پاسخ : درخواست بسته چت باکس
[quote author=نوید link=topic=14305.msg77965#msg77965 date=1215515918]
این یک بسته چت بوده که اسمشو عوض کردن ، توی بسته های سایت اصلی SMF بگردید پیداش میکنید
[/quote]
نوید جان چشمات آلبالو گیلاس میچینه؟!
کپی رایت رو بالای چت روم نمیبنی؟ نه اسمی عوض شده و نه کپی رایت برداشته شده!!!
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
[quote author=ubuntulinuxman link=topic=14305.msg78532#msg78532 date=1215934311]
[quote author=نوید link=topic=14305.msg77965#msg77965 date=1215515918]
این یک بسته چت بوده که اسمشو عوض کردن ، توی بسته های سایت اصلی SMF بگردید پیداش میکنید
[/quote]
نوید جان چشمات آلبالو گیلاس میچینه؟!
کپی رایت رو بالای چت روم نمیبنی؟ نه اسمی عوض شده و نه کپی رایت برداشته شده!!!
[/quote]
پیری و هزار عیب و درد
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
سلام دوست عزیز بعد از نصب بسته SMF Chat فایل زیر که فایل زبان هستش رو در پوشه chat\lib\lang بریزید . سپس فایل Config.php رو که در پوشه chat\lib هستش رو باز کنید .
کد:
http://xboycooper.parsaspace.com/fa.zip
کد زیر رو پیدا کنید :
کد:
$config['langAvailable']
در مقابل اون 'fa' رو اضافه کنید مانند کد زیر :
کد:
$config['langAvailable'] = array('fa','en');
حالا این کد را پیدا کنید :
کد:
$config['langNames'] =
در خط بعد هم گزینه فارسی را برای نمایش در منوی زبان ها اضافه کنید .
مانند کد زیر :
کد:
array('fa'=>'فارسي','en'=>'English');
موفق باشید .
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
اینجا هم میتونید نمونه رو ببینید .
کد:
http://www.iranerepublik.com/forums/chat/
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
سلام، من به گفته جناب نويد تو سايت اس ام اف سرچ كردم [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ولي تعداد زيادي چت اومده،كدوم رو بايد دانلود كنم؟ آيا رو ورژن 1.1.6 سازگاره؟ ممنون ميشم.
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
من اين بسته رو آپلود كردم index رو run كردم اين ارور رو ميده: (ديتابايس رو هم نصب كردم.)
Fatal error: Call to undefined function: jdate() in /homepages/38/d199605090/htdocs/lp/forum/Sources/Subs.php on line 876
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
ميشه يكي منو راهنمايي كنه؟ چت روم من مشكل داره. ممنون ميشم.
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
این چت باکسی که شما نصب کردید با بسته تقویم شمسی تداخل داره
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
[quote author=نوید link=topic=14305.msg90300#msg90300 date=1224000956]
این چت باکسی که شما نصب کردید با بسته تقویم شمسی تداخل داره
[/quote]
بله اينرو ميدونستم. و تقويم شمسي رو حذف كردم. ولي نشد. (اين بسته رو از مديريت بسته ها بصورت كامل پاك كردم.) با اين حال بايد چيكار كنم؟!
پاسخ : درخواست بسته چت باکس
واضح توضیح بدید که چکار کردید و چکار میخواهید بکنید تا راهنماییتون کنم