-
پاسخ : خطاي سرور
مگه پرنده است ؟ ;D چرا شنيدم ميخواستم مطمئن بشم ... :o يه ايميل هم تقديم گروه كرديم ببينم آقايون چي جواب ميدن :-\ فعلا كه سايتم كلا ً اوت شده .. >:(
گويا امكانش نيست كه به مامبو سرور ترنسفر بشم .. يكي از آقايون فرمودن كه پچ مامبو رو نصب كنم .. :-[ ميشه بيشتر راهنمائي كنند /... شايد مشكل حل بشه :)
** دو پست شما یکی شد
-
پاسخ : خطاي سرور
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
فایل هاش رو overwrite کنید روی مامبوتون .
-
پاسخ : خطاي سرور
سلام دوست عزیز :) این فایلها رو باید از هاست ریپلیس کنم دیگه .. بعد با ریپلیس کردن این فایلها پیجهایی رو که درست کردم از بین نمیره ؟ ::)
-
پاسخ : خطاي سرور
سلام
پیج ها در دیتابیس ذخیره میشن نه در فایل
اما گرفتن بکاپ قبل از هر تغییر شرط عقله ...
یا علی
-
پاسخ : خطاي سرور
;) مرسی .. لطف دارین شما حتما انجام میدم ::)