-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
شما انتظار دارید کسی بیاد و سیستمی رو بخره که نمیدونه؟
انرژیه هسته ای نیست که اینقدر قاییمش میکنی عزیزم :)
اگر این قضیه چیز درست درمونیه، بفرمایید، اگر چیز خوبی باشه ما هم براتون میتونیم تبلیغ کنیم، یه جوری حرف میزنید آدم به شک میافته!
خریدار که بی کار نیست پاشه 4-5 ساعت تو این ترافیک بیاد شرکت شما تا ببینه چی به چیه!
منطقیه؟
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=حسین شکرزاده link=topic=13919.msg74548#msg74548 date=1212955505]
سلام
شما انتظار دارید کسی بیاد و سیستمی رو بخره که نمیدونه؟
انرژیه هسته ای نیست که اینقدر قاییمش میکنی عزیزم :)
اگر این قضیه چیز درست درمونیه، بفرمایید، اگر چیز خوبی باشه ما هم براتون میتونیم تبلیغ کنیم، یه جوری حرف میزنید آدم به شک میافته!
خریدار که بی کار نیست پاشه 4-5 ساعت تو این ترافیک بیاد شرکت شما تا ببینه چی به چیه!
منطقیه؟
یا علی علیه السلام
[/quote]
سلام
تاييد ميشه
شما كه ميگيد از سي پنل بهتره از سي پنل بهتر بايد توضيح بديد يه سر بريد سايت سي پنل، تمام زيروبمش رو گفته
فكر نكنيد توضيح دادن شما براي ما سودي داره بلكه سودش براي خودتونه چون در صورت مثبت بودن توضيحاتتون خيلي از اعضاي اين فروم در بازاريابي ميتونن كمكتون كنن
ضمنا اينجا فروم مامبو هست . هچنين اين بحث نيز در مورد سي پنل و سيستماهايي هست كه همه زيروبمشون معلومه اگر توضيح نميدين ديگه بحث رو بيشتر از اين منحرف نكنيد تازه بحث داشت به جاهاي خوبي ميرسيد كه شما پست دادين
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایرا
دوست عزیز
اینجا محل بازاریابی محصولات شما نیست. از این گذشته در مورد مساله حساسی مثل هاستینگ که با اطلاعات احتمالا مهم و محرمانه اشخاص و شرکتها و سازمانها ارتباط داره معمولا از نرم افزارهایی استفاده میشه که صد درصد تست شده و مطمئن هستن.
این تست ها هم رده ها و روشهای مختلفی دارن که از سه نوع تست عمومی شکست شروع میشه و تا دیتا انتری و فازینگ و تست زیر بار و .... هزار نوع تست دیگه ادامه پیدا میکنه و تازه میره روی فروش تستی و نصب آزمایشی (RC) و ...
شما در صورتی که نرم افزاری رو میخاهید ارائه بدید ابتدا باید شرکتی رو پیدا کنید که این خطرات رو قبول کنه و با دریافت و بررسی مستندات شما قبول کنه که نرم افزار شما رو تست و آزمایش کنه. نه اینکه بدون هیچ نوع اطلاعاتی درخواست 100 میلیون پول کنید! اونم بدون هیچ نوع اطلاعاتی.
در صورتی که مستندات کامل و جامع و مفصلی دارید میتونید با بخش هاستینگ ما مکاتبه کنید و ببینید دوستان فنی ما میتونن به شما کمکی بکنن یا خیر.
سپاس.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
نقل قول:
شما این شخص را میشناسید؟
آیا حرفاشون واقعیت نداره؟
نوید جان شما دیگه چرا, ایشون رو من نمیشناسم ولی کسی که بیاد بگه 100 میلیون بدید بهتون سیستمی میدم که cpanel رو بترکونه فقط میشه به این حرف خندید, محض اطلاع این دوستمون cpanel یک سری کارهای دیگه هم بجز domain ساختن و اد کردن دیتابیس هم انجام میده , بعید میدونم شما اصلا تا بحال از cpanel استفاده کرده باشید چه برسه به اینکه اصلا بدونید از چه تکنولوژی استفاه میکنه, بعدشم یه جوری از تمام فلش بودن حرف میزنید انگار که همه چیز در back-end رو با ActionScript انجام دادید, حتی phpFlashMyAdmin هم از خود php استفاده کرد و فقط اینترفیس رو فلش کرد. در ضمن اسمش هست دمو, دمو یعنی نمایشی از نحوه کارکرد یک برنامه و این نمایش برای عموم هست نه فقط برای خریدار این حرفتون خیلی مسخرس که دمو رو فقط به خریدار نشون میدید, شما اگه واقعا این کاره بودید مثل یک حرفه ی عمل میکردید اول یک وبسایت میزدید و دموی انلاین رو به همه نشون میدادید, و بعدش میومدید اینجا تو پستتون مینوشتید که این کار رو کردید.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
بابا چرا بی خودی شلوغش کردید ؟
سنگ بزرگ نشانه نزدن است.
