-
قالب رویای سبز
سلام دوستان عزیز...
دومین قالب رو هم براتون آماده کردم...
در زیر تصویری از قالب رو می بینید...
امیدوارم خوشتون بیاد.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دانلود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : قالب رویای سبز
قالب زيبايي هستش.
در اندازه نمايشگر 800*600 و بخصوص در حالتي كه مرورگر ماكسيمايز نباشد. مشكل دارد.
در اپرا - فايرفاكس و اينترنت اكسپلورر تست شد. مشكل ديگه اي نداشت.
ولي اين قالب با كوچك شدن مرورگرها مشكل داره.
اين ايراد برطرف بشه فكر كنم در مامبوديگ منتشر كنن.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
آقا دم شما گرم
مدتی بود که با دانلود کلی قالب
دنبال یه قالب خوب میگشتم
این یکی واقعا عالی بود
دست شما درد نکنه
-
پاسخ : قالب رویای سبز
قربان شما... ;)
به زودی قالب های جدیدی رو که روش کار کردم رو هم میگذارم.
-----------------------------------------------------------------------
-
پاسخ : قالب رویای سبز
آقا من این قالب را نصب میکنم. نصب هم میشه.
اما در قسمت قالبها نمایش داده نمیشود.
چرا؟؟ ممنون میشم کمکم کنید
-
پاسخ : قالب رویای سبز
چطوري نصب ميكنيد؟ از نصب جامع؟ مامبوتون چنده؟ سرورتون چيه؟
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
قالبتون هم تو IE و هم تو فایرفاکس مشکل داره
یا علی
-
پاسخ : قالب رویای سبز
از نصب جامع
سرورم هم هاست سیلور هست.
آپاچی هم هست.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
براي نصب قالبهاي ديگه هم مشكل داريد؟
با يك مرورگر ديگه قالبهاي سايتتون رو ببينيد و براي تغيير قالب برويد. شايد مشكل از مرورگر شما باشد!
چون من اين قالب رو در همه سري هاي 4.6 تست كردم. نصب ميشه و فقط اشكالات جزئي داره در نمايشش.
از آقاي يعقوبي هم به خاطر اين قالب تشكر.
موفق و مؤيد باشيد.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
اقايyaghoubi قربون دستت بيسته خيلي زيباست فقط چند مشكل داره ممنون ميشم حل كنيد
1-در فايرفاكس عكس بالائي به طرف راست كشيده ميشه
2-كاربران حاظر در سايتو اشتباهي نشون ميده(البته ممكنه اين مشكل از طرف من باشه)
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
قالبتون هم تو IE و هم تو فایرفاکس مشکل داره
منظورم مشکل نصب نیست در ضمن XML رو هم باید درستش کنی
یا علی
-
پاسخ : قالب رویای سبز
آقا شرمنده ااااااااااا/
پدر من دراومده. یه فایل بنر ساختم با همون نام فایل بنر بالای قالب آپلود کردم. اما لود نمیشه.
اون فایل برگ سبز کنار قالب را هم عوض کردم. با فرمت jpg
توی فایل css هم کد را تغییر دادم
اما بازه هم نشد.
مشکل از کجاست.
کلافه شدم. :-[ :-[ :-[
-
پاسخ : قالب رویای سبز
یکجا قالب رو بزارید توی اینرنت تا ببنیم اشکال کار کجاست
-
پاسخ : قالب رویای سبز
/vof.ir/templates/green_dream.zip
با تشکر
من نمیدونم داستان چیه؟؟؟
من همونجایی که جای فایل bg_pic.png هست. یه فایل با نام vof.jpg آپلود کردم.
بعد هم داخل فایل css
bg_pic.png را به vof.jpg تغییر دادم.
اما نمیدونم چرا لود نمیشه؟!؟!؟!؟؟!
همینطور در مورد بنر قالب. توروخدا کمک کنید. بعد از عمذی یه قالب خوشگل و زیبا پیداش شده (بهتر بگم پیدا کردم). حیفه
اینطور که من فهمیدم توی این قالب به جای اون برگ سبز کنار صفحه سمت راست
فقط فایل با فرمت png لود میشه. درسته؟؟؟
بنر هم اگر jpg باشه load نمیشه.
درسته؟؟؟
** سه پست شما یکی شد
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام. در حال حاضر كه توي سايتتون همه ي تصاوير قالب لود مي شن!
يــــــــــــــــــاعــــ ـــــــــــلي
-
پاسخ : قالب رویای سبز
[quote author=plusboy link=topic=16361.msg87503#msg87503 date=1221675314]
اینطور که من فهمیدم توی این قالب به جای اون برگ سبز کنار صفحه سمت راست
فقط فایل با فرمت png لود میشه. درسته؟؟؟
بنر هم اگر jpg باشه load نمیشه.
درسته؟؟؟
[/quote]
منم که گفتم. فایلهایی با فرمت jpg ظاهرا لود نمیشه.
در ضمن من ماژول آخرین مطالب را منتشر کردم. اما در ستون سمت چپ یا راست (جفتشو تست کردم) لود نمیشه.
