درود .
دوست عزیز [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] در یک پست بالاتر از پست شما دوستان لینک دادن و می توانید دانلود نماید .
موفق باشید
نمایش نسخه قابل چاپ
درود .
دوست عزیز [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] در یک پست بالاتر از پست شما دوستان لینک دادن و می توانید دانلود نماید .
موفق باشید
دوست عزیز، من دانلود کردم اما مثل قالبی که در صفحه اول گذاشته شده نیست و خبری از اسلایدر و ماژول ها نیست! من کامل میخوام اگر امکان داره، راستش را هم بخواین زیاد وارد نیستم که خودم بخوام قطعه قطعه اضافه کنم و از این چیزها!!
اگر میشه یک راهنمایی بفرمایید، ممنون
درود
دوست عزیز بنده از اون قالب استفاده نکردم و فقط به دوستان معرفی کردم و بس .
به مدیرت ماژول ها بروید و ماژول مورد نظر را فعال و در یک موقعیت مناسب قرار دهید .
اگر هم ماژول مورد نظر نبود در نت جستجو و دانلود کنید و نصب نماید و در موقعیت مناسب منتشر کنید .
موفق باشید
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط apoosh [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
لطفا شما پست های دوستمون [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
رو مطالعه کنید
افزونه های استفاده شده در این قالب تجاری هستند و به همین دلیل سایت سازنده بسته نصبی ارائه نکرده است
گذاشتن لینک دانلود افزونه های تجاری در انجمن خلاف قوانین است
واگر کاربری هم لینک دانلود داشته باشه نمیتونه اینجا ارائه کنه
ضمنا شما میتونید مشابه افزونه ای استفاده شده در قالب رو راحت پیدا کنید
مثلا میتونید از افزونه bt استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
من یک سوال به نسبت ساده داشتم، مثلا در همین قالب، من دنبال این دو افزونه ای هستم که در عکس با فلش مشخص کردم، حالا نمیدونم اصلا این افزونه اسمش ماژول هست، کامپوننت هست یا پلاگین!!
فقط اگر میشه راهنمایی کنید چطور میتونم چنین افزونه هایی رو پیدا و دانلود کنم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یه سئوال دیگه، یه دستور ساده وجود داره که انتهای آدرس قالب میزنیم و جایگاه ها را نشون میده، مثلا میگه بخش بالایی اسمش ad1 هست و ...، اسم اون دستور رو یادم رفته، اگر میشه اون را هم بگیدو بسیار ممنونم
موفق باشیدنقل قول:
نوشته اصلی توسط apoosh [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مرسی جناب poonoodi از جوابتون، باز خوبه شما هستید که جواب ما رو بدی
البته من باز متوجه نشدم که این چیزهایی که من میگم مربوط به کدوم بخش میشه؟! این لینکی که دادید را هم میزنم درست باز نمیکنه، نمیدونم چرا! کاش یک سایت دیگه هم داشتید
در مورد اون کد هم، من بر روی همین جوملا 2.5 استفاده میکردم، یه چیزی شبیهه مثلا ts2 و این چیزها بود
لینک که به درستی باز میشه
اما از لینک های ذیل هم میتونید استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دستور :
tp=1?
موفق باشید
من تو این سایتی که شما میگید میرم، کلا توش چند دونه ماژول هست! یه سایتی مثل جومینا که خیلی بیشتر ماژول داره! اون چیزی هم که تو عکس مشخص کردم رو نداره، تازه، نصفشون رو هم وقتی نصب میکنم، با اینکه میزنه ماژول با موفقیت نصب شد، اما هیچ چیزی در قسمت ماژول ها نمیاد! با اینکه نسخه رو هم 2.5 میگیرم که هماهنگ باشند
دیگه کلا من موندمف چیکار کنم تا دو تا ماژول درست و حسابی بتونم بگیرم!
سلام !
لطفاً موضوع این تاپیک را منحرف نکنید ! این تاپیک مربوط به درخواست قالب خبری میشه و اگر ببینیم که موضوع باز هم برای ماژول یا افزونه دیگر یا کلاً موضوع اصلی فراموش شده و به سوال و جواب پرداخته شده بدون هیچ اخطاری تاپیک قفل و در صورت نیاز ارسالهای بی ربط حذف خواهند شد ! لطفاً قوانین را با دقت مطالعه کنید تا مشکلی بوجود نیاید.
برای حل مشکل و یا درج سوال جدید از یک تاپیک جداگانه استفاده کنید.
قبلاً از شما به خاطر رعایت قوانین تشکر میکنم.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست