-
آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
آورده اند که که Cpanel دامنه های تحت حوزه اسحفاظی ایران (ir ) تحریم کرده
نقل شده است که دیتاسنترهای اعظم که میزبان دامنه های تحت الذکر را بر عهده :oداشته اند، همه سر بر زیر فکنده و از ماجرا شرمنده. :-X
گاه های وب ایران، الساعه بسته خواهد بود.
آیا حکایت فوق صحت دارد؟
???
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
بله متاسفانه صحت داره
و الان چیزی شدید و عجیب و به سرعت هر چه تمام تر داره این امر صورت می گیره
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
احتمال بسته شدن كل سرورهايي كه توسط شركت هاي ايراني نيز اجاره شده اند نيز هست !
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
پس عده ای بنشستند و در مامبولرن چاره ها اندیشیدند و هر یک چاره خود در این تاپیک منقش کردند ...
لیک باید دید که این تحریم، مر سرور هایی را در بر خواهد گرفت که از نسخه های جدید Cpanel استفاده کرده، یا که همان نسخه های قدیم بر سر جایگاه خویش پایدار خواهند ماند ؟
یا نسخه های قبل نیز به تحریم Cpanel از پایین (DOwn) خواهد شد؟
مر اقتصاد و تورم را نیک پاسخی است که دامنه های IR که متورم شده و نرخ آن متصاعد شده بود، Cpanel در کار آنها اندیشه نموده و از حالا به بعد دومین IR را دو دیناری سیاه مشرتی نخواهد بود! یا آنکه کنترل پنل های متفرقه کف کرده و شکم خود را صابون خواهند زد.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
سعید جان لطفا یه جوری حرف بزن آدم لازم نباشه نیم ساعت یه جملش رو بخونه تا بفهمه :) ممنونم
احتمالا یا باید با w a r e z سر و کار داشت... یا رفت طرف plesk و ...
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
آقا سعید کمی فارسی تر صحبت کن
من اصلا متوجه نشدم
فقط بگم که سی پنل کلا می بنده به نسخه ی مورد استفاده هم کاری نداره اصلا و حتی به owNer سرور هم کاری نداره که کجاست
باید از پنل های دیگه استفاده کرد که البته فعلا پلسک هست که اونم این قصد رو ظاهرا داره و چند تا دیگه که بدرد نیمخورن و یا opensource ها که ...
به هر حال
تا ببنیم چه خواهد شد
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
از كي شروع شده؟
فقط دامنه هاي آي آر يا هر سايت ايراني؟
آيا كنترل پنل لينوكس قوي تر از سي پنل هست كه بريم دنبالش؟
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
شروع شده و فقط هم محدود به دامنه های Ir نیست
و همچنین کنترل پنل های دیگه هم قوی تر از cpanel نداریم
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
بابا ازین فارسی تر و اصیل تر.؟
منظور اینه که تی نسخه های جدید، دامنه های IR بست میشه یا از همین نسخه هایی که نصب هست هم سایت ها بسته میشن ؟
تکلیف چی هست ؟ الان بباید چکار کنیم؟
دامنه ها رو عوض کنیم ؟
سرور رو ؟
یا به فکر باشیم که تحریم رو لغو کنیم؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تکلیف واضحه!! باید بشینیم این رو هم بومی کنیم حتما!!!
ملت دور هم جمع بشند یه cpanel بنویسند ، یا اینکه همونایی که روابط ایران و چهره ی ایران رو روز به روز تیره تر می کنند ، بشینند و یه فکر بکر بکنند...
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
دوستان لطفا
تاپیک رو به راههای دیگر منتقل نکنید
راه حل ها رو من بالا گفتم اگر کسی سوال فنی دیگه ای داره بپرسه در غیر این صورت در بحث خارج از مسائل فنی بپرهیزید
ممنون
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
بحث سی یا سی موقوف! [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ازین حرفا ته دل همه هست. مطرح کردنش اینجا درست نیست.