تمووم شد رفت پی کارش. ;)
آقا من هم یک دونه زدم. 200 میلیون میدم. ها ؟
اطلاعات هم نی دم. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اول پول رو بریزید. تمام آژاکس تحویلتون میدم. :o
شماره منو هم همه دارن.
صفر نهصد و شش، دو صفر پس و پیش
آره داداش.
یک اصل در منطق هست که بهش میگن قانون انتفای مقدم.
بر اساس این قانون، اگر شما یک گزاره دارید که "اگر p درست باشد ، آنگاه q "
خوب. حالا فرض کنید P درست نباشد. بدون بررسی q می شه گفت که جمله بالا درست هست. چه q درست باشه یا نه.
خوب وقتی پول رو نمی شه ریخت، تمام فلش :D که چی. تمام همه چی هم میشه ادعا کرد که ساختم.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
دوستان کاملا درست میگن.
ولی این بحث که مطرح شد چون خودم زیاد آشنایی با کنترل پنلای موجود نداشتم webmin رو دانلود کردم ببینم اصلا چی هست.
چیزی که فهمیدم اینه که بر خلاف اون چیزی که فکر میکردم نوشتن همچین چیزایی کار خیلی مشکل و زبان بریه! تازه webmin که با پرل کد خورده, بخوای همچین چیزی رو با پی اچ پی بنویسی که اصلا مصیبت میشه!
تو ایران که مطمینم هیچ شرکتی سفارش پرل نمیگیره ولی فقط قسمت هاییش که به سوکت پروگرامینگ مربوطه رو بخوای سفارش بدی با جاوا یا پی اچ پی برات کد بزنن زیره 10 و 20 میلیون ازت قبول نمیکنن, تازه این یه قسمت کوچیکشه, دنیایی از امکاناته همین webmin که در مقابل سی پنل کسی زیادم بهش توجه نمیکنه.
این جور پروژه ها کار یه نفر دو نفر و حتی کار هر شرکتیم نیست. خودتون دیدین سیستم های اتوماسیون معمولی که اغلب کپی برداری از پروداکت های دیگه هست رو شرکت های ایرانی تغییر میدن و با چه قیمت هایی میفروشن, البته حق هم دارن اونام کار آسونی انجام نمیدن و دارن زحمت خودشون رو میکشن.
من نمیگم ایرانی جماعت عرضه نداره , ولی مشکلی که ما داریم اینه که امکانات نداریم , پشتیبانی نداریم, بودجه نداریم و خیلی چیزای دیگه.
باور کنید اگه این شرایط فراهم نباشه نه ما هیچ کس تو دنیا نمیتونه کار مثبتی انجام بده.
وقتی شرایط مهیا نیست , اعتماد به نفس کاذب فقط ما رو از واقعیت ها دور میکنه و جلوی پیشرفتمون رو میگیره. تو همچین شرایطی حداقل باید این شانس رو داشته باشیم تا لااقل از محصولات کشور های دیگه استفاده کنیم که اگه صنعت نرم افزارمون دچار بحرانه اتفاقایی مثل این تحریم ها باعث نشه تا جاهای دیگه هم با بحران مواجهه بشیم.
به خدا اگه سی پنل یا هرچیز دیگه ای تحریم شه به خاطر دلایلی که گفتم ما نمیتونیم یه آلترناتیو ایرانی جایگزینش کنیم و فقط ناچاریم از یه محصول دیگه خارجی حالا از یه کشور دیگه و با کیفیت پایینتر استفاده کنیم.
امیدوارم روزی شرایط طوری رقم بخوره که جوونای ما نه فقط تو بخش نرم افزار تو هر بخش و صنعت دیگه ای از امکانات و حمایت برخوردار بشن چون فقط در اون صورته که میتونن لیاقت خودشون رو نشون بدن و اینم باور کنید با آرزو و دعا اتفاق نمی افته و احتیاج به تغییر شرایط و نگرش ها داره.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
دقیقا!
