با سلام در مورد این مطلب:
(
ابتدا کل پوشه مربوط به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] خود را فشرده کنيد (در هر [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید])سپس آن را دانلود می*کنید.
آن را در ريشه فولدر wamp یعنی همان پوشه www در پوشه*ای به عنوان مثال joomla قرار می*دهید.)
منظور جوملای استرکت شده سایتم در root هاست هستش که بعد از نصب ، پوشه installtion را هم حذف کردیم دیگه؟
بله
اگر منظور همینه لطفا بفرمائید وقتی در wamp قرار دادیمش باید استرکش هم بکنیم ؟
بله
ودر wamp وقتی میخواهیم دیتا بیسی را import کنیم ارور کمبود فضا میده . چطور میتونیم این فضا را افزایش بدهیم
تنظیمات اش تو این مسیر است :
C:\wamp\bin\mysql\mysql5.1.36
سپاس