-
»» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کلیه کاربران گرامی انجمن مامبولرن ... :)
دوستان عزیز در اینجا هر کسی کامپوننت خوبی داره بگه تا اگه کسی خواست فارسی کنه اینجا را اول ببینه و احتمالا کامپوننت های بهتر و بیشتری فارسی میشه فقط اگه میشه چند تا نکته را بگید که دوستان این کار را بهتر انجام بدند :
1- سعی کنید مورد استفاده کامپوننت را بگید
2- میزان زمان تخمینی برای فارسی سازی و میزان سختی فارسی سازیش را بگید تا فارسی کننده بتونه روی وقتش حساب کنه .
نکته دیگه ای فعلا به ذهنم نمیرسه . ??? در ضمن دوستان اگه کامپوننتی را برای سایت خودشان فارسی کردند اینجا قرار بدند و مطمئن باشند که نتیجه اش جای دوری نمیره و به خودشون برمیگرده چون اگه رسمش جا افتاد شما یک کامپوننت میدی و مثلا 100 تا کامپوننت پس میگیری !
راستی از تیم مدیریت خواستار اینم که اون ها حضور فعال در مورد معرفی و پیشنهاد کامپوننت برای فارسی سازی داشته باشند چون بهتر از همه با مامبو آشنا هستند .
در ضمن کسانی که توانایی تغییر کد ها را دارند ( کد نویسی مامبو بلدند ) بگند تا کامپوننت هایی که نیاز به تصحیح داره هم به اون ها معرفی بشه . ;) مثال شیرین و قشنگی برای همه مدیران حرفه ای مامبو : همه دوست داریم SEF خوبی برای مامبو داشته باشیم یا خبرنامه خوبی داشته باشیم ، نه ؟! ??? :P :P اگه دوست دارید در این تاپیک اعلام آمادگی کنید تا شروع کنیم .
از هیچ ، هیچ حاصل میشه ! اگه دوست دارید مامبو کاملی داشته باشید مشارکت کنید چون مثلا 10 دقیقه ارزش این را داره که سایت شما مثلا پیج رنکش افزایش پیدا کنه ، نه ؟! :D
پس بشتابید !!! :-*
شاد باشید و بس
شهریار ;)
** عنوان اصلاح شد
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی
سلام
کامپوننت های پیشنهادی :
Ice Gallery 0.5 beta 4
joomlacode.org/gf/project/ice/frs/' by installing Ice_Gallery_new.zip and then applying FTP-Patch_beta4_to_beta4.1.zip
Docman 1.4beta2 for Mambo 4.6.x
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
news4mambo خبرنامه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
BlogCal is an extension that will display a small navigation calendar with links to the list of content posted on that date. The main features that differentiate it from other navigation calendars are:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
سلام
news4mambo خبرنامه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
رو من فارسی میکنم :) کس دیگه ای زحمت نکشه :)
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
سلام
فارسی، سازگار با 4.6.2 و برای آقای فیروزمندان ارسال شد
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
سلام
منم از اول تيرماه هفته اي يا دو هفته اي، دو تا رو قول ميدم اما الان سرم خيلي شلوغه البته فقط فارسي سازي نه سازگار كردن چون سازگار كردن رو بلد نيستم .
يك پيشنهاد هم من دارم : دوستان هر كامپوننت رو سازگار ميكنن روش سازگار كردن رو توي اون كامپوننت دقيق بگن و بنويسن اين كار چند مزيت داره :
1- بخش مقالات سايت پر بارتر ميشه
2- اينا مثل تمرينهايي هست كه بچه هايي كه بلد نيستن يه پي اچ پي رو در حد آماتور بدن انجام بدن و توي اين پروژه ها آب ديده شن.
ممنون
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=مجید link=topic=13410.msg71524#msg71524 date=1210775519]
BlogCal is an extension that will display a small navigation calendar with links to the list of content posted on that date. The main features that differentiate it from other navigation calendars are:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مجید جان لینکش خرابه متاسفانه .
[/quote]
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
کامپوننت های فارسی شده تا الان توسط این طرح :
خبرنامه new4mambo : یکی از قوی ترین خبرنامه های موجود و بهترین خبرنامه سازگار با مامبو
فارسی شده توسط : جناب آقای حسین شکرزاده و آقای محمد جواد دشهری
دریافت خبرنامه و بحث در مورد new4mambo فارسی :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
باتشکر
شهریار :)
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
دوستان اگه کسی قصد داره فارسی کنه این چیز خوبیه :
vemod news mailer :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
شهریار
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
سلام
شهریار چی کار میکنه دقیقا؟
میشه لینک دانلود مامبوش رو (فقط) بدی؟
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی
کامپوننت Mamboboard 1.5.8 Stable Released هم منتشر شد
برای افرادی که دوست دارن انجمن رو به صورت کامپوننت در سایت داشته باشند و از مامبو سری 4.6 استفاده کنن عالیه ...
