پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موتور جستج
فايل index.template.php قالب مربوطه را باز كنيد
كد زير ا پيدا كنيد
کد:
if ($context['show_load_time'])
echo '
<span class="smalltext">', $txt['smf301'], $context['load_time'], $txt['smf302'], $context['load_queries'], $txt['smf302b'], '</span>';
كد زير را بعد از آن قرار دهيد
کد:
if (isset($context['ob_googlebot_stats']))
echo '
<br /><br /><span class="smalltext">', $txt['ob_googlebot_stats_lastvisit'], timeformat($context['ob_googlebot_stats']['Googlebot']['lastvisit']), '</span>';
فايل BoardIndex.template.php قالب مربوطه را باز كنيد
كد زير را پيدا كنيد
کد:
$context['num_guests'], ' ', $context['num_guests'] == 1
كد زير را قبل از آن قرار دهيد ....
کد:
(empty($context['spiders']) ? '' : $context['num_spiders'] . ' ' . ($context['num_spiders'] == 1 ? $txt['ob_googlebot_spider'] : $txt['ob_googlebot_spiders']) . ', '),
كد زير را پيدا كنيد
کد:
', $txt[140], ':<br />', implode(', ', $context['list_users_online']);
و كد زير را بعد از آن قرار دهيد
کد:
if (!empty($context['spiders']))
{
if ($modSettings['ob_googlebot_display_own_list'])
echo '
<br />
', $txt['ob_googlebot_spiders_last_active'], ':<br />';
else
{
if (empty($context['users_online']))
echo '
', $txt[140], ':<br />';
else
echo ', ';
}
echo implode(', ', $context['spiders']);
}
موفق باشيد
پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موتور جستج
آقا سلام.من این مد رو نصب کردم و تغییرات رو هم اعمال کردم ولی از اون به بعد هر دو صفحه پشت هم که باز می کنم.مثلا مدیریت-بسته ها و یا مدیریت- تنظیمات عمومی انجمنها ویا کاربران -دیدن یه کاربر خاص و... همه صفحه های دوم به بعد به صفحه اصلی میره.نه میشه یه پستفرستاد یا حتی تنظیمات رو تغییرداد.نمیتونم این مد رو هم حذف کنم چون به اون صفحه نرسیدم میره به صفحه اصلی.خواهشا کمک کنید ببینید باید چیکار کنم.ممنون
پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موتور جستج
با توجه به اینکه یوزر نیم + پسوورد رو برام فرستادید من انجمن شما رو چک کردم ولی هیچ مشکلی ندیدم ...
میشه بیشتر توضیح بدید؟
پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موتور جستج
نقل قول:
در پایان هم از قسمت تنظیمات عمومی انجمنها --> اسپايدر و گوگل بوت
تنظیمات لازم را انجام دهید
جاويد جان من وقتي روي اسپايدر و گوگل بوت كليك ميكنم هيچ صفحه جديدي لود نميشه و مجددا همون قسمت تنظیمات عمومی انجمنها نمايش داده ميشه .
ولي در كاربران آنلاين مينويسه كه چند تا اسپايدر حاضرند و همينطور در بعضي از صفحات نوشته « اخيرا گوگل از اين صفحه بازديد كرده » هم نمايش داده ميشه .
اما در مورد PHPSESSID=87755ba7d9a704eeaf0769e3d74e7c68 هنوز وقتي كاربري به صورت ميهمان وارد ميشه ، اين مشكل بعضا وجود داره.
پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موت
این بسته کاملا تست شده و خودم دارم ازش استفاده می کنم
با این حال باز هم تست می کنم تا ابهامات برطرف بشه
در مورد phpsessid متاسفانه من هم باهاش مشکل دارم ... یعنی وقتی به صورت مهمان وارد میشم ریدایرکت صورت نمی گیره
ولی از وقتی این بسته رو نصب کردم هیچ لینکی با phpsessid در موتور جستجو ایندکس نشده .. یعنی ریدایرکت شده اش ایندکس شده
باور نمی کنید؟ .. انجمن من حدود 12000 لینک ایندکس شده داره که هیچکدومشون phpsessid نیستند
توی گوگل نوشته زیر رو جستجو کنید
احتمالا این عمل برای user agent موتورهای جستجو صورت می گیره نه مهمان ها و این نکته نشانه کارایی خوب این بسته است
پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موتور جستج
ممنون جاويد جان، بسته خوب و مفيدي بود. بهتر نيست تمام بسته هايي كه فارسي ميكني در تاپيك مربوط هم يك نسخه اش رو بزاري تا كساني كه اين تاپيك رو شايد نگاه نميكنن هم دانلود كنن.
با تشكر
پاسخ : نکته چهارم ایندکس شدن ... حذف phpsesid برای موتور جستج
حتما این کار رو انجام میدم
ممنون