پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
[quote author=آبتين link=topic=1728.msg64263#msg64263 date=1204291535]
منظور منم از ا flash menu همون swfreemenu بود كه دوستمون گفتن ;)
[/quote]
پس مشکل از خود ماژول بوده....
ولی خیلی جالب این مدلشو دیگه ندیده بودم ، آخه معولا در نمایش ماژول مشکل پیدا می شه نه در لینکش...
کسی می دونه همچین مشکلی که برا من پیش اومده از چی می تونه باشه؟! آخه کلا برام جالب بود همچین اتفاقی!!! :D
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
یکی اینکه این کامپوننت رو از کجا می شه گیر اورد؟
دوم اینکه این کامپوننت هاو ماژولهای منو ، مشکلی بعدا پیش نمیارن؟ تو SEF ؟ اگه می دونین اینجوریه ، خود منو پیش فرض مامبو رو رو cssش وقت بذارمو درستش کنم...
با تشکر.
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
نه مشکلی نداره.
لینک دانلود:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در مورد طرز کارش در انجمن بحث شده.
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
[quote author=z-tazekar link=topic=1728.msg64260#msg64260 date=1204291266]
[quote author=30vil link=topic=1728.msg64218#msg64218 date=1204273980]
دوست عزيز از لينك زير در يافت كنيد ولي خدايش به سوال ما هم جواب بديد من تازه دريافت كردم ولي كار كردن با هاش رو بلد نيستم.
لينك جديد و سالم دانلود اين منوي جاوايي:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
دوست عزیز اگر تازه می خوای کار با این منو رو شروع کنی بهتره قبلش کامپوننت swfreemenu رو نصب کنی و باهاش کارکنی. چون منوی جادویی با 4.6.2 مشکل داره در مرورگرهای مختلف.
اون کامپوننت دقیقا هر چی که بخوای رو بهت می ده.
[/quote]
من فعلا باهاش كار كردم در دو تا از مرور گرها هم امتحان كردم هيچ مشكلي نداره (اينترنت اكسپلورر و فاير فاكس ) درست كار ميكنه .
البته سايت تازه است و هنوز مطلبي ننوشتم تا از صحت اون با خبر بشم
فعلا كه درسته!!!!
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
فقط تو فایر فوکس جواب میده !
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
[quote author=arman66 link=topic=1728.msg64337#msg64337 date=1204320607]
فقط تو فایر فوکس جواب میده !
[/quote]
قبلا هم گفته شده با IE و خصوصا IE6 مشکل داره ...
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
من که چک کردم (البته با ورژن های آخر هر کدوم ) بین opera,IE,firefox فقط با فایرفاکس مشکل داشت لینک هاش....
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
پس چه بهتر که از swmenu استفاده کنیم که با همه ی مرورگرها سازگاره. نه؟
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
من كه چك كردم مشكلي نداشته
فقط يك مشكل هست اونم اينكه وقتي كه مي خوام مطلب ارسال كنم از يك بخش مي خوام يك زير مجموعه رو نمايش بدم نمايش داده نميشه
پاسخ : [ دانلود ] منوي جاوايي JSCook توسعه يافته و فارسي
من هم اینو نصب کردم ولی با IE6 مشکل داره.
زیر منوها باز می شن ، اما به محض اینکه موس رو می بری روش بسته میشه!!!
میتونین اینجا ببینید (البته با IE6 )
[size=13pt]http://www.unico.ir[/size]