تولید یک کنترل پنل یعنی:
آشنایی 100 درصد با سیستم عامل و کنترل اون
تسلط کامل بر مسایل امنیتی
تسلط کافی بر تکنولوژی های ارتباطی و شبکه ای
تسلط کافی بر تحلیل های ساخت یافته و پیشرفته
تسلط کامل بر تکنولوژی ساخت نرم افزار (مهندسی نرم افزار)
داشتن کودر های قدرتمند و سریع و باهوش
در ارتباط بودن با قویترین تستر ها و متخصصین فازینگ
داشتن تیم قوی طراحی GUI
و صدها مساله دیگه!
حتا سیستم های کنترلی اپن سرس مانند وب مین و مونووال و میکروتیک و ..... هم توسط یک شرکت سرمایه گذاری شدن و برای حفظ شدن در بازار رقابتی هست که اپن سرس ارائه میشن. نباید این تصور باشه که چون یه عده بچه نشستن نوشتنش اپن سرس دادن بیرون!
بهتره یک مقدار در مورد سرمایه گذاری در این خصوص تحقیق کنید... من فکر میکنم علیرضا خیلی خوشبینه که مبالغ رو خیلی پایین در نظر گرفته. تولید یه همچین چیزی هزینه ای بیش از یک میلیون دلار داره. چون فقط کد نوشتن مطرح نیست، باید طراحی به شکلی باشه که .....
علاوه بر این وقتی تولید شد باید اینقدر فروش داشته باشه که هزینه هاش برگرده و ساپرت و آپگرید بشه. با توجه به صنعت نرم افزار بسته و ایزوله کشور ما، این مساله به هیچ وجه اتفاق نمی افته. چون ما صادرات نداریم، چون کسی بهمون اطمینان نداره! یک معادله خیلی ساده!
دوست عزیز! وقتی میخواهید ادعایی رو مطرح کنید اقلا در موردش تحقیق کنید. یک کنترل پنل یک نرم افزار خاص هست که از کرنل سیستم عامل تا یوزر اینترفیس رو باید کنترل کنه! پس با فلش یا هر اکشن اسکریپت دیگه نمیتونه کار کنه ;)
حالا اگر برای روشن شدن اذهان توضیحات خودتون رو بدید خیلی خوب میشه.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
ظاهراً سی پانل امروز صبح جنگ خودش رو با ایران شروع کرد نزدیک به 200 تا از سررور ها رو که حتی سایت هایی با دامنه com. رو هم داشتن لایسنس رو توی بلک لیست داده .
من یه پیشنهاد دارم . بیایم یه پتیشن درست کنیم بفرستیم برای مدیران دولتی که آی تی رو میدونن . همونطور که 6 میلیارد تومن هزینه میشه به کشور ژاپن برای نوشتن نرم افزار فــــــیــــلـــتـــرینــ ـــگ حالا نمیتونن یکی دو میلیارد هزینه کنن برای نوشتن یه کنترل پانل .
من اگه بلد بودم یه کنترل پانل میساختم و اسم رو میزاشتم پاسارگاد :D ;D
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
دوست عزيز سرورهايي كه سايت هاي سياسي خبري و تحليلي را ميزباني مي كنند بلك مي شوند اگر سروري سايت خبري و يا سياسيي را ميزباني نكند كاري بهش ندارند
موفق باشيد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
دوستان؛ یکی از دوستان من به تازگی مشمول این تحریم شده!
تنها گناه ایشون این بوده که با آیپی از سوی ایران وارد کنترل پنل شدن.
دومین و زبان سایت و حتی محتویات آن سایت برای تحریم کردن مهم نیستند. فقط آیپی فردی که وارد سی پنل میشه نباید ایرانی باشه.
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
علاوه بر ip ، محتوا هم بررسی میشه.
در مورد [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هم در همین تاپیک کلی بحث شده. خواهشا بحث های تکراری رو مجدد شروع نکنید.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایرا
به نظر شما بهتره با ف ی ل ت ر ش ک ن وارد سی پنل بشیم تا آی پی ایران ردیابی نشه؟؟؟؟
راه چاره چیه؟؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
راه چاره vpn هست. :دی
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
راه چاره پول هست سروري كه من الان ميزباني دارم يك بار تحريم شده از يك شركت واسطه به دوبرابر قيمت لايسنس سي پنل رو خريداري كرد مشكل تحريم حل شد والان هم خيلي راحت دارم از سي پنل استفاده مي كنم
موفق باشيد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
مامبوسرور هم همین مشکل رو خواهد داشت ..
