-
دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
این ماژول رو شاید توی خیلی از سایت های خارجی دیده باشید حالا من اون رو فارسی و یکم تغییر دادم و تقدیم میکنم به تمامی کاربران عزیز مامبولرن
نام اکستنشن: Mod_Page_peel_farsi(برگه تبلیغاتی)
نوع اکستنشن: ماژول
توضیحات: این ماژول به شما امکان نمایش تبلیغات به صورت حرفه ایی را میدهد
امکانات:
* قابلیت نمایش تبلیغ از هسته
* قابلیت نمایش متناوب تبلیغات
* قابلیت پشتیبانی از فایل های تبلیغاتی فلش و عکس با پسوند های (*.SFW و *.JPG) توجه کنید این ماژول قابلیت نمایش فایل های Gif و PNG را ندارد
* قابلیت تنظیم فعال و غیر فعال نمودن باز شونده خودکار (این قابلیت تبلیغ را به صورت خودکار باز میکند)
* قابلیت تنظیم اندازه نمایش
* قابلیت نمایش آیینه ایی و معکوس
* قابلیت تنظیم هماهنگ سازی با مرورگر وب
* قابلیت تنظیم مکان نمایش تبلیغ (در سمت راست و سمت چپ صفحه)
تغییرات در این نسخه (1.1.5 فارسی)
* رفع باگ باز شونده خودکار در سیستم عاما های مکینتاش و ویستا
* قرار دادن کد های لازم جهت استفاده این ماژول در قالب
نکته :
* در صورتی که مایلید از فایل فلش (*.swf) جهت نمایش تبلیغ استفاده کنید پس از طراحی آن را با پسوند *.jpg ذخیره کنید و در مسیر pagepeel_banner در پوشه Module هاستینگ خود کپی نمائید
* توجه کنید حداکثر سایر تصویر 500x500 پیکسل باشد
دمو :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ترجمه و فارسی سازی: محمد جواد دهشهری (کاسپر سکی)
سازگاری: مامبو 4.6.1 و 4.6.2 و 4.6.5
لینک دانلود:
کد:
http://parsdesigner.parsaspace.com/Mambo/mod/mod_page_peel_fa_By_Kaspersky.zip
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
من تست کردم درست کار می کرد
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
نقل قول:
امکانات:
* قابلیت نمایش تبلیغ از هسته
* قابلیت نمایش متناوب تبلیغات
* قابلیت پشتیبانی از فایل های تبلیغاتی فلش و عکس با پسوند های (*.SFW و *.JPG) توجه کنید این ماژول قابلیت نمایش فایل های Gif و PNG را ندارد
* قابلیت تنظیم فعال و غیر فعال نمودن باز شونده خودکار (این قابلیت تبلیغ را به صورت خودکار باز میکند)
* قابلیت تنظیم اندازه نمایش
* قابلیت نمایش آیینه ایی و معکوس
* قابلیت تنظیم هماهنگ سازی با مرورگر وب
* قابلیت تنظیم مکان نمایش تبلیغ (در سمت راست و سمت چپ صفحه)
تغییرات در این نسخه (1.1.5 فارسی)
* رفع باگ باز شونده خودکار در سیستم عاما های مکینتاش و ویستا
* قرار دادن کد های لازم جهت استفاده این ماژول در قالب
سلام. دستت درد نکنه. خیلی عالیه. مخصوصا با این امکانات. ;)
یــــــــــــــــــــــــ ــاعـــــــــــــــــــــ ـلی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام جناب آقای محمد جواد دهشهری (کاسپر سکی) عزیز
خواسنم یه تشکر توپ از شما به جهت فعالیت چشمگیرتون در زمینه فارسی سازی برنامه ها و در قرار دادن اون برای استفاده عموم در انجمن داشته باشم . امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی . :) :) :) :) :) :) ;)
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
كاسپر هميشه به بروبچه هاي مامبولرن لطف داشته. من كه تازه فهميدم عجب شخصيت باحاليه.
