پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
سلام
این تاپیک جدید که باز کردی برای ترجمه عالیه . ادامه بده منم تاجایی که بتونم از دیگران کمک می گیرم (البته اگه نیاز شد ;) )
جناب فیروزمندان و دیگر مدیران هم که نیستن نظر بدن . تصمیم گیری در مورد آموزش و پشتیبانی هم (به نظر من ) مستلزم این هست که در مورد وضعیت ارائه ، تصمیم گیری کامل بشه .
این حرف درسته که این یه برنامه کامل هست و نیاز به آموزش و پشتیبانی داره ! اما پشتیبانی و... هم هزینه داره :o
موفق باشید
امیر
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
آره جدا که از یک cms فروشگاه چیزی کم نداره!
راستی یه نفر کاندید بشه روی راست چین کردن کل بخش ها چه کاربری و چه مدیریت کار کنه ، این جوری سریع تر می شه.
من حدودا یه 300-350 خطی از فایل زبان رو ترجمه کردم ، آقای memfis هم طبق آخرین خبر 400 تا.
فقط هرچه سریعتر یه نفر بیاد برای راست چین کردن کاندید بشه ، با پیغام خصوصی من رو در جریان بذارید.
با تشکر.
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
کسی پیدا نشد برای css؟
memfis جان اگه ممکنه تا اون قسمتی رو که ترجمه کردید برام میل کنید.
ممنون.
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
سلام
من این کار رو شروع میکنم . اما از دو روز دیگه . ;)
دوستان دیگه اگر خواستن رو این موضوع کار کنند یه پیغام خصوصی برای من ارسال کنند .
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
خوب عالیه ، فکر نمی کنم کار ما تا 2 روز دیگه تموم بشه...
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
سلام
خیلی عالی هست من هم دوست دارم همکاری کنم باهاتون کمی سرم شلوغ هست ولی سعی می کنم
تو ماژولها کمک کنم
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
بازم سلام به دوستان.
اگه ممکنه یکی سازگاری این کامپوننت رو با sh404SEF چک کنه و نتیجه رو اعلام کنه ، یه فایل برای کار کردنش که تو همون آدرس ارائه شده ، اما همون طور که می دونید دوستان یه سری تغییرات کوچیک توی کامپوننت sh404SEF اعمال کردند ، حالا می خواستم اگه ممکنه یکی این دو رو با هم ، هم روی لوکال و هم روی هاست چک کنه و نتیجه رو همین جا اعلام کنه ، که اگه مشکلی دارند با هم از همین الان یکی بذاریم که روش کار کنه.
ممنون.
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
یه مورد دیگه ، یکی که زبانش خوبه یه پیغام خصوصی بده ، نیاز به یه نفر هست برای ترجمه documentation فروشگاه ، یه مقدار کار وقت گیری هست. نیاز به یه نفر هست که واقعا بتونه وقت بذاره ، تا دیگه نیاز نباشه چند نفر کارش رو تصحیح کنند.
با تشکر.
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
سلام
علی جان تا جایکه من یادم هست و تو [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] نوشتم ، هیچ تغییری در sh404SEF ندادیم . یعنی در ورژن 4.6.5 هیچ نیازی به تغییر نبود .
من به سیستمم دسترسی ندارم ولی برسم چشم یه تست میکنم .
سبز باشید
امیر
پاسخ : فارسی سازی کامپوننت supacart
این documentation چقدر هست؟