دوستمون گفتند که توکل کنیم. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
خوب راه بعدی ...
علما بنشینند، Cpanel بنویسند.
چطوره مثل جریان گوگل و خلیج فارس یک petition برگزار کنیم ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
نگران نباشید زیاد ;) روزیمون رو خدا داره میده
اگر خیلی دوست دارید آینده ی خوبی داشته باشید، برای ظهور امام زمان علیه السلام دعا کنید
اون دنیای شیرین و رویایی ای که ترسیم کردند... کی میشه بیاد... دل آدم پر میزنه وقتی اوصافش رو میشنوه :)
هم دنیامون آباد میشه، هم آخرتمون
اگرم نمیخوایم که همینی که هست از سرمونم زیاده!
نوشتن یه چیزی مثل CPANEL هم خیلی راحت و هلو هلو نیست... به امنیت و .. هم باید فکر کرد
ولی تجربه نشون داده، ایرانی جماعت، هر وقت تحت فشار بوده، بیشتر رشد کرده ;) نمیدونم چرا ;D
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
به غصه های زندگیم یکی اضافه شد و اونم تحریم Cpanel هستش ;)
گندم نیست که خود کفا بشیم :D
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
خوب. میگم [quote author=حسین شکرزاده link=topic=13919.msg73737#msg73737 date=1212426656]
سلام
نگران نباشید زیاد ;) روزیمون رو خدا داره میده
اگر خیلی دوست دارید آینده ی خوبی داشته باشید، برای ظهور امام زمان علیه السلام دعا کنید
اون دنیای شیرین و رویایی ای که ترسیم کردند... کی میشه بیاد... دل آدم پر میزنه وقتی اوصافش رو میشنوه :)
هم دنیامون آباد میشه، هم آخرتمون
اگرم نمیخوایم که همینی که هست از سرمونم زیاده!
نوشتن یه چیزی مثل CPANEL هم خیلی راحت و هلو هلو نیست... به امنیت و .. هم باید فکر کرد
ولی تجربه نشون داده، ایرانی جماعت، هر وقت تحت فشار بوده، بیشتر رشد کرده ;) نمیدونم چرا ;D
یا علی علیه السلام
[/quote]
وسط دعوا داری نقل و نبات خیرات می کنی؟
من از بهر حسین در اضطرابم ...
خواهش می کنم از دوستان که مسائل غیر مربوط رو مطرح نکنند.
ااز دوستان کسی هست که جزئیات بیشتری از ماجرا در اختیارمون بگذاره ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
خوب دنیا که به آخر نرسیده. کنترل پنلهای زیادی هستن که قابل بهره برداری هستن. مثلا:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا سیستمهای دیگه...
به هر حال و به هر دلیلی وضعیت کشور ما الان اینطوریه. اگر بشینیم شب تا صبح هم فهش بدیم و به قول یکی Saying Chert and pert ! بازم چیزی عوض نمیشه.
حالا یه دردسرش رو قبول کنید و بدون کنترل پنل کار کنید
یا
یکی از این کنترل پنلهای اپن سرس رو انتخاب کنید
و یا
بشینید یک کنترل پنل از اول بسازید! (البته یکی دو میلیارد تومن بزارید کنار برای این پروژه که انشاالله به نتیجه مطلوبی برسید)
راه حل دیگه هم اینه که از ایران تشریف ببرید و با زبان فارسی خداحافظی کنید.
از اینها گذشته، من فکر میکنم که همیشه باید به فکر اتفاقات بعدی هم بود، از اونجایی که تجربه نشون داده کمپانی ها وقتی منافعشون به خطر میفته مشتری مداری براشون میشه حکم کشک پاستوریزه *** (تبلیغات ممنوع) پس بهتره به سمت کنترل پنل پلسک هم نرید. چون اینطور که معلومه به زودی پلسک هم سر ناسازگاری بر خواهد آورد.
ارادتمند.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
نقل قول:
از اینها گذشته، من فکر میکنم که همیشه باید به فکر اتفاقات بعدی هم بود، از اونجایی که تجربه نشون داده کمپانی ها وقتی منافعشون به خطر میفته مشتری مداری براشون میشه حکم کشک پاستوریزه *** (تبلیغات ممنوع)
میشه بیشتر توضیح بدید ؟
Helm چطوره ؟
مدیران مامبولرن چه تصمیمی دارند ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
توضیح خاصی نداره. اگر سی پنل ایرانی ها رو بریزه بیرون حتما پلسک هم میتونه این کار رو انجام بده.
هلم هم همینطور. کلا تمام سیستم های تجاری همینطور هستن. (البته هلم فقط برای ویندوز هست)
مدیران مامبولرن فعلا در حال شور و مشورت هستن.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
دوستان
به زودی تصمیم های گرفته شده اعمال خواهد شد فعلا که ما مشکلی نداریم :)
لطفا خیلی مضطرب نباشید حتما حتما حتما دنیا که با آخر نمی رسه سیامک هم براتون توضیح داد پس بی خودی تاپیک رو شلوغ نکنید
هر تصمیمی و اتفاقی هم بیوفته حتما اطلاع رسانی خواهد شد
ممنون از همه شما عزیزان
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
خوب. منظور اینه که جزئیات بیشتری از ماجرا رو در اختیارمون بگذارید.
الآن این موضوع مبهم و شناخته نشده هست هنوز.
آیا دامنه های ایرانی بسته میشن ؟
یا فقط دامنه های IR
سرور های ایرانی بسته میشن ؟
wHM چی ؟ اونم به همون صورت ؟
فقط توی نسخه های جدید این تحریم اعمال میشه یا نسخه های نصب شده هم دچار مشکل میشن ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
دوست من
هم من هم سیامک براتون توضیح دادیم
سعید جان مبهم نیست
بر روی سرور های ایرانی + دامن های ایرانی + حتی محتواهای ایرانی با دامنه های دیگر
همه ی خدمات cpanel بسته خواهد شد مربوط به نسخه و یا هر چیه دیگه هم نیست
همه چیز به طور کامل
یاعلی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
با درود و سپاس
فعلا بهترین کنترل پانل موجود بصورت کد باز مجموعه نرم افزارات Webmin هست، هم از نظر امنیتی و هم از نظر کاربری، البته چند تا از بچه هایی که توی PHP و مدیریت سرور حرف برای گفتن دارن، پروژه ای رو قرار هست توی تابستون شروع کنن که مثل همین کنترل پانل ها هست، بصورت کاربری و مخصوص کاربران ایرانی.
امید وارم بتونن به درستی کار رو شروع و ادامه بدن.
کامیاب و سربلند باشید
یا علی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
من یه سوال داشتم ، اگه زبان سایت هم انگلیسی باشه باز هم در خطره؟!
یا اینکه سرور های غیر ایرانی چی ؟ اکثرا اخه reseller هستند شرکت ها...
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=سیادتی link=topic=13919.msg73756#msg73756 date=1212431281]
با درود و سپاس
فعلا بهترین کنترل پانل موجود بصورت کد باز مجموعه نرم افزارات Webmin هست، هم از نظر امنیتی و هم از نظر کاربری، البته چند تا از بچه هایی که توی PHP و مدیریت سرور حرف برای گفتن دارن، پروژه ای رو قرار هست توی تابستون شروع کنن که مثل همین کنترل پانل ها هست، بصورت کاربری و مخصوص کاربران ایرانی.
امید وارم بتونن به درستی کار رو شروع و ادامه بدن.