دمت گلي باد.
مجيد خان كجاست كه منتشر كنه؟ (چند وقتيه كه خبري ازش نيستش - فكر كنم امتحانات دانشگاه درگيرش كرده)
موفق و پيروز باشيد.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام کاسپرسکی جان واقعا دست درد نکنه ما که عالی بود منتظر کارهای بعدی شما هستیم ممنون که اینارو بدون هیچ توقعی
ارسال می کنی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
عالی بود
ممنون از زحماتت
من هم این ماپول رو تست کردم و هم اون فایل های رو که باید کنار index.php قالب قرار می دادیم
هر دو خوب و عالی بود
موفق باشی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
دوستان عزیز توجه کنید با نصب این ماژول دیگه نیاز نیست فایلی رو در کنار قالب بگذارید این ماژ<ل کد ها رو در خودش قرار داده
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
دوستان اگه لطف کنن یه مقدار بیشتر توضیح بدن در مورد نحوه ساخت فایل برای این ماژول آخه این فایلهای jpeg اصلا با هیچ برنامه باز نمیشه این فایلها رو چه جوری باید بسازیم و در ضمن اگه لطف کنید لینک نسخه اینگلیسی شو هم بذارید ممنون میشم
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام
خسته نباشید خیلی قشنگ بود ولی یه سوال:
میشه چند تا تبلیغ رو به صورت راندوم نشون بده ؟
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
آقا گلی به گوشه جمالت ! ممنون
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
[quote author=ninjavo link=topic=15967.msg85822#msg85822 date=1220785210]
سلام
خسته نباشید خیلی قشنگ بود ولی یه سوال:
میشه چند تا تبلیغ رو به صورت راندوم نشون بده ؟
[/quote]
بله توی تنظیمات باید ست کنید که از کامپوننت نشون بده
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
محمد جواد عزیز
واقعا خسته نباشی :-*
کارت عالی و بی نقص بود
علی یارت
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
[quote author=کاسپرسکی link=topic=15967.msg85888#msg85888 date=1220816071]
[quote author=ninjavo link=topic=15967.msg85822#msg85822 date=1220785210]
سلام
خسته نباشید خیلی قشنگ بود ولی یه سوال:
میشه چند تا تبلیغ رو به صورت راندوم نشون بده ؟
[/quote]
بله توی تنظیمات باید ست کنید که از کامپوننت نشون بده
[/quote]
میشه توضیح بدین چطوری ؟
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
ماژول خیلی خوبیه! دستتون درد نکنه.
فقط یه سوال!
چطوری میشه اندازه باز شدن برگه رو (500px) رو تغییر داد؟
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
با تشکر از آقا جواد گل که زحمت فارسی سازی این ماژولو کشیدن
دوستان اگه لطف کنن یه مقدار بیشتر توضیح بدن در مورد نحوه ساخت فایل برای این ماژول آخه این فایلهای jpeg اصلا با هیچ برنامه باز نمیشه این فایلها رو چه جوری باید بسازیم.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام. خوب با يه برنامه مثل فتوشاپ يا Gimp مي تونيد يه عكس با ابعاد دقيقا هومن عكس ها بسازيد.
يـــــــــــــــــــاعـــ ـــــــــــــلي
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام دوست عزیز
ببینید ما تو پوشه همین ماژول سه تا فایل جی پی جی داریم بنام های animated_ads.jpeg، clickhere.jpeg و فایل static_ads.jpeg تنها فایل آخری یا همون ستاتیک ادس قابل باز شدن هست که ابعاد اونم 500 500x هست دو تا فایل دیگه ای که با فرمت جی پی جی هستش اصلا با هیچ برنامه باز نمیشه و برعلاوه اینها دو تا فایل فلش هم داریم. الان اگه من بخوام فایلهای خودمو جایگزین این فایلها کنم باید کدوم فایلها را تغییر بدم.