تصویر ماژول وضعیت در یاهو هم ، در فایر فاکس لود نمیشه، در اینترنت اکسپلورر هم به صورت ناقص لود میشه. یعنی در اصل یه ضربدر میفته.
اینها به قالب ربط داره یا مشکل از ماژول ها هست.
به خدا حیف قالب به این قشنگی مشکل داشته باشه. (نمیگم بی عیب، اما کم عیب باشه) ;) ;) :)
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
شما تست كن ببين با قالبهاي ديگه هم مشكل داري؟ يا فقط با همين قالب !
نيكبخت باشيد.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
ببخشید،
این اختلاف سطح که بین آخرین اخبار و محبوب ترینها ایجاد شده، مربوط به چیه؟؟
در ضمن چرا در ماژول محبوبترینهاجلوی بعضی ها می نویشه hit (میدونم که اینجا جاش نیست، ببخشید)
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام به همه دوستان عزیز...
فکر نمی کردم قالب رویای سبز انقدر زیبا در بیاد .
و از همه شما عزیزان که این قالب رو تو سایت های خودتون استفاده کردید ممنونم.
;)
به زودی یه قالب بسیار زیبا و جالب که دارم طراحی میکنم رو میگذارم.
مطمئن هستم که جزو یکی از بهترین قالب های فارسی مامبو خواهد شد.
به زودی لینک دانلود رو تو قسمت قالبها قرار میدم.
ممنون.
یعقوبی
8)
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام. خوشحالم.
اما جون من آمرش را بده که چه فایلی را لود میکنه چه فایلی را نه؟؟؟
دست شما درد نکنه
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
لطفاً قالب رو بدون مشكلي براي دانلود قرار بديد و اگر مشكلي داشت براي رفعش اقدام كنيد.
منتظر قالبهاي آينده شما هستيم.
نيكبخت باشيد.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با سلام به جناب یعقوبی.
نمیدونم چرا بنر بالای سایت توی اینترنت اکسپلورر مشکلی نداره اما توی فایر فاکس به سمت چپ کشیده میشه؟؟؟؟
ممنون میشم. در ضمن چرا فایلهایی با فرمت jpg را در قسما هدر لود نمیکنه؟؟؟
-
پاسخ : قالب رویای سبز
[quote author=plusboy link=topic=16361.msg88525#msg88525 date=1222601624]
با سلام به جناب یعقوبی.
نمیدونم چرا بنر بالای سایت توی اینترنت اکسپلورر مشکلی نداره اما توی فایر فاکس به سمت چپ کشیده میشه؟؟؟؟
ممنون میشم. در ضمن چرا فایلهایی با فرمت jpg را در قسما هدر لود نمیکنه؟؟؟
[/quote]
سلام.
من این قالب رو تست کردم در هر دو مرورگر به درستی کار می کنند. ;)
برای نشان دادن فایلها با فرمتjpg . فایل index.php قالب رو با یک ادیتور php باز کرده و در سطر کد29 banner.gif رو به اسمی که دوست دارید مثلا banner.jpg تغییر بدید و عکس رو در داخل images قراردهید.
;)
-
پاسخ : قالب رویای سبز
ممنون. درسته که آمارتور هستم. اما اینها را میدونم که باید آدرس و اسم عکس را تغییر بدم.
ولی باور کنید من این کار ها را کردم. نشد. هم در لوکال هم در سرور.
در ضمن ماژول موقعیت مدیر در یاهو هم با مشکل مواجه میشه. یعنی عکسش لود نمیشه.
نمیدونم مشکل چیه..
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام آقاي يعقوبي عزيز.
من نميدونم چرا ماژول وضعيت مدير در ياهو لود نميشه.؟؟ چند بار هم آپلود كردم ماژول را.
مشكل از ماژول نيست. مطمئنم. خودنون ببينيد. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با درود و سپاس،
در مورد مارژول وضعیت یاهو، بیگمان قسمتی را اشتباه وارد میکنید زیرا در قسمت id که باید برای یاهو فرستاده شود، خالی می باشد (Mahdi777)، اما می توانید با کد HTML نیز این امکان را قرار دهید، تنها نیاز است وارد تارنمای gnulove.com بشوید.
در مورد plusboy، می توانید آدرسی تارنمای خود را اینجا قرار دهید تا آزمایش کنیم؟ من تارنمای VOF را در FireFox 3 می بینم ، مشکلی ندارد.
کامیاب و سربلند باشید
یا علی
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام. با سپاس فراوان. plusboy و mahdi777 هر دو از مدیران [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هستیم.
من با فایر فاکس 2.5 و دوستم آقا مهدی نیز با فایر فاکس فول ورژن چک کردیم
اما مشکل دارد.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با درود و سپاس
خب، در مورد مارژول وضعیت یاهو، به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] بروید.
مارژول "جستجو در وب" از صفحه زده بیرون، به دلیل اینکه Input اندازه اش زیاد هست، کمتر اش کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و این تصویر هم از سایت شما در فایرفاکس، اگر مشکلی بود بفرمایید تا با هم درستش کنیم :)، شاید من منظور شما رو درست نمی گیرم.
