سلام
دقیقا چه مواقعی این مشکل پیش میاد ؟ ارور لاگ سایت رو چک کردید ؟ SEF فعال هست ؟
یا علی
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
دقیقا چه مواقعی این مشکل پیش میاد ؟ ارور لاگ سایت رو چک کردید ؟ SEF فعال هست ؟
یا علی
موقع خاصي نداره ، اگر از نظر زماني بگم بين ساعت 12 تا 5-6 بعد از ظهر اين مشكل بيشتر پيش مياد .. وقتي ميخوام سايت رو ببينم ، شبها خوب كار ميكنه ، گهگاهي وقتي ميخوام مطلب جديدي رو بنويسم يا در حال آپ سايت هستم اين مشكل پيش مياد كه خيلي كمتره .. فكر ميكنم تو يه ساعت خاصي اين مشكل رو داره ...
ارور لاگ هم چيز خاصي نداره ... بجز اين 5 -6 خط
[Tue May 20 06:33:02 2008] [error] [client 74.6.29.111] File does not exist: /home/brit/public_html/404.shtml
[Tue May 20 06:33:02 2008] [error] [client 74.6.29.111] File does not exist: /home/brit/public_html/article-topic0-page4.html
[Tue May 20 06:29:22 2008] [error] [client 85.185.82.49] File does not exist: /home/brit/public_html/500.shtml, referer: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[Tue May 20 06:29:22 2008] [error] [client 85.185.82.49] File does not exist: /home/brit/public_html/500.shtml, referer: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[Tue May 20 06:21:44 2008] [error] [client 66.249.73.164] File does not exist: /home/brit/public_html/404.shtml
[Tue May 20 06:21:44 2008] [error] [client 66.249.73.164] File does not exist: /home/brit/public_html/modules.php
درمورد SEF هم متوجه نشدم يعني چي .. :(
سلام
منظور از sef همون بهینه سازی برای موتور جستجو هاست.
+ این مشکل رو فقط توی مدیریت می بینین ؟
نه فقط تو قسمت مديريت نيست ، گهگاهي واقعا خيلي خوب كار ميكنه ، مامبو سيستم راحتيه ، ولي نميدونم چرا بعضي از اوقات اين مشكل پيش مياد ، مخصوصا ً سر ظهر .. :)
از مامبو 4.6.2 استفاده می کنین ؟
آیا پچی که منتشر شده بود برای مامبو رو نصب کردید ؟
با فایرفاکس کار کنید !
[quote author=عبدالحليم link=topic=10542.msg72326#msg72326 date=1211371124]
نه فقط تو قسمت مديريت نيست ، گهگاهي واقعا خيلي خوب كار ميكنه ، مامبو سيستم راحتيه ، ولي نميدونم چرا بعضي از اوقات اين مشكل پيش مياد ، مخصوصا ً سر ظهر .. :)
[/quote]
سلام
خوب همین نشون میده مشکل از سرور باید باشه :) چون همیشگی نیست :)
یا علی علیه السلام
>:( اگه مشكل از سرور هست قبلا اين مشكل رو نداشت بايد ناسازگاري با مامبو داشته باشه .. :D
يه سرور خوب معرفي كنين :-*
Mambo Server ;)
:o كو كجاست ؟ آدرس بدين .. :P
.كام كه منظورتون نيست .. ::)
سلام
نه بابا ;)
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مال تیمه دیگه :) تو چطور تا حالا آوازشو نشنیدی؟ ;)
یا علی علیه السلام