دوستان لطف کنن راهنمایی کنند
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
[quote author=ميثم مينايي link=topic=15967.msg85946#msg85946 date=1220860737]
ماژول خیلی خوبیه! دستتون درد نکنه.
فقط یه سوال!
چطوری میشه اندازه باز شدن برگه رو (500px) رو تغییر داد؟
[/quote]
توی تنظیمات ماژول هست مقدار رو وارد کنید
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
دوستان یه راهنمایی کنم : اگه مایل به نمایش بنر به صورت متحرک و فلش هستید باید فلش رو با نرم افزار هایی که فایل فلش تولید میکنند مثل Adobe Flash یا Swish فایل رو در ابعاد 500 در 500 پیکسل بسازید بعد از اتمام طراحی وقتی میخواهید فایل رو اکسپورت کنید فایل رو با پسوند JPG ذخیرهع کنید در اصل فایل فلش و متحرک است ولی با پسوند JPG توضیح بیشتر : مثلاً من با فلش طراحی کردم وقتی میخوام از قایل خروجی بگیرم مثلاً با اسم Movie.SWF توجه کنید که فایل فلش با پسوند SWF میباشد حالا وقتی میخوایم خروجی بگیریم اینجوری مینویسیم movie.jpg بعد فایل رو ذخیره میکنیم
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
[quote author=boglado link=topic=15967.msg86285#msg86285 date=1221027459]
سلام دوست عزیز
ببینید ما تو پوشه همین ماژول سه تا فایل جی پی جی داریم بنام های animated_ads.jpeg، clickhere.jpeg و فایل static_ads.jpeg تنها فایل آخری یا همون ستاتیک ادس قابل باز شدن هست که ابعاد اونم 500 500x هست دو تا فایل دیگه ای که با فرمت جی پی جی هستش اصلا با هیچ برنامه باز نمیشه و برعلاوه اینها دو تا فایل فلش هم داریم. الان اگه من بخوام فایلهای خودمو جایگزین این فایلها کنم باید کدوم فایلها را تغییر بدم.
دوستان لطف کنن راهنمایی کنند
[/quote]
با توجه به پست قبلی من شما اسم فایل ها رو تغییر بده مثلاً animated_ads.jpeg رو به animated_ads.swf حالا فایل رو با فلش پلیر باز کن.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
جواد جون من طبق دستور شما فایلو Rename کردم پسوند اونو از animate_ads.jpeg به animate_ads.swf تغییر دادم منتهی نوع فایلم هنوزم جی پیگ است. و در ضمن من یه فایل ساختم به نام مای فایل و وقتی این فایلو از قسمت تنظیمات ماژول انتخاب میکنم تو سایتم عکسی رو که من انتخاب کرده ام رو نشون نمیده یه جای خالی رو نشونم میده یا بهتر بگم وقتی لبه صفحه بالا بر میگرده تو صفحه زیرین بجای عکس دلخواه من دقیقا صفحه بالایی رو نشون میده.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
جدا گل کاشتی
حیفم اومد ازتون تشکر نکنم
یا علی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام کسی نمیخواد جواب مارو بده ؟
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
به نام خدا
با سلام به محمد جوا دهشهری عزیز و دوست داشتنی.