کامیاب و سربلند باشید
یا علی
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با سلام و عرض احترام خدمت آقای سیادتی.
مشکل ماژول جستوج را الان بهش برخوردم. یعنی تا حالا که با Firefox/2.0.0.17 و اینترنت اکسپلورر 6 که چک میکردم مشکلی نبود در مورد ماژول جستجو.
مشکلی که من دارم و توی عکس هم مشخص کردم این هست که ماژول وصعین مدیر در یاهو باید بوسیله یک عکس نشان بدهد که آیدی یی که در قسمت تنظیمات ماژول وارد شده است آفلاین هست یا آنلاین. که9 متاسفانه اینطور نیست. من فایل این ماژول را به هوای اینکه ممکن هست خراب باشد چند بار دانلود کردم و آپلود کردم. اما مشکل حل نشد.
نمیدونم از قالب هست یا از ماژول.
ممنونم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
غیر از اون مشکلاتی که دوستان فرمودند ایرادهای دیگه ای هم داره از جمله:
توی Firefox 2 که...(Header)(به صورت کاملاً داغون)
توی IE 6 هم دو تا ماژول (محبوب ترین ها و تازه ها) هم تراز نیستند(توی یه خط نیستند (یعنی یکی بالاتره))
یا علی
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
دوست عزیز (plusboy) ، بهتره به پست هایی که دوستان می زنند بیشتر توجه کنی ...
جناب سیادتی به طور کامل پاسخ مشکل شما رو دادن . در ضمن به این نکته هم توجه که این مشکل ربطی به موضوع تاپیک نداره .
در مورد نمایش وضعیت مدیر در یاهو تو انجمن جستجو کن اگه به نتیجه ای نرسیدی یه تاپیک جدید باز کن تا دوستان بتونند بیشتر کمکت کنند .
سربلند باشید
امیر
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با تشکر از راهنمایی آقا امیر و همچنین سایر دوستان
خوب میشه بگید من چه جوری اینپوت ماژول جستجو را کم کنم؟؟؟
-
پاسخ : قالب رویای سبز
از تو CSS
کد:
.inputbox {
width: 200px;
}
میتونید مقدار 200 پیکسل رو تغییر بدین.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
آقا شرمندم.
من مشکلم را با ماژول وضعیت مدیر در یاهو
در همین جا ادامه بدم؟؟؟؟
اگه کسی میدونه جواب بده؟؟؟ اگه نه من یک تاپیک جدید بزنم.
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
دوست عزیز من این یه راه رو بلدم و یک بار میگم اگه به نتیجه ای نرسیدی حتما یه تاپیک جدا باز کن یا در ادامه همون تاپیکی که جناب سیادتی دادن ، مطرح کن .
یه ماژول جدید ایجاد کن ... موقعیت و نام مناسب براش قرار بده و درونش کد زیر رو کپی کن :
کد:
<a href="ymsgr:sendIM?" title="Yahoo ID : "><img vspace="2" border="0" align="absmiddle" src="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ذخیره کن و نتیجه رو بررسی کن .
موفق باشید
امیر
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با سلام به همه مخصوصا آقای یعقوبی گرامی
دوستان کسی میتونه کمک کنه که هدر سایت من در فایر فاکس درست نشون داده بشه؟؟؟؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در فایر فاکسی که من دارم (Firefox/2.0.0.17) هدر به سمت چپ متمایل هست.
ممنونم یک دنیا
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام. مي خواهيد تو مانيتور خودتون تمام صفحه بشه يا اين كه دايناميك باشه و بستگي به مانيتور داشته باشه و مثلا اگر وايد بود باز هم فو اسكرين بشه؟
براي مورد دوم بايد اندازه ها را به درصد وارد كنيد.
يـــــــــــــــــاعـــــ ـــــــــــلي
-
پاسخ : قالب رویای سبز
با تشكر . بالخره يكي به داد من رسيد . ممنونم
فكر كنم اگه دايناميك باشه بهتره ديگه.
همه اندازه ها را ؟؟؟؟ آخه مشكل اين هست كه بعضي اندازه ها توي فايل ليندكس به درصد هست و بعضي ديگر بر حسب پيكسل
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام. اون جداولي را كه براتون مهم هست دقيقا به اندازه ي خاصي باقي بمونه و اگر عرضش زيادتر باشه جالب نيست (مثل قسمت منوها) را به پيكسل وارد كنيد و بقيه را برحسب درصد.
يــــــــــــــــــــاعــ ـــــــــــــلي
-
پاسخ : قالب رویای سبز
سلام
براي اينكه با ساختار قالب هايي كه با تمام صفحه هستن آشنا بشيد بهتره تعداي از اون قالب ها رو دانلود كنيد و سورسش رو نگاه كنيد.
ميبينيد كه بجاي table از div استفاده شده ( در اكثر موارد ) و طبق % كه به اونها داده شده و كلاس css ميشه كه وايد بشن