دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
سلام
در سايت من در قسمت كاربري متن " دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما "
1- وجود ندارد آيا از قالب من است ؟چطور اين قسمت را اضافه كنم؟
2- كلمه "جديد " در مامبولرن كه جلوي تاپيكهاست رو چطوري اضافه كنم (كه برا خودم نميش داده نشه)؟
با تشكر
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
1- مربوط به قالب .
کار ساده هست. قسمتی که مایلید در اونجا لینکش قرار داده بشه رو در فایل قالب پیدا کنید، کد زیر رو قرار بدید:
کد:
<a href="', $scripturl, '?action=unreadreplies">', $txt['show_unread_replies'], '</a>
2- این مروبط به قالب هست. می تونید از یک قالب که این امکان رو داره الگو بیرید. قسمت دوم سوال2 رو متوجه نشدم.
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
منظورتون احتمالا این هست که در هر تاپیک وقتی ارسالی جدید صورت بگیره ( فکر کنم بعد از مدت زیادی تقریبا)
کلمه "جدید" جلوی عنوان ناپیک نمایش داده میشه.
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=plusboy link=topic=17703.msg94183#msg94183 date=1227288632]
منظورتون احتمالا این هست که در هر تاپیک وقتی ارسالی جدید صورت بگیره ( فکر کنم بعد از مدت زیادی تقریبا)
کلمه "جدید" جلوی عنوان ناپیک نمایش داده میشه.
[/quote]
این قسمت رو متوجه شدم . قسمت دوم یک کم مبهم هست.
اینکه "(كه برا خودم نميش داده نشه)؟"
میشه بیشتر توضیح بدن دوستمون ؟
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=سعید link=topic=17703.msg94190#msg94190 date=1227292739]
[quote author=plusboy link=topic=17703.msg94183#msg94183 date=1227288632]
منظورتون احتمالا این هست که در هر تاپیک وقتی ارسالی جدید صورت بگیره ( فکر کنم بعد از مدت زیادی تقریبا)
کلمه "جدید" جلوی عنوان ناپیک نمایش داده میشه.
[/quote]
این قسمت رو متوجه شدم . قسمت دوم یک کم مبهم هست.
اینکه "(كه برا خودم نميش داده نشه)؟"
میشه بیشتر توضیح بدن دوستمون ؟
[/quote]
خيلي روشن و واضحه آقا سعيد، وقتي كه يك ارسال جديد در انجمن صورت ميگيره، روبروي نام تاپيك يه آيكون New قرار ميگيره، اين دوستمون ميخواد كه اين آيكون براش نمايش داده نشه.
---
مسير زير رو طي كنيد: (البته مطمئن نيستم)
مشخصات » تنظيمات عمومي انجمن » عدم دادن هشدار در هنگام ارسال در صورت پاسخ جدید توسط دیگران. (رو تيك بزن)
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=PediLP link=topic=17703.msg94192#msg94192 date=1227296172]
خيلي روشن و واضحه آقا سعيد، وقتي كه يك ارسال جديد در انجمن صورت ميگيره، روبروي نام تاپيك يه آيكون New قرار ميگيره، اين دوستمون ميخواد كه اين آيكون براش نمايش داده نشه.
[/quote]
بله . این قسمت کاملا روشن و واضح رو متوجه شدم!
اما اینجا در قسمت اول گفتند چطور اضافه کنم؟ (یعنی الان نیست) و در ضمن در قسمت دوم گفتند که "برای خودشون نمایش داده نشه"
نقل قول:
2- كلمه "جديد " در مامبولرن كه جلوي تاپيكهاست رو چطوري اضافه كنم (كه برا خودم نميش داده نشه)؟
خواهش می کنم اجازه بدید نظر خودشون رو هم بدونیم.