کامیاب و سربلند باشید
یا علی
[/quote]
سلام
آقاي سيادتي واقعا خوشحالمون كردي
بابا انقدر اعصابتون رو خورد نكنيد الان بعضي سرورها دارن با همچين كنترل پنلهايي كار ميكنن اگر چه سي پنل نميشه ولي خوب تازه ميگذره
اگر هم يه كم با ديد تاريخي ببينيد خيلي مواقع تحريم يك قدرت نون بقيه رو تو روغن ميبره يعني به احتمال زياد بقيه سي پنلها ميوفتن تو بازار رقابت تا مشتري هاي تحريم شده سي پنل رو هم كه كم نيست طرف خودشون بكشن مثلا لايرتچ با ايران و ايراني و فارسي مشكل دارن تو اين بين iweb توپ روابطش رو با ايراني هاي گرم كرده و بازار خوبي هم به دست آورده
براي گذر از تحريم هم يه راه بيشتر نداريم اونم اين كه مسئولين كشور براي آمريكايي ها بز اخفش باشن ولي من با انتقادات فراواني كه دارم اصلا راضي به اين قضيه نيستم هر چي باشه ايراني اگر واقعا نطفه اش از ايران باشه اگر گوشت هموطنشو بخوره استخونشو دور نميندازه( البته اصلا با بحث هاي غير فني موافق نيستم ولي چون دوستان سياسي كرده بودن ما هم ...)
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام. خوب این که می گید می خواد تحریم بشه از کی می خواد بشه که ما لااقل تکلیفمون را بدونیم.لطفا زمانش را اگه چیزی اعلام کردند بگید.
در ضمن همون طور که دوستان گفتند چیزی که زیاده کنترل پانل.تازه همشون را هم جمع کنند؛می شیم بدون کنترل پانل. نمی میریم که.اصلا یه وقتی همین کنترل پانل هم نبود.
[quote author=سعید link=topic=13919.msg73740#msg73740 date=1212427852]
خوب. میگم [quote author=حسین شکرزاده link=topic=13919.msg73737#msg73737 date=1212426656]
سلام
نگران نباشید زیاد ;) روزیمون رو خدا داره میده
اگر خیلی دوست دارید آینده ی خوبی داشته باشید، برای ظهور امام زمان علیه السلام دعا کنید
اون دنیای شیرین و رویایی ای که ترسیم کردند... کی میشه بیاد... دل آدم پر میزنه وقتی اوصافش رو میشنوه :)
هم دنیامون آباد میشه، هم آخرتمون
اگرم نمیخوایم که همینی که هست از سرمونم زیاده!
نوشتن یه چیزی مثل CPANEL هم خیلی راحت و هلو هلو نیست... به امنیت و .. هم باید فکر کرد
ولی تجربه نشون داده، ایرانی جماعت، هر وقت تحت فشار بوده، بیشتر رشد کرده ;) نمیدونم چرا ;D
یا علی علیه السلام
[/quote]
وسط دعوا داری نقل و نبات خیرات می کنی؟
من از بهر حسین در اضطرابم ...
خواهش می کنم از دوستان که مسائل غیر مربوط رو مطرح نکنند.
ااز دوستان کسی هست که جزئیات بیشتری از ماجرا در اختیارمون بگذاره ؟
[/quote]
به نظر من که اصلی ترین بحث همینه! ;)
یــــــــــــــــــــــــ ـــاعــــــــــــــــــــ ـــــلی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=سیامک link=topic=13919.msg73741#msg73741 date=1212428255]
خوب دنیا که به آخر نرسیده. کنترل پنلهای زیادی هستن که قابل بهره برداری هستن. مثلا:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا سیستمهای دیگه...
به هر حال و به هر دلیلی وضعیت کشور ما الان اینطوریه. اگر بشینیم شب تا صبح هم فهش بدیم و به قول یکی Saying Chert and pert ! بازم چیزی عوض نمیشه.
حالا یه دردسرش رو قبول کنید و بدون کنترل پنل کار کنید
یا
یکی از این کنترل پنلهای اپن سرس رو انتخاب کنید
و یا
بشینید یک کنترل پنل از اول بسازید! (البته یکی دو میلیارد تومن بزارید کنار برای این پروژه که انشاالله به نتیجه مطلوبی برسید)
راه حل دیگه هم اینه که از ایران تشریف ببرید و با زبان فارسی خداحافظی کنید.