آقا میشه لطف کنید بفرمائید بگید چه جوری میشه روی کامپوننت ست کرد
تا تبلیغات را به صورت رندوم نمایش بده؟؟؟؟
ممنون میشم
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
پلاس بوی عزیز ابتدا از قسمت ماژول ها وارد ماژول های بخش کاربری شوید بعد ماژول رو انتخاب کنید در تنظیمات نوشته شده نمایش تبلیغات از هسته مامبو بعد شناسه تبلیغ رو که در کامپوننت موجود هست رو وارد کن به همین راحتی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
جواد جون جواب منو ندادی همونطوری که قبلا هم گفتم من طبق دستور شما فایلو Rename کردم پسوند اونو از animate_ads.jpeg به animate_ads.swf تغییر دادم منتهی نوع فایلم هنوزم جی پیگ است. و در ضمن من یه فایل ساختم به نام مای فایل و وقتی این فایلو از قسمت تنظیمات ماژول انتخاب میکنم تو سایتم عکسی رو که من انتخاب کرده ام رو نشون نمیده یه جای خالی رو نشونم میده یا بهتر بگم وقتی لبه صفحه بالا بر میگرده تو صفحه زیرین بجای عکس دلخواه من دقیقا صفحه رویی یا بهتر بگویم صفحه اول سایتمو نشون میده.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
بابا 4-5 تا پست دادم فقط چرا جواب منو نمیده کسی ؟
عجب گیری کردیما خواهش میکنم یکی جواب بده.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام :)
[quote author=ninjavo link=topic=15967.msg87190#msg87190 date=1221513711]
بابا 4-5 تا پست دادم فقط چرا جواب منو نمیده کسی ؟
عجب گیری کردیما خواهش میکنم یکی جواب بده.
[/quote]
[quote author=کاسپرسکی link=topic=15967.msg86815#msg86815 date=1221336153]
پلاس بوی عزیز ابتدا از قسمت ماژول ها وارد ماژول های بخش کاربری شوید بعد ماژول رو انتخاب کنید در تنظیمات نوشته شده نمایش تبلیغات از هسته مامبو بعد شناسه تبلیغ رو که در کامپوننت موجود هست رو وارد کن به همین راحتی
[/quote]
يــــــــــــــــــــاعــ ـــــــــــــــــلي
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
خب من متوجه نشدم گفتم که توضیح میخوام
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
با سلام. نینجاووی عزیز، من هم مشکل داشتم.
فکر کنم اگه چند تا شناسه صاحب تیلیغ را وارد کینم به هدفمون برسیم.
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
قربونت برم این شناسه چیه ؟ کجاست ؟ چطوری باید درستش کرد ؟
من مشکلم اینه
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام. شما بريد توي كامپوننت تبليغات --> صاحبان تبليغ بعد مي بينيد كه جلوي هر صاحب تبليغي يه آي دي نوشته.
يــــــــــــــــــاعــــ ــــــــــــــلي
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
خب این چه ربطی به اون داره ؟
یعنی اونجا عکس 500*500 رو بذارم بعد بیام تو ماژول شناسش رو بدم ؟
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
سلام. دوست عزیز ninjavo
مشکل شما چیه؟؟؟ شما باید ابتدا یک یا چند تبلیغ ایجاد کنید بعد شناسه یک یا چند بخش را به صورت 1،2،5،8 (یعنی تبلیغ شماره 1 و 2 و 5 و 8) در قسمت پارامترها
توی کادر شناسه تبلیغ وارد کنید.
اینجوری تبلیغات شماره های 1و2و5و8 به صورت رندوم نمایش داده میشوند.
[quote author=ninjavo link=topic=15967.msg87395#msg87395 date=1221602140]
خب این چه ربطی به اون داره ؟
یعنی اونجا عکس 500*500 رو بذارم بعد بیام تو ماژول شناسش رو بدم ؟
[/quote]
سوال شما چگونگی نمایش رندوم تبلیغ هست ؟؟؟ یا تغییر عکس؟؟؟
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
باتشکر ویژه از محمد جواد عزیز ...
فقط یک سوال من توی لوکال هر کاری میکنم این ماژول نشون داده نمیشه ! چیزی باید تنظیم کنم و یا توی قالب قرار بدم ؟
ممنون
شهریار
-
پاسخ : دانلود کنید : ماژول Page_peel کاملاً فارسی
با سلام و تشکر
دست همه اساتید درد نکنه
ولی من روی لوکال مامبو 4.6.5 تست کردم و همه تنظیماتی که گفتین را ست کردم وی چیزی نمایش داده نمیشه
آیا نیاز به کدر در قالب هست ؟
لطفا راهنمایی کنید