-
جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام به شما
من می خوام کاربران مهمان نتوانن لینکها و عکسهایی که تو هر پوست هست رو ببینن
مثلا وقتی کاربران مهمان وارد صفحه ای شدند که لینک داشت بنویسه برای دیدن لینک یا عکس ثبت نام کنید.
من مود دانلود رو نصب کردم گفتم شاید بتونم ازش کمک بگیرم ولی چیزی توش پیدا نکردم ( یعنی اصلا نتونستم باهاش کار کنم)
خواهشا اگه با این مود می شه آموزش بدید
خیلی ممنون
منتظرم .....
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
دوستان من هم به همچین بسته خیلی احتیاج دارم
ولی نمی دونم باید چه کار کنم و دونبال چه بسته ای بگردم و نصب کنم
لطفا راهنماییم کنید
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
اینم بسته های مورد نظر شما:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=نوید link=topic=18736.msg99716#msg99716 date=1232451414]
سلام
اینم بسته های مورد نظر شما:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
سلام.
نوید جان
من از SMF 1.1.7 استفاده میکنم
این بسته هایی که شما معرفی کردید با SMF من سازگاره ؟
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
دوستان من این بسته ها را نسب کردم
ولی متاسفانه هیچ تغییری در فرومم ایجاد نشد !
اگر ممکن است راهنمایی کنید که چه گونه از این دو بسته استفاده کنم
موفق باشید
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
قالبتون چیه؟
چون یعضی از بسته ها فقط روی قالب پیش فرض کار می کنند.
موفق باشید...
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام دوست من
قالب فرومم Outline هستش
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام دوست من
قالب فرومم Outline هستش
و آدرس فرومم هم توی امضام هستش O0
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
من کلا با این بسته های SMF یکم مشکل دارم !
یعنی هنوز دستم نیومده که حالا این بسته را نصب کردم کجا برم دنبال اثرات و یا تنظنماتش بگردم
سرچ ام میکنم توی سایت ها ولی باز زیاد به جایی نمی رسم
موفق باشید
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
بعضی از بسته ها فقط و فقط روی قالب پیش فرض کار می کنند و برای اجرا در قالبهای دیگر باید تغییراتی در آن ایجاد کنید که در این مورد بارها در انجمن بحث شده.
این بسته ای هم که شما نصب کردید جز همین بسته هاست.
و اما در مورد اینکه گفتید نمی دونید کجا باید دنبال اثراتش بگردید باید بگ که این موضوع بسیار واضح است.
وقتی مثلا شما بسته ای برای تقویم فارسی نصب می کنید اگر در صفحه اصلی انجمنتون تثویمش فارسی شد یعنی داره کار میکنه و ...
یا مثلا اگر بسته ای برای ارتقا نصب می کنید باز هم مشخصه...
موفق باشید...
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
خیلی ممنون بابت پاسخ گویی
ببخشید میشود دستور عمل چگونه ویرایش کردن این بسته ها برای قالب outline را بدهید ؟
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
برای چک کردن قالب ام را برگرداندم روی SMF Default Theme - Core
بعد رفتم تقویم و همین بسته ها را چک کنم که ببینم این هایی که من نصب کردم روی این بسته جواب میده ! بعد متاسفانه بازم دیدم هیچ کدام از این بسته ها بازم روی قالب اصلی هم کار نمی کند !
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=firebirds link=topic=18736.msg100248#msg100248 date=1232982668]
سلام
خیلی ممنون بابت پاسخ گویی
ببخشید میشود دستور عمل چگونه ویرایش کردن این بسته ها برای قالب outline را بدهید ؟
[/quote]
سلام
این سوالی که شما کردید خیلی کلیه!
اگر در انجمن سرچ کنید بارها و بارها در این مورد بحث شده و مطمعنا جواب سوالتون رو خواهید گرفت.
موفق و پیروز باشید...
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=firebirds link=topic=18736.msg100253#msg100253 date=1232983410]
سلام
برای چک کردن قالب ام را برگرداندم روی SMF Default Theme - Core
بعد رفتم تقویم و همین بسته ها را چک کنم که ببینم این هایی که من نصب کردم روی این بسته جواب میده ! بعد متاسفانه بازم دیدم هیچ کدام از این بسته ها بازم روی قالب اصلی هم کار نمی کند !
[/quote]
بسته تقویم بر روی تمام قالبها سازگار هست.