مثلا مامبوسرور در دوبی کارهاش انجام میشه (البته اگه اشتباه می کنم تذکر بدید)
از طرفی من از ایران وارد میشم ... باز هم نمیشه کاری اش کرد ... شما مطمئنید که به زودی سی پنل همه سایت هایی که با آی پی ایران وارد میشن تحریم میشه ؟؟؟؟ مثلا اگه یکی از ایران وارد سی پنل سایت های بزرگ خارجی بشه مطمئنید که تحریم میشه؟؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
هر سروری سیاست خودش رو داره. مامبو سرور هم همینطور.
در رابطه با آیپی هم باید بگم که اگر شما مثلاً از بلوهاست که یک هاست آمریکایی و با امکانات فوق العاده هست هاست بخرید. بعد از مدتی که ببینند شما با آیپی ایران وارد میشوید شما را از سرور خود اخراج میکنند. بسیاری از سرورها این کار را میکنند و بسیاری دیگر هم نمیکنند که پیامدهایی برایشان خواهد داشت که با آنها باید مبارزه کنند. که قبلاً بحث شده و نیازی نیست که دوباره کتری کنیم.
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
اين كه سي پنله
هيچ شركتي در دنبا هيچ كشوري را صد در صد تحريم نمي كند
سياست تحريم در همه زمينه ها به اين گونه است كه شركت هاي واسطه كه باز هم از طرف شركت اصلي ايجاد مي شوند وارد معامله مي شوند كه آن محصول را به چند برابر قيمت به فروش مي رسانند در واقع تحريم اين گونه است كه اصطلاحا به آن بازار سياه مي گويند در واقع بازار سياه هم ساخته خود آن شركت است
پس فقط پول حرف اول را مي زند
موفق باشيد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
واقعاً که ....
اگه سی پنل نباشه ... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
در حال حاظر plesk ایران رو کاملاً تحریم کرده
من از پلسک استفاده میکردم از 2 روز پیش پلسک ایران رو تحریم کرده و اینطور که مدیر سرورم گفت در حال مذاکره هستند و تا 20 روز دیگه سایت ها غیر فعال هستند
به نظر منم که هیچی مثه سی پنل نمیشه
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=parsiansystem.net link=topic=13919.msg103677#msg103677 date=1236867375]
واقعاً که ....
اگه سی پنل نباشه ... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
در حال حاظر plesk ایران رو کاملاً تحریم کرده
من از پلسک استفاده میکردم از 2 روز پیش پلسک ایران رو تحریم کرده و اینطور که مدیر سرورم گفت در حال مذاکره هستند و تا 20 روز دیگه سایت ها غیر فعال هستند
به نظر منم که هیچی مثه سی پنل نمیشه
[/quote]
سلام
میشه اسم سرورتون رو بگید !!
من جستجوی زیادی کردم و اصلا این خبر رو تایید نمیکنم !؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
من از cpanel استفاده می کردم 3 ماه پیش به طور نگهانی سایت از کار افتاد بعد 1-2 روز پلسک شد در گفتگو با سرور گفتند که cpanel تحریم شده. و حالا نزدیک 1 هفته هست که دوباره همون موضوع و این بار برعکس و cpanel دار شدیم.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=مجید link=topic=13919.msg103700#msg103700 date=1236925062]
[quote author=parsiansystem.net link=topic=13919.msg103677#msg103677 date=1236867375]
واقعاً که ....
اگه سی پنل نباشه ... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
در حال حاظر plesk ایران رو کاملاً تحریم کرده
من از پلسک استفاده میکردم از 2 روز پیش پلسک ایران رو تحریم کرده و اینطور که مدیر سرورم گفت در حال مذاکره هستند و تا 20 روز دیگه سایت ها غیر فعال هستند
به نظر منم که هیچی مثه سی پنل نمیشه
[/quote]
سلام
میشه اسم سرورتون رو بگید !!