از اینها گذشته، من فکر میکنم که همیشه باید به فکر اتفاقات بعدی هم بود، از اونجایی که تجربه نشون داده کمپانی ها وقتی منافعشون به خطر میفته مشتری مداری براشون میشه حکم کشک پاستوریزه *** (تبلیغات ممنوع) پس بهتره به سمت کنترل پنل پلسک هم نرید. چون اینطور که معلومه به زودی پلسک هم سر ناسازگاری بر خواهد آورد.
ارادتمند.
[/quote][quote author=مجید link=topic=13919.msg73754#msg73754 date=1212430946]
دوست من
هم من هم سیامک براتون توضیح دادیم
سعید جان مبهم نیست
بر روی سرور های ایرانی + دامن های ایرانی + حتی محتواهای ایرانی با دامنه های دیگر
همه ی خدمات cpanel بسته خواهد شد مربوط به نسخه و یا هر چیه دیگه هم نیست
همه چیز به طور کامل
یاعلی
[/quote][quote author=سیادتی link=topic=13919.msg73756#msg73756 date=1212431281]
با درود و سپاس
فعلا بهترین کنترل پانل موجود بصورت کد باز مجموعه نرم افزارات Webmin هست، هم از نظر امنیتی و هم از نظر کاربری، البته چند تا از بچه هایی که توی PHP و مدیریت سرور حرف برای گفتن دارن، پروژه ای رو قرار هست توی تابستون شروع کنن که مثل همین کنترل پانل ها هست، بصورت کاربری و مخصوص کاربران ایرانی.
امید وارم بتونن به درستی کار رو شروع و ادامه بدن.
کامیاب و سربلند باشید
یا علی
[/quote]
ممنون زمانش هم خیلی وقته که شروع شده تکلیف هم معلومه آماده باشید کسانی که سرور دارن باید مشکل شما رو حل کنن به شخصه کاری از کسی بر نمیاد
لطفا اینقدر هم بزرگش نکنید راه حل موجود هست و بحث شد به دقت بخونید
یاعلی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=مجید link=topic=13919.msg73761#msg73761 date=1212432683]
لطفا اینقدر هم بزرگش نکنید راه حل موجود هست و بحث شد به دقت بخونید
یاعلی
[/quote]
سلام
كاملا موافقم اگر هم قرار باشه كسي ناراحت بشه مسئولين سرورها بايد ناراحت بشن به قول آقا مجيد كاري از دست ماها بر نمياد
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایرا
سلام
و خسته نباشید
منبع این خبر کیه ؟
شایعات نیست ؟
سایت کی اینطور شده لینک بدین ؟
اصلا تحریم کنند حلا مگه چه شده ، انقدر جوان مرد داریم که برنامه بنویسن .
همچین مالیم نیست cpanel مگه قبلن که نبوده ملت چه میکردن ftp و ....
کلی برنامه آزاد هست نترسید
***
به هر حال کلی راه هست
یا حق
** تبلیغ نکنید :)
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
شاید به نظر تو این تبلیغ باشه
ولی یک راه حل هم هست
من خوش حال میشم که اگه تیم و دوستان یک همچین مشکل داشته باشن کمک کنم
پس اینقدر سطحی فکر نکنید راه های بهتری برای این کار هست اگه این مشکل راست باشه که بعید میدونم راست باشه.
یا حق
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=zomorod link=topic=13919.msg73768#msg73768 date=1212434486]
سلام
شاید به نظر تو این تبلیغ باشه
ولی یک راه حل هم هست
من خوش حال میشم که اگه تیم و دوستان یک همچین مشکل داشته باشن کمک کنم
پس اینقدر سطحی فکر نکنید راه های بهتری برای این کار هست اگه این مشکل راست باشه که بعید میدونم راست باشه.
یا حق
[/quote]
شاید
شاید
ولی چه خالی بی پایانی
خورشید مرده است و خاک
خاک پذیرنده اشارتیست به آرامش...
فعلا که حکایت ما ایرانی ها اینطوری شده.