آخرین نسخه + ماژول ها و مامبوت های این کامپوننت رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید :
mambo-code.org/gf/project/mamboboard/frs/
برخی از امکانات این کامپوننت :
[ltr]
    *  Backend management
    * Badword support
    * Templates support
    * Moderator support
    * BBCode support
    * Avatar gallery support
    * Frontend preview and other management
    * and...
[/ltr]
یا علی
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=حسین شکرزاده link=topic=13410.msg73695#msg73695 date=1212412459]
سلام
شهریار چی کار میکنه دقیقا؟
میشه لینک دانلود مامبوش رو (فقط) بدی؟
یا علی علیه السلام
[/quote]
حسین جان این طوری که نوشتند برای ارسال خبر ها به افراد هست ( شبیه NewLetter با یان تفاوت که ماله مطالب هست و امکانات خاص خودش را داره )
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
اگه می شه چند تا کامپوننت کاربردی و درست و حسابی دیگه هم برای فارسی سازی معرفی کنید.
آخه دیگه تابستونه و کمی سرمون خلوت تره.. ممنون
یا حق ....
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=jbasoft link=topic=13410.msg76625#msg76625 date=1214487151]
اگه می شه چند تا کامپوننت کاربردی و درست و حسابی دیگه هم برای فارسی سازی معرفی کنید.
آخه دیگه تابستونه و کمی سرمون خلوت تره.. ممنون
یا حق ....
[/quote]
در چه مورد میخواین دوست عزیز ؟
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
هر چی که بشه ....
اون هایی که بیشتر تازگی داره و به درد همه می خوره ...
من خودم چند تا موضوع مورد نظرم هست ولی در آینده نزدیک خواهم گفت...
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=Shahryar_NEO link=topic=13410.msg72851#msg72851 date=1211814897]
دوستان اگه کسی قصد داره فارسی کنه این چیز خوبیه :
vemod news mailer :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
شهریار
[/quote]
شما اینو تونستی نصب کنی؟
من که رفتم نصب کنم 50-60 تا ارور داد:
کد:
Severe: XML error in c:\appserv\www\mambo\media\install_4868be4ba84d6\com_vemod_news_mailer_1_2_9_J15\vemod_news_mailer.xml: last open tag was , but found end of FILES
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=فیروزمندان link=topic=13410.msg76469#msg76469 date=1214389376]
کامپوننت Mamboboard 1.5.8 Stable Released هم منتشر شد
برای افرادی که دوست دارن انجمن رو به صورت کامپوننت در سایت داشته باشند و از مامبو سری 4.6 استفاده کنن عالیه ...
آخرین نسخه + ماژول ها و مامبوت های این کامپوننت رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید :
mambo-code.org/gf/project/mamboboard/frs/
برخی از امکانات این کامپوننت :
[ltr]
* Backend management
* Badword support
* Templates support
* Moderator support
* BBCode support
* Avatar gallery support
* Frontend preview and other management
* and...
[/ltr]
یا علی
[/quote]
دوستان چطوره واسه فارسی سازی این کامپوننت یه تیم درست کنیم البته زیر نظر مامبو لرن هر کس موافقه یا علی!
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=pctaz link=topic=13410.msg77132#msg77132 date=1214883344]
[quote author=فیروزمندان link=topic=13410.msg76469#msg76469 date=1214389376]
کامپوننت Mamboboard 1.5.8 Stable Released هم منتشر شد
برای افرادی که دوست دارن انجمن رو به صورت کامپوننت در سایت داشته باشند و از مامبو سری 4.6 استفاده کنن عالیه ...
آخرین نسخه + ماژول ها و مامبوت های این کامپوننت رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید :
mambo-code.org/gf/project/mamboboard/frs/
برخی از امکانات این کامپوننت :
[ltr]
* Backend management
* Badword support
* Templates support
* Moderator support
* BBCode support
* Avatar gallery support
* Frontend preview and other management
* and...
[/ltr]
یا علی
[/quote]
دوستان چطوره واسه فارسی سازی این کامپوننت یه تیم درست کنیم البته زیر نظر مامبو لرن هر کس موافقه یا علی!
[/quote]
یکم بیشتر توضیح بده این کامپوننت دقیق چی کار میکنه ؟
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
کار این کامپوننت تقریباً شبیه به انجمن SMF هست .
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=pctaz link=topic=13410.msg77132#msg77132 date=1214883344]
دوستان چطوره واسه فارسی سازی این کامپوننت یه تیم درست کنیم البته زیر نظر مامبو لرن هر کس موافقه یا علی!