من جستجوی زیادی کردم و اصلا این خبر رو تایید نمیکنم !؟
[/quote]
[quote author=bizimt link=topic=13919.msg103703#msg103703 date=1236928958]
من از cpanel استفاده می کردم 3 ماه پیش به طور نگهانی سایت از کار افتاد بعد 1-2 روز پلسک شد در گفتگو با سرور گفتند که cpanel تحریم شده. و حالا نزدیک 1 هفته هست که دوباره همون موضوع و این بار برعکس و cpanel دار شدیم.
[/quote]
سلام آقا سعید خسته نباشید
سرور قبلیه بنده اصفهان هاست بود که نزدیک به یکساله که دارم ازش استفاده میکنم (البته به هیچکسی پیشنهاد نمیکنم که استفاده کنه چون روزی 3 بار ریسیت میکنند به خاطر هنگ کردن ...) چند روز پیش فکر میکنم 4 روز پیش بود که سایت از ساعت 11 به بعد غیر فعال شد و تا امروز بعد از ظهر که 23 اسفند است ساعت 6 عصر سایت دوباره فعال شد...
روز 20 با شرکت تماس گرفتم اونها هم لطف کرده بودند و یک پیام صوتی پخش کردن که فرموده بودند :
با توجه به تحریم های بین الملی و شرکت های خارجی همچنین کنترل پنل پلسک سایت ها غیر فعال میباشند و در حال مذاکره با پلسک هستند که تا یک هفته الی 20 روز دیگر اگر مذاکراه ثمر بخش نبود سرورها انتقال خواهند داد و ی8ه کوچولو هم معذرت خواهی کردند ... >:( >:( >:( >:( >:(
این بود که چند روزی بی کنترل پنل بودیم
حالا هم گوش شیطون کر مثل اینکه تحریم ها برداشته شده است ;) :o
حالا چی شده بود که اینجوری شده بود و چی شد که به این زودی تحریم رو برداشتند ... ;) ;) ;)
******
عجب داستانیه این سی پنل و پلسک یه روز پنل مدیریتت میشه پلسک یه روز ... >:(
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
اصلا تحریمی در کار نبوده که برداشته بشه
کاملا سر کار هستید
پیشنهاد میکنم به سرعت تغییر سرور بدید
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=مجید link=topic=13919.msg103731#msg103731 date=1236963502]
اصلا تحریمی در کار نبوده که برداشته بشه
کاملا سر کار هستید
پیشنهاد میکنم به سرعت تغییر سرور بدید
[/quote]
سلام آقا مجید خسته نباشید
شاید حرف شما درست باشه یعنی خودمم خیلی احتمال اینو میدم که دروغ گفته باشند ولی یه مسئله ای است اونم اینه که چند تا از دوستای خودمم که از پلسک استفاده میکردند سایت هایشان Down بود :o :o :o :o :'(
خیلی وقت بود که میخواستم هاستم رو تغییر بدهم چون پشتیبانیش از ساعت 11 قبا از ظهره تا ساعت 12:30 تازه اگه تلفنشون رو جواب بدهند و هیچ امکاناتی نظیر پشتیبانی ، تیکت و ... ندارند حتی بلد نیستند php.ini را ویرایش کنند ;D آخه چند مرتبه من برای ست کردن www به اول سایت باهاشون صحبت کردم اونا هم گفتند نیاز به برنامه نویسی حرفه ای داره :o :o ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D >:D >:D خلاصه ما هم زود هاستمون رو عوض کردیم ... البته چون زیاد با مامبو سرور آشنایی نداشتم متاسفانه از جای دیگه ای هاست رو خریداری کردم با کمک های پسر مهربون (مهدی جانم) سال دیگه حتماً از مامبو سرور هاست میخرم ...
در هر صورت اگر هم تحریمی بوده نباید به این زودی در عرض دو روز تحریم برداشته میشد ...
من با پشتیبانی هاست خودمم صحبت کردم و ایشون فرمودند که سی پنل هنوز کسی رو تحریم نکرده و اگر هم بکنند اون ها به سرعت برق و باد ::) هاست رو انتقال میدهند تا مشکلی واسمون پیش نیاد O0
الان می خواهم با مدیر اصفهان هاست تماس بگیرم ولی امان از ...
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تحریم سی پنل درسته ! اما پلسک خیر
در مورد هاست های مامبوسرور هم در حال حاضر اگر سفارش بدهید از 30% تخفیف ویژه بهره مند میشید که بهترین فرصت خرید هاست های بالاتر ماست مثلا 1 گیگ
در مورد انتقال سایت های شما به مامبوسرور ما این کار رو رایگان انجام میدیم و ...
