سلام. نه این ماژول با مابوهایی که توی فولدر غیر روت نصب بودن مشکل داشته فقط. ;)
یــــــــــــــــــــــاع ــــــــــــــــــــلی
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام. نه این ماژول با مابوهایی که توی فولدر غیر روت نصب بودن مشکل داشته فقط. ;)
یــــــــــــــــــــــاع ــــــــــــــــــــلی
سلام
من از این ماژول در مامبو استفاده می کنم هیچ مشکلی نداره
[quote author=adinehzadeh link=topic=15267.msg82929#msg82929 date=1218876589]
سلام
من از این ماژول در مامبو استفاده می کنم هیچ مشکلی نداره
[/quote]
سلام بله این ماژول در صورتی که مامبوتون توی روت نصب شده مشکلی نداره ولی اگه داخل یه ساب فولدر نصب بشه مشکلاتی به وجود میاد که با راه حل هایی که مجیدجان فرمودند حل میشه احتمالا.
یــــــــــــــــــــــــ ــاعـــــــــــــــــــــ ــلی
[quote author=majid-66 link=topic=15267.msg82079#msg82079 date=1218210016]
این مشکل به این خاطر که شما مامبو داخل یک پوشه توی روت نصب کردید
[/quote]
سلام
مامبوی من الان در روت نصب شده اما بازم همین خطا رو میده. قصه چیه majid-66 ؟
شما این صفحه را باید بع صورت عادی ببینید
اگر شد که دیگه نمیدونمکد:http://xml.weather.yahoo.com/forecastrss?p=IRXX0018&u=c
ولی نشد مشکل از کانکشن شما به اینترنت مثل dns
سلام
دیدم!
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پس مشکل از کجاست؟
از این ماژول است استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]