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
من هم متوجه این قسمت نشدم
[quote author=mk2 link=topic=17703.msg94177#msg94177 date=1227283700]
2- كلمه "جديد " در مامبولرن كه جلوي تاپيكهاست رو چطوري اضافه كنم (كه برا خودم نميش داده نشه)؟
[/quote]
از طرفی می فرمایید باید اضافه کنید ولی ازطرف دیگه می گید نمی خواهید نمایش داده بشه ...
لطفا بیشتر توضیح دهید
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=جاوید هادی link=topic=17703.msg94265#msg94265 date=1227356239]
من هم متوجه این قسمت نشدم
[quote author=mk2 link=topic=17703.msg94177#msg94177 date=1227283700]
2- كلمه "جديد " در مامبولرن كه جلوي تاپيكهاست رو چطوري اضافه كنم (كه برا خودم نميش داده نشه)؟
[/quote]
از طرفی می فرمایید باید اضافه کنید ولی ازطرف دیگه می گید نمی خواهید نمایش داده بشه ...
لطفا بیشتر توضیح دهید
[/quote]
سلام
بياد تيكه تيكه جلو بريم !
1- كلمه جديد هر كاري ميكنم اضافه نميشه ؟؟
اينو بفرمايد تا قسمت بعد سوالم رو بگم.
متشكر
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در عكس بالا جمله
دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
نيست چطوري اضافه كنم؟
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=mk2 link=topic=17703.msg94371#msg94371 date=1227451983]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در عكس بالا جمله
دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
نيست چطوري اضافه كنم؟
[/quote]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا علی
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
اگه عکسی که سعید گذاشت شما رو راضی نکرد از روشی که خود سعید عزیز راهنمایی کرده مشکلتون حل میشه
[quote author=سعید link=topic=17703.msg94182#msg94182 date=1227288326]
1- مربوط به قالب .
کار ساده هست. قسمتی که مایلید در اونجا لینکش قرار داده بشه رو در فایل قالب پیدا کنید، کد زیر رو قرار بدید:
کد:
<a href="', $scripturl, '?action=unreadreplies">', $txt['show_unread_replies'], '</a>
2- این مروبط به قالب هست. می تونید از یک قالب که این امکان رو داره الگو بیرید. قسمت دوم سوال2 رو متوجه نشدم.
[/quote]
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=جاوید هادی link=topic=17703.msg94404#msg94404 date=1227469567]
اگه عکسی که سعید گذاشت شما رو راضی نکرد از روشی که خود سعید عزیز راهنمایی کرده مشکلتون حل میشه
[quote author=سعید link=topic=17703.msg94182#msg94182 date=1227288326]
1- مربوط به قالب .
کار ساده هست. قسمتی که مایلید در اونجا لینکش قرار داده بشه رو در فایل قالب پیدا کنید، کد زیر رو قرار بدید:
کد:
<a href="', $scripturl, '?action=unreadreplies">', $txt['show_unread_replies'], '</a>
2- این مروبط به قالب هست. می تونید از یک قالب که این امکان رو داره الگو بیرید. قسمت دوم سوال2 رو متوجه نشدم.
[/quote]
[/quote]
سلام
ميدونستم از اونجا داره فقط ميخواستم در بالاي سايت هم باشه.
دوم اينكه اگه از قالبم نباشه البته
رنگ آيكون تالار هاي تاپيك جديد دار تغير ميكنه ولي آيكن جديد ظاهر نمي شه؟
اينو هم اگه مقدوره يه راهنمايي بفرماييد.
پاسخ : دیدن پاسخ های جدید به ارسالهای شما
[quote author=mk2 link=topic=17703.msg94478#msg94478 date=1227537475]
رنگ آيكون تالار هاي تاپيك جديد دار تغير ميكنه ولي آيكن جديد ظاهر نمي شه؟
اينو هم اگه مقدوره يه راهنمايي بفرماييد.
[/quote]
طبق قوانین انجمن باید سوالات مختلف رو در تاپیک های جداگانه بپرسید
در مورد سوال فوق:
در زیر انجمن اون انجمن آیکون جدید ظاهر نمیشه؟