[/quote]
سلام.من یه بار دیگه هم خدمت یکی دیگه از دوستان این نکته را عرض کردم گکه ترجمه ی گروه کار بسیار دشواریه.ببینید :
نقل قول:
در ضمن یه قسمتی مثل این وجود داره: (که البته شاید کم هم نباشند)
کد:
<br />You can type in a name that will be used instead of the menu element name. To do this, please go to the <strong>By component</strong> tab. Note that this text will be invariant, and will not be translated for instance.
خوب حالا اگه این By component را یک نفر دیگه ترجمه کرده باشه ما از کجا بفهمیم که چی ترجمه کرده و ما باید توی این جمله اسم اون را چی بزاریم؟ممکنه من توی ترجمه بنویسم : برید تو فلان تب در صورتی که اصلا همچین تبی وجود نداشته باشه و یه جور دیگه و با یه اسم دیگه ترجمه شده باشه.آخه همونطور که مستحضرید اغلب کلمات انگلیسی تنها یک معنی ندارند و چند معنی دارند و اینجاست که ترجمه سلیقه ای میشه و باید گشت و بهترین ترجمه را برای یک جمله پیدا کرد؛ در صورتی که ممکنه این بهترین ترجمه در نظر افراد مختلف متفاوت باشه.
اگر هم که بخواهیم کل فایل را بررسی کنیم تا ببینیم این کلمه چه جوری ترجمه شده که کلی وقت می گیره و اصلا همون بهتر که کلش را یه نفری ترجمه می کردیم نه تیمی.پس می بینید که باید یه فکری کرد.
اما خوب بالاخره اگه راه حل عملی و کاربردی به ذهنتون می رسه بفرمایید.
یــــــــــــــــــــــــ ـــــــاعــــــــــــــــ ــــــــــلی
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
من قبلاً توی ترجمه های گروهی کار کردم . بنده راه حلی ارائه دادم که مدیران خیلی استقبال کردند . البته اولین فارسی سازی اسکریپت رو دارم میگم
برای فارسی سازی یک اسکریپت بسیار معروف و کاربردی حدود 23 فایل بود که باید ترجمه میشد . ما 4 نفر بودیم + بنده که 5 نفر میشدیم فایل ها رو تقسیم کردیم بین 4 نفر بعد شروع به ترجمه کردیم . بعد از اتمام ترجمه کل فایل ها رو طبق دسته بندی برای فارسی سازی اسکریپت به مدیر گروه ارائه شد که اشکالات رو بر طرف کردند و اسکریپت رو انتشار دادند .
حالا من میگم اینجا هم دو سه نفر داوطلبانه بیایم یه تیم کوچولو زیر نظر مامبولرن فارسی سازی اکستنشن ها رو به عهده بگیریم .
یا علی
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=pctaz link=topic=13410.msg77279#msg77279 date=1214985309]
من قبلاً توی ترجمه های گروهی کار کردم . بنده راه حلی ارائه دادم که مدیران خیلی استقبال کردند . البته اولین فارسی سازی اسکریپت رو دارم میگم
برای فارسی سازی یک اسکریپت بسیار معروف و کاربردی حدود 23 فایل بود که باید ترجمه میشد . ما 4 نفر بودیم + بنده که 5 نفر میشدیم فایل ها رو تقسیم کردیم بین 4 نفر بعد شروع به ترجمه کردیم . بعد از اتمام ترجمه کل فایل ها رو طبق دسته بندی برای فارسی سازی اسکریپت به مدیر گروه ارائه شد که اشکالات رو بر طرف کردند و اسکریپت رو انتشار دادند .
حالا من میگم اینجا هم دو سه نفر داوطلبانه بیایم یه تیم کوچولو زیر نظر مامبولرن فارسی سازی اکستنشن ها رو به عهده بگیریم .
یا علی
[/quote]
راستش من مشکلی با ترجمه اش ندارم اما این کامپوننت به نظر من خیلی چیز جالبی نیست ! آخه اگه کسی انجمن حرفه ای میخواد که این ها اصلا استفاده ای ندارند . نخواد هم که استقبال زیادی نمیشه .
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
خوب محمد عزیز و سایر دوستان این هم یک کامپوننت که چند تا هم ماژول اضافه داره من تستش کردم روی لوکال کار میکنه اما نیاز به کمی تغییرات ( ارور هایی که توی Admin CP میده را خیلی بهش اهمیت نده ) اما برای بخش کاربری نیاز به کمی کار روش داره :
Hot Or Not :
سیستمی برای بررسی تصاویر و رای دادن به آن ها .
دانلود کامپوننت اصلی + ماژول های موجود برای از جمله : منوی اصلی اون - آخرین نظرات - عکس قبلی نمایش داده شده و ... .