سی پنل لایسنس هر سایتی رو که "فکر کنه" به ایران مربوطه میبنده.
آقای سیادتی و آقای مجید هم توضیح دادن ...
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
سیامک جان منبع یا یک حادثه دیده
[quote author=سیامک link=topic=13919.msg73772#msg73772 date=1212436150]
[quote author=zomorod link=topic=13919.msg73768#msg73768 date=1212434486]
سلام
شاید به نظر تو این تبلیغ باشه
ولی یک راه حل هم هست
من خوش حال میشم که اگه تیم و دوستان یک همچین مشکل داشته باشن کمک کنم
پس اینقدر سطحی فکر نکنید راه های بهتری برای این کار هست اگه این مشکل راست باشه که بعید میدونم راست باشه.
یا حق
[/quote]
شاید
شاید
ولی چه خالی بی پایانی
خورشید مرده است و خاک
خاک پذیرنده اشارتیست به آرامش...
فعلا که حکایت ما ایرانی ها اینطوری شده.
سی پنل لایسنس هر سایتی رو که "فکر کنه" به ایران مربوطه میبنده.
آقای سیادتی و آقای مجید هم توضیح دادن ...
[/quote]
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
این موضوع کاملا حقیقت داره . Cpanel لایسنس سرور خیلی از دوستان رو بسته . حتی کسانی که در ایران نیستن ولی چند هاست .COM ایرانی روی سرورشون هست .
طی تماس هایی که با Cpanel داشتیم هیچ جواب قانع کننده ای نمیدن و فقط تنها دلیلشون اینه که شما سایت ایرانی رو هاست کردید .
راه حل های زیادی پیشنهاد شده مثل مهاجرت به plesk و یا direct admin
convert به Plesk که اگر تعداد سایت ها بالا باشه واقعا مشکله و وقت گیر و ...
Direct Admin هم که ...
دیروز با پشتیبانی Plesk تماس گرفتم و در مورد این جریان صحبت کردم . اونها گفتند که مشکلی با ایران ندارند . فکر میکنم موضوعی که بین ما مطرح هست که Plesk هم این کارو میکنه بیشتر شبیه حدس و گمان باشه .
اگر کسی بخواد سرور رو تازه ستاپ کنه خوب میتونه خیلی آپشن ها داشته باشه و از خیلی از مدیریت هاست ها استفاده کنه حتی Open Source
اما مشکل اینجاست که کسانی که مدتهاست هاستینگ دارند و از Cpanel استفاده میکنند حتما باید دنبال مدیریت هاستینگی باشند که بتونند مستقیما از Cpanel به مدیریت هاست مورد نظر کانورت کنند ... بدون اینکه به اطلاعات یوزر ها صدمه ای برسه ...
موضوع بعد اینه که شرکت پارس آنلاین چند روز قبل دقیقا همین مشکل براش پیش اومد و دقیقا بعد از یکروز سرور هاش با Cpanel مجددا شروع به کار کردند . پس مشخص میشه راه حل هایی هست . باید بگردیم دنبال این راه حل ها ...
حالا اگر کسی راه حلی داره بیان کنه ... بدون تبلیغات .. .بدون شماره تماس ;)
اگر کسی میتونه اطلاعاتی از شرکت پارس آنلاین بگیره ، دریغ نکنه ...
ممنون از همه شما
یا علی
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
تا جایی که من میدونم سرورهای پارس آنلاین همه پلسک هستن. با این حال اگر سی پنل باشد من روز یکشنبه ازشون میپرسم.
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
من شنيدم يه شركت برنامه نويس ايراني بعد از اعلام اين تحريم ها اقدام به نوشتن يه سي پنل كرده اما تا اون نسخه اوليه اونها در بياد فكر كنم يه سه ، چهار ماهي طول بكشه اين رو ديروز در در جمع برخي ازدوستان كه به اين مشكل برخورد كرده بودند شنيدم
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=سیامک link=topic=13919.msg73801#msg73801 date=1212471770]
تا جایی که من میدونم سرورهای پارس آنلاین همه پلسک هستن. با این حال اگر سی پنل باشد من روز یکشنبه ازشون میپرسم.
