سلام
ارتقا ار مامبو 4.6 به 4.6.1. ندهيد. مشكل داره.همه چيز رو بهم ميريزه.چندين خطا در كنترل پنل ظاهر ميشه.
ممنون
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
ارتقا ار مامبو 4.6 به 4.6.1. ندهيد. مشكل داره.همه چيز رو بهم ميريزه.چندين خطا در كنترل پنل ظاهر ميشه.
ممنون
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ببخشید مشکلش چیه؟
من خودم بروز رسانی کردم مشکلی نداره!
ممکنه مشکلات رو بگید تا براتون حل کنیم؟
سلام
ارورهاييكه ميده:
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\index.php:47) in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 142
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
خوب شما مشکلت با localserver هست.
بارها گفتیم appserv بهترین سازگاری رو داره.
شما appserv رو دانلود کن و استفاده کن! (آخرین ورژن)
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز
لطفا اگر از موضوعی کاملا مطمئن نیستین اون رو مطرح نکنید تا کاربران عزیز سردرگم نشن .
لینک زیر رو ببینید :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در این آدرس مامبو 4.6.1 نصب هست و بدون هیچ مشکل و حتی اروری کار میکنه ...
یا علی
سلام
جناب فيروزمندان
من تا قبل از اينكه جوابي از جانب شما دريافت كنم با اطمينان كامل اين تاپيك را باز كردم و با اطمينان كامل هم اين مطالب را نوشتم و با اطمينان كامل هم از مطلبم دفاع ميكنم.
اما وقتي شما پاسخي ميدهيد من وظيفه دارم آنرا بررسي كنم و ميكنم والان هم جسارتاً عرض ميكنم كه هنوز به پاسخي كه داده ايد كاملاً مطمئن نيستم و در حال تست هستم. اگر درست جواب داد آنوقت پاسخ شما را قبول خواهم كرد در غير اين صورت ارور داده شده را ذكر خواهم كرد.
پس هنوز چيزي معلوم نيست و لطفاً زود قضاوت نكنيد. من تا زمانيكه خودم مطمئن نشدم همچنان از نوشتهي خودم دفاع ميكنم.
با تشكر از شما
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بله منم پچی که روزهای اول منتشر شده بود رو که نصب کردم این مشکل پیش اومد. شاید الان اصلاح شده باشه که بقیه دوستان این مشکل رو ندارن. البته واسه من رو ویندوز بود.
دوست عزيز
شما فرموديد :
[quote author=sadatian link=topic=2792.msg17043#msg17043 date=1162234298]
سلام
ارورهاييكه ميده:
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\index.php:47) in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 142
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
Notice: Undefined variable: return in c:\program files\easyphp1-8\www\index.php on line 47
[/quote]
و من گفتم :
پس مشخص هست كه مشكل از طرف سرس يا سيستم يا تنظيمات شماست نه پچ 4.6.1نقل قول:
لینک زیر رو ببینید :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در این آدرس مامبو 4.6.1 نصب هست و بدون هیچ مشکل و حتی اروری کار میکنه ...
يا علي
آخه آقای فیروزمندان فکر کنم منظور دوستمون این باشه که 4.6 بدون هیچ مشکلی کار میکرد حتی رو IIS ولی وقتی پچ رو نصب کنی ارور میده . نکته اینجاست! وگرنه که حتما واسه سرور های لینوکس مشکلی نیست.
در رابطه با این موضوع تو مامبوسرور دات کام هم بحث شده.
عليرضا مشكل اينجاست كه همين نسخه به عنوان دمو گذاشتيم هم روي IIS بدون مشكل كار ميكنه هم روي لينوكس !
نسخه دمو 4.6.1 هست