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
شهریار
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
این یک کامپوننت فوق العاده برای نوشتن Review :
Simple Review :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با مامبو کمی مشکل داره اما در در مجموع مشکلی نداره ببینید کسی میتونه مشکلش را حل کنه ( توی اضافه کردن بررسی جدید )
موفق باشید
شهریار
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
با سلام
یکی از کامپوننتهای بسیار خوب فکر می کنم CB باشه : joomlapolis.com
و مکملش هم کامپوننت missus که سایتش: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و همچنین:
[quote author=
[quote author=فیروزمندان link=topic=13410.msg76469#msg76469 date=1214389376]
کامپوننت Mamboboard 1.5.8 Stable Released هم منتشر شد
برای افرادی که دوست دارن انجمن رو به صورت کامپوننت در سایت داشته باشند و از مامبو سری 4.6 استفاده کنن عالیه ...
آخرین نسخه + ماژول ها و مامبوت های این کامپوننت رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید :
mambo-code.org/gf/project/mamboboard/frs/
[/quote]
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=ميثم مينايي link=topic=13410.msg78563#msg78563 date=1215939717]
با سلام
یکی از کامپوننتهای بسیار خوب فکر می کنم CB باشه : joomlapolis.com
و مکملش هم کامپوننت missus که سایتش: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و همچنین:
[quote author=
[quote author=فیروزمندان link=topic=13410.msg76469#msg76469 date=1214389376]
کامپوننت Mamboboard 1.5.8 Stable Released هم منتشر شد
برای افرادی که دوست دارن انجمن رو به صورت کامپوننت در سایت داشته باشند و از مامبو سری 4.6 استفاده کنن عالیه ...
آخرین نسخه + ماژول ها و مامبوت های این کامپوننت رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید :
mambo-code.org/gf/project/mamboboard/frs/
[/quote]
[/quote
یک سوالی ایجاد یک برد توی مامبو اونم به این ابتدایی چه کاربردی داره ؟ میثم جان بهتر نیست وقت شریفتون را صرف کار روی پروژه هایی کنید که ارزش استفاده در سایت های بزرگ را داشته باشند ؟ چون این چیزیه که وقت خیلی میبره اما کاربردش خیلی زیاد نیست . شما الان چند تا سایت بزرگ را مثلا میشناسید که از سیستم انجمن ساز خود نیوک استفاده کنند و انجمن های موفقی باشند ؟
قربانت
شهریار
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
مامبو برد شاید به پای انجمن سازهای تخصصی نرسه اما خوبیش اینه که CB رو تکمیل میکنه و اگه ما این سه کامپوننت (CB,missus,mamboboard) رو با هم داشته باشیم یک پکیج کامل هست. ممکنه کسی بخواد انجمن حرفه ای نصب کنه اونوقت حرف شما درسته، ولی اگه بخوایم فعالیت سایت و انجمن از هم جدا نشه و انجمن حرفه ای هم مدنظر نباشه فکر می کنم جای کار داشته باشه. تا نظر شما چی باشه؟ :) ;)
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
[quote author=ميثم مينايي link=topic=13410.msg78692#msg78692 date=1216004955]
مامبو برد شاید به پای انجمن سازهای تخصصی نرسه اما خوبیش اینه که CB رو تکمیل میکنه و اگه ما این سه کامپوننت (CB,missus,mamboboard) رو با هم داشته باشیم یک پکیج کامل هست. ممکنه کسی بخواد انجمن حرفه ای نصب کنه اونوقت حرف شما درسته، ولی اگه بخوایم فعالیت سایت و انجمن از هم جدا نشه و انجمن حرفه ای هم مدنظر نباشه فکر می کنم جای کار داشته باشه. تا نظر شما چی باشه؟ :) ;)
[/quote]
بله بودنش چیز خوبیه در این مورد موافقم که داشتن یک انجمن سوار بر سایت خیلی خوبه اما میگم شما دارید زحمت میکشید حیف وقتتون هست روی این بگذارید چرا ؟ چون میشه عین انجمن هایی روی Nuke هست . الان شما چند تا از این انجمن ها را میشناسید نه حرفه ای فعال معمولی باشند ؟
ممنون
شهریار
-
پاسخ : »» کامپوننت های پیشنهادی برای فارسی سازی !
آیا امکانش هست ماژول webhosting رو فارسی و سازگار با Mambo 4.6.5p Farsi کنید یا اگه چنین کامپوننتی هست نشونم بدید. من هر چی گشتم و هر جا رفتم توی صفحه یوزر خطا میداد. البته من اونی که برداشتم مال جوملا بود!!!!! سازگارش هست؟