[/quote]
بله سیامک جان اکثر سرور هایی که توی دیتاسنتر های ایرانی هستند ویندوز هستند با مدیریت پلسک .
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
[quote author=فیروزمندان link=topic=13919.msg73799#msg73799 date=1212468398]
سلام
این موضوع کاملا حقیقت داره . Cpanel لایسنس سرور خیلی از دوستان رو بسته . حتی کسانی که در ایران نیستن ولی چند هاست .COM ایرانی روی سرورشون هست .
طی تماس هایی که با Cpanel داشتیم هیچ جواب قانع کننده ای نمیدن و فقط تنها دلیلشون اینه که شما سایت ایرانی رو هاست کردید .
راه حل های زیادی پیشنهاد شده مثل مهاجرت به plesk و یا direct admin
convert به Plesk که اگر تعداد سایت ها بالا باشه واقعا مشکله و وقت گیر و ...
Direct Admin هم که ...
دیروز با پشتیبانی Plesk تماس گرفتم و در مورد این جریان صحبت کردم . اونها گفتند که مشکلی با ایران ندارند . فکر میکنم موضوعی که بین ما مطرح هست که Plesk هم این کارو میکنه بیشتر شبیه حدس و گمان باشه .
اگر کسی بخواد سرور رو تازه ستاپ کنه خوب میتونه خیلی آپشن ها داشته باشه و از خیلی از مدیریت هاست ها استفاده کنه حتی Open Source
اما مشکل اینجاست که کسانی که مدتهاست هاستینگ دارند و از Cpanel استفاده میکنند حتما باید دنبال مدیریت هاستینگی باشند که بتونند مستقیما از Cpanel به مدیریت هاست مورد نظر کانورت کنند ... بدون اینکه به اطلاعات یوزر ها صدمه ای برسه ...
موضوع بعد اینه که شرکت پارس آنلاین چند روز قبل دقیقا همین مشکل براش پیش اومد و دقیقا بعد از یکروز سرور هاش با Cpanel مجددا شروع به کار کردند . پس مشخص میشه راه حل هایی هست . باید بگردیم دنبال این راه حل ها ...
حالا اگر کسی راه حلی داره بیان کنه ... بدون تبلیغات .. .بدون شماره تماس ;)
اگر کسی میتونه اطلاعاتی از شرکت پارس آنلاین بگیره ، دریغ نکنه ...
ممنون از همه شما
یا علی
[/quote]
Direct Admin را هم تا حالا زیاد باهاش کار کردم سیستم فوق العاده ضعیفی هست نسبت به پلسک و Cpanel . صرفه با همون Plesk هست : دی .
2- چه سیستم های Open Source ای را پیشنهاد می کنید ؟
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
البته همونطوري كه عرض كردم پلسك خيلي بعيده تحريم كنه چون تازه با اين كار سي پنل بازارش داغ شده
به هر حال به قول آقا مجيد دنيا به آخر نرسيده
اگر عزيزان طبق سوال آقا شهريار چند تا سيستم اپن سورس رو نام ببريند يخيل عالي يمشه
البته به غير از webmin كه آقاي سيادتي لطف كردند و معرفي كردند.
يا علي
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام :)
همونطور که آقای فیروزمندان فرمودند... فقط موضوع خوب بودن نیست، باید بشه هاست ها رو انتقال داد... با حد اقل هزینه و زحمت
و الا n+1 هاستی که الان رو سرور هست 2n+2 روز طول میکشه تا منتقل بشه ;)
و احتمالا آقای فیروزمندان پیر میشه ;)
یا علی علیه السلام
-
پاسخ : آیا صحت دارد ؟ اندر حکایت تحریم Cpanel ایران را !
سلام
یه سری کنترل پنل اپن سرس :
rapidcp
lx admin
webmin
& ....
یا علی