میشه توضیح بدید چطوری یه بسته رو نصب می کنید و بسته های رو از کجا دانلود می کنید؟
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=relax191 link=topic=18736.msg100255#msg100255 date=1232984113]
[quote author=firebirds link=topic=18736.msg100253#msg100253 date=1232983410]
سلام
برای چک کردن قالب ام را برگرداندم روی SMF Default Theme - Core
بعد رفتم تقویم و همین بسته ها را چک کنم که ببینم این هایی که من نصب کردم روی این بسته جواب میده ! بعد متاسفانه بازم دیدم هیچ کدام از این بسته ها بازم روی قالب اصلی هم کار نمی کند !
[/quote]
بسته تقویم بر روی تمام قالبها سازگار هست.
میشه توضیح بدید چطوری یه بسته رو نصب می کنید و بسته های رو از کجا دانلود می کنید؟
[/quote]
سلام میشه بگید چی سرچ کنم ؟
------------------
خوب همان طور که به من شما پیشنهاد کردید بودید
این بسته را دانلود کردم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و بعد :
تنظیمات اصلی => مدیریت بسته ها => نصب بسته ها= > آپلود بسته جدید => Browse بعد بسته دانلود شده را آپلود کرده وبعد هم نصب را میزنیم .
من برای نصب همه بسته همین کار را کردم و برای فعال سازی و یه تنظیمات این بسته ها تا الان جایی را پیدا نکردم.
یه عکس هم از کل بسته هام گزاشتم
[img width=640 height=318]http://i43.tinypic.com/1ggcw2.jpg[/img]
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
اینم لینک عکسم:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
روش نصبتون درسته
اگر در هنگام نصب اروری نمی گیرید یعنی بسته به درستی نصب شده
بسته های مثل تقویم که فرمودید اصلا احتیاجی به فعال سازی ندارند و بعد از نصب اثرات آنرا در انجمن می بینید
فقط یه نکته دیگه باقی میمونه و آن هم سازگاری آن بسته ها با ورژن smf شماست
که بازهم بسته هایی مثل تقویم با تمامی ورزن ها سازگارند و باید اجرا شوند ???
درضمن من الان به انجمنتون سر زدم دیدم ترکیده!
قالبش لود نمیشه
مشکلی برای قالب پیش اومده یا مسیر قالبتون از داخل انجمن پاک شده یا اشتباهی تغییر داده شده.
به هر حال اول قالب رو درست کنید.
در مورد بسته ها هم اگر مایلید می تونید یوزر و پسورد بدید من براتون نصب کنم و مشکل رو بررسی کنم.
موفق و پیروز باشید...
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=relax191 link=topic=18736.msg100292#msg100292 date=1233003489]
روش نصبتون درسته
اگر در هنگام نصب اروری نمی گیرید یعنی بسته به درستی نصب شده
بسته های مثل تقویم که فرمودید اصلا احتیاجی به فعال سازی ندارند و بعد از نصب اثرات آنرا در انجمن می بینید
فقط یه نکته دیگه باقی میمونه و آن هم سازگاری آن بسته ها با ورژن smf شماست
که بازهم بسته هایی مثل تقویم با تمامی ورزن ها سازگارند و باید اجرا شوند ???
درضمن من الان به انجمنتون سر زدم دیدم ترکیده!
قالبش لود نمیشه
مشکلی برای قالب پیش اومده یا مسیر قالبتون از داخل انجمن پاک شده یا اشتباهی تغییر داده شده.
به هر حال اول قالب رو درست کنید.
در مورد بسته ها هم اگر مایلید می تونید یوزر و پسورد بدید من براتون نصب کنم و مشکل رو بررسی کنم.
موفق و پیروز باشید...
[/quote]
سلام
نمی دانم چرا برای دوستان قالبم لود نمیشود !
شما دومین نفری هستید که در مامبولرن به من میگویید قالب مشکل دارد
ولی من که خودم تست میکنم این طور نیست . من حتی به سه تا کارت اینترنت (ISP) دیگه هم چک کردم باز مشکلی نبود
واقعا خودم هم موندم چرا این طوریه ؟
لطفا بی زحمت پیام خوصوصی تون هم چک کنید O0
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
ببینید دوست من شما وقتی که فایل ها در cache مرورگرتون ذخیره شده باشه از 100 ISP هم که چک کنید ممکنه براتون نشون بده !