پیروز باشید
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایرا
plask در ایران چندین و چند نمایندگی داره چطور میتونه ایران رو تحریم کنه!!!!؟؟؟؟
در ضمن cpanel هم هیچ مشکلی با ایران نداره و از سر اجباری که دولتشون بهشون آورده یه چندتا از لیسانس ها رو حذف میکنند.
برای برداشته شدن همین چند تحریم اینجا رو امضا کنید:
ht tp://w ww.petitiononline.com/cpanel01/petition.html
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=sajad2007 link=topic=13919.msg104081#msg104081 date=1237352920]
plask در ایران چندین و چند نمایندگی داره چطور میتونه ایران رو تحریم کنه!!!!؟؟؟؟
در ضمن cpanel هم هیچ مشکلی با ایران نداره و از سر اجباری که دولتشون بهشون آورده یه چندتا از لیسانس ها رو حذف میکنند.
برای برداشته شدن همین چند تحریم اینجا رو امضا کنید:
ht tp://w ww.petitiononline.com/cpanel01/petition.html
یا حق
[/quote]
دوست من بنده هم نمی دونم مسئله چیه ، چند روز پیش ین میل رو از اصفهان هاست دریافت کردم :
نقل قول:
**********************************************
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
<info@esfahanhost.com> Sun, Mar 29, 2009 at 5:17 PM
To: "????.com" <emailkhodam@gmail.com>
Reply | Reply to all | Forward | Print | Delete | Show original
ba salam , zemne tashakor az shoma
be ellate tahrim haye Amrica majbor be taghire Server hastim , lotfan
az tarikhe 2009/03/29 be modate 4 roz hich Update roye site khod anjam nadahid , chon jozve backup nakhahad bod
lotfan dar tarikhe 2009/04/02 site khod ra check kardeh va agar moshkeli barkhord nemodid faghat az tarighe email (
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ) an ra ba link va tozihe kamele eshkal moshahedeh shodeh , elam kardeh ta check shavad , khaheshmand ast be ellate hajme balaye karhaye tavize server az tamase telephoni khoddari nemaeid
ba sepas va emtenan
Server Administrator
Masoud Saeidi
*********************************************
من سرورم رو عوض کردم با سرور های جدید هیچ مشکلی ندارم
ولی آنها همچنان سر حرفشون هستند که تحریم شده اند ؟!
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
بله سی پنل بواسطه ی مالکیت آمریکایی و نزدیکیش به دولت آمریکا ایران را در دستور تحریم داره ، گر چه که خود سی پنل چندان علاقه ای نداره که چند میلیون کاربر ایرانی رو به رشد رو از دست بده اما چاره ای هم نداره و مجبوره به پذیرش ، در کل اگر دامین شما ir نباشه و در دامین نامی از ایران رو نداشته باشید همچنان صاحب سی پنل خواهید بود و البته دامنه ی این تحریم بواسطه ی وجود مخالفت ها هنوز به تمامی سرور های سرویس دهنده به ایران نرسیده اما اگر آقای اوباما با آقای احمدی نژاد دوست بشن این ماجرا کم لن یکم خواهد بود ، پس دعا می کنیم ، خدایا مهر آقای اوباما را در دل آقای احمدی نژاد قرار بده... آمین :'(
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
نقل قول:
بله سی پنل بواسطه ی مالکیت آمریکایی و نزدیکیش به دولت آمریکا ایران را در دستور تحریم داره
سلام
دوست عزيز در پست قبل از شما كه دوستمون موضوع تحريم را مطرح كردند منظور تحريم پلسك بود نه سي پنل
نقل قول:
من سرورم رو عوض کردم با سرور های جدید هیچ مشکلی ندارم
ولی آنها همچنان سر حرفشون هستند که تحریم شده اند ؟!
چنانچه اين شركت خدمات دهنده سايت خبري تحليليي را ميزباني كنند كل سرور و كنترل پنل و همه چيزشون تحريم ميشه ولي اگر سروري به سياست كاري نداشته باشه حتي از سي پنل هم مي تونه استفاده كنه
موفق باشيد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
نقل قول:
چنانچه اين شركت خدمات دهنده سايت خبري تحليليي را ميزباني كنند كل سرور و كنترل پنل و همه چيزشون تحريم ميشه ولي اگر سروري به سياست كاري نداشته باشه حتي از سي پنل هم مي تونه استفاده كنه
موفق باشيد
برای حرفتون رفرنسی دارید ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=piroozman link=topic=13919.msg104847#msg104847 date=1238778892]
نقل قول:
سلام
دوست عزيز در پست قبل از شما كه دوستمون موضوع تحريم را مطرح كردند منظور تحريم پلسك بود نه سي پنل
به تیتر این گفتگو دقت کنید! "آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را ! "
نقل قول:
چنانچه اين شركت خدمات دهنده سايت خبري تحليليي را ميزباني كنند كل سرور و كنترل پنل و همه چيزشون تحريم ميشه ولي اگر سروري به سياست كاري نداشته باشه حتي از سي پنل هم مي تونه استفاده كنه
موفق باشيد
سایت بنده هنری است! به سیاست هم کاری ندارد! یک بار سی پنلش بسته شد و با رایزنی واسطه ی تاجیک باز شد ، فرمایش شما شاید در مورد سایت های بسیار معروف صحت داشته باشد ، هر چند سایت تابناک که هم معروف است ، هم سیاسی ، هم خبری و هم... است ، و سرورش در کانادا مستقر است!!!
اونها اونقدری بیکار نیستند که بشینن سایت ها را دانه به دانه چک کنند! معمولن از تگ ها ، مثل ir یا iran آن هم در دامین بهره می برند که خب بستگی به واسطه ی فروش هاست دارد که چقدر پیگیری کند!
اگر از شرکت های معتبر هاست تهیه شود ، آنها تضمین پایداری سی پنل رو دارند ، در صورت لزوم و در زمان ضرورت از سرورهای غیر متعهد روسی و... بهره می برند تا زمانی که مشکل حل شود.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
فقط از روی آیپی فردی که به CPanel لاگین میکند و مدیریت میکند، شناسایی میکنند که مالک سایت ایرانی است و اصلاً کاری به کلمات ایران و IR , Iran ... ندارند! (اصلاً کلمات فارسی هم تأثیری ندارد)
لطفاً بحث را بیمورد ادامه ندهید و از خارج شدن از بحث اصلی جداً خودداری کنید.
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=13919.msg104875#msg104875 date=1238831878]
فقط از روی آیپی فردی که به CPanel لاگین میکند و مدیریت میکند، شناسایی میکنند که مالک سایت ایرانی است و اصلاً کاری به کلمات ایران و IR , Iran ... ندارند! (اصلاً کلمات فارسی هم تأثیری ندارد)
لطفاً بحث را بیمورد ادامه ندهید و از خارج شدن از بحث اصلی جداً خودداری کنید.
یا حق
[/quote]
سلام. میشه خواهش کنم شما هم اگر رفرنسی دارید بفرمایید؟
تا اونجایی که من می دونم اتفاقا وجود دامنه ی با پسوند ir و یا محتوی کلمه ی ایران هم باعث این اتفاق میشه. آی پی هم تجربه ی من چیز دیگه ای را نشون می ده. (و البته فکر کنم تجربه خیلی افراد دیگه :) ) یعنی بسته به آی پی نیست. این چیزی بود که من می دونستم ;)
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
دوست عزیز من با دو هاست آمریکایی قرارداد داشتم که همون اول کار بنده رو بدون هیچ اخطاری از کاربران خود خارج کردند و هنگامی که در رابطه با موارد خطا باهاشون صحبت کردم تنها اعلام کردند که شما از ایران به پنل خود وارد شده اید و ... .
دوست دیگری هم که از یک هاست آمریکایی هاست تهیه کرده بود و این مورد رو بهش گفته بودند و ... .
حالا شاید هاستهای ایرانی که عموماً افراد غیر متخصص در مدیریت آنها هستند از این رفرسنهایی که شما فرمودید رو داشته باشند! ولی وقتی آمریکایی ها جوابشون اینه و میگن دامنه و کلمات فارسی تأثیری نداشته! شما انتظار داری من بگم حرف شما قبول و ... .
در هر صورت فعلاً ایران تحریم شده و شما تمام رفرنسها را هم بدونید نمیتونید با این تحریم مقابله کنید.
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تنها دامنه نیست. محتوا رو هم بررسی می کنند.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
من با سي پنل صحبت داشتم گفتند محتواي سايت به ما ربطي نداره چي باشه
موفق باشيد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
اتفاقا من هم با Cpanel صحبت کردم، از صحبت شما چیزی نگفتند !
از کاربر Developer بپرسید، ایشون در جریان هستند.