلمات در انجمن خودداری کنید ;)
آقا لینک این xmap کدومش درسته ؟
با سلام
هر دو درست هست، فقط نسخه ها فرق می کنند، نسخه 1.0.4 Stable هست و نسخه 1.1 Beta، نسخه Beta آزمایش و نسخه Stable نسخه پایدار معروفه.
موفق و پیروز باشید
یا علی
نسخه 1.1 فاینال با مامبو 4.6.2 سازگار نیست .