اما من با دو IP چک کردم و انجمنتون مشکل داشت.
این فایل رو ببینید :
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=سعید link=topic=18736.msg100301#msg100301 date=1233033846]
ببینید دوست من شما وقتی که فایل ها در cache مرورگرتون ذخیره شده باشه از 100 ISP هم که چک کنید ممکنه براتون نشون بده !
اما من با دو IP چک کردم و انجمنتون مشکل داشت.
این فایل رو ببینید :
[/quote]
سلام و عرض ادب
والا من هم این ها را میدانم برای همین 30 بار کش Firefox , IE7 را پاک کردم و رفتم توش بازم سالم بوده !!!!
این عکسه هم برای من کامل علامت یه منفی میاد
من واقعه موندم چه کنم !؟؟
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
این عکسی که آقا سعید آدرسش رو دادند مربوط به عکسهای قالب شماست
بازم جالبه
ابن عکسه تو سیستم شما لود میشه
اما من که آدرسش رو میزم لود نمیشه
از چندجاهم براتون تست کردم
و چنتا علت میتونه داشته باشه:
1- کش مرورگرتون
2- از هاست ای استفاده می کنید که یا خوب نیست یا براش مشکلی پیش اومده
من اوایل کارم این مشکل رو داشتم
وقتی با بعضی ISP ها یا بعضی سیستم ها امتحان می کردم با سرعت بالا و بدون مشکل انجمنم لود می شد اما 90 درصد کاربرام نمی تونستم انجمن رو باز کنند.
پس بهتره با هاستتون تماس بگیرید و مشکل رو مطرح کنید
3- اینو شک دارم ( آقا سعید به نظرتون ممکنه اشتباهی محدودیت IP گذاشته باشند؟ )
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
3- خیر چون اگر محدودیت IP باشه برای کل سایت هست و و نه فقط برای فایل های php
2- ممکنه DNS Server سرویس دهنده اینترنت یا فضا مشکل داشته باشه
1- بله
0- ممکن هم هست که مربوط به cache server سرویس دهنده اینترنت محل شما باشه!
یا علی
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
سلام
دوستان سوالی دارم آیا راهی است که مثلا لینکهای عکس در پستها برای کاربران نمایش داده بشود ولی لینک های فایل برای دانلود فقط برای کاربران عضو سایت نمایش داده بشود
یعنی راهی است
چون میخواهم عکسهائی که میزارم همه بتوانن تماشا کنن ولی لینک نرم افزار و یا فایلها دیگر فقط برای کاربران سایت باشه
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=lovenew link=topic=18736.msg100317#msg100317 date=1233045959]
سلام
دوستان سوالی دارم آیا راهی است که مثلا لینکهای عکس در پستها برای کاربران نمایش داده بشود ولی لینک های فایل برای دانلود فقط برای کاربران عضو سایت نمایش داده بشود
یعنی راهی است
چون میخواهم عکسهائی که میزارم همه بتوانن تماشا کنن ولی لینک نرم افزار و یا فایلها دیگر فقط برای کاربران سایت باشه
[/quote]
[size=10pt]لطفا قوانین انجمن را رعایت نمایید
[/size]
تاپیک جدیدی ایجاد کنید و سوالتان را آنجا مطرح کنید.
موفق و پیروز باشید...
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
[quote author=relax191 link=topic=18736.msg100306#msg100306 date=1233040959]
این عکسی که آقا سعید آدرسش رو دادند مربوط به عکسهای قالب شماست
بازم جالبه
ابن عکسه تو سیستم شما لود میشه
اما من که آدرسش رو میزم لود نمیشه
از چندجاهم براتون تست کردم
و چنتا علت میتونه داشته باشه:
1- کش مرورگرتون
2- از هاست ای استفاده می کنید که یا خوب نیست یا براش مشکلی پیش اومده
من اوایل کارم این مشکل رو داشتم
وقتی با بعضی ISP ها یا بعضی سیستم ها امتحان می کردم با سرعت بالا و بدون مشکل انجمنم لود می شد اما 90 درصد کاربرام نمی تونستم انجمن رو باز کنند.
پس بهتره با هاستتون تماس بگیرید و مشکل رو مطرح کنید
3- اینو شک دارم ( آقا سعید به نظرتون ممکنه اشتباهی محدودیت IP گذاشته باشند؟ )
[/quote]
سلام
در خوصوص نظر شماره 3 تون : والا من خودم هم نمودونم هنوز مشکل از هاست هستش و یا از تنضیمات SMF ؟؟
ولی من الان از یه ISP که پهنای باند 4 مگ داشت تست کردم درست و کامل لود شد ش !
خودم ام ADSL 256 دارم مشکلی با فروم ندارم
با 4 تا کارت اینترنت هم چک کردم اون هم مشکلی نداشتن
نمیدونم شاید با سرعت های پایین مشکل دارد ؟
خوب یه کم برگردیم عقب جناب ALi_reza1898 که دوست بنده هستند ( خودم نیستما یه موقعه اشتباه برداشت نشود :) )
این جا این مشکل را مطرح کردند :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و من هم در یک فروم دیگر که ماحصل اونو این جا براتون مینویسم :
سلام
من قبلا یه اس ام اف داشتم که با یه sub domain با آدرس forum.it-technical.net از URL اصلی سایتم [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] بود بعد دوتا دومین جدا ثبت کردم و add domain کردم و روی اون دوتا دامین جدید دو تا
sub domainاین forum.dvd7.ir
و forum.cd7.ir ساختم
مشکل اول :
من رفتم ازتوی تنضیمات مدیریت => تنضیمات سرور => پیکره بندی هسته =>
آدرس URL انجمن : از [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] را به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] تغییر دادم
بعد sub domain پایین را
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] را پاک کردم بعد مشکل اینجاست
که وقتی بعد از پاک کردن میرم توی انجمن قالب کامل load نمیشود تو رو خدا یکی کمک کنه .
مشکل دوم :
حالا که از sub domain جدید استفاده میکنم برای آدرس انجمن یک بار مثلا [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] میاد و لود میشه
ولی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] نمیاد و دفعه بعد forum.cd7.ir میاد و لود میشه cd7.ir بجاش نمیاد
و ارور dns و adress not found mide
لطفا هر کمکی از دستون بر میاد دریق نکنید
بعد من رفتم مسیر قالبم درست کردم مشکل اول حل شد . و مشکل دوم ام یه بار دیگه DNS ها را در nic.ir ثبت کردم و بعد یه بار دیگه دامین های جدید را ادد کردم و روی آنها ساب دامین ساختم اون مشکلم برای من حل شد ولی انگار شما دوستان بازم با فرومم مشکل دارد .
بعد یه آقا یی از من سوال کرد
سلام دوست من
مشکل اول که حل شد
ولی مشکل دوم شما .
این شما تالارتون روی forum.cd7.ir هست و SMF نصب هست ؟
و روی cd7.ir جوملا نصب هست ؟
حالا . هر بار یکیش بالا میاد ؟
من فکر نکنم شاخه root سایت شما مشکلی داشته باشه ( cd7.ir )
فقط sub domain شما یعنی همان ( forum.cd7.ir ) مشکل داره !
شما پاکش کنید از اول بسازید
در ضمن یک سئوال : سیستم مدیریتی هاست شما چیست ؟ Cpanel ? DirectAdmin ? LXAdmin ?
در جواب من گفتم :
سلام و عرض ادب.
بزارید اول سوال دوم تون را جواب بدم سیستم مدیریتی من Cpanel ورژن 11.24.4-RELEASE هستش و مشخصات هاستم :
cPanel Version:11.24.4-RELEASE
cPanel Build : 33385
Apache version: 2.2.10 (Unix
PHP version: 5.2.6
MySQL version:5.0.67-community-log
Architecture:x86_64
Operating system:Linux
Shared Ip Address:209.188.92.236
Kernel version: 2.6.18-92.1.18.el5
cPanel Pro:1.0 (RC1
و در خصوص سوال اولتون این توضیحاتی که میدم را به علاوه توضیحات اولم بخونید موضوع کاملا دستون میاد
تا دو هفته پیش ( یعنی از اول ) من یه دامین به هاستم متصل بود به اسمه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] بعد چون فضا هاستم 5 GIG بود گفتم یه فوروم هم روش راه بندازم
پس یه ساب دامین به اسمه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ساختم
بنابراین به واسطه ساختن این ساب دامین یه فولدر در Public_html سایتم به اسمه forum ساخته شد
و بعد یه ساب دامین دیگه هم ساختم به اسمه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] و در داخل اون هم یه جومفا نصب کردم.
بنابراین به واسطه ساختن این ساب دامین یه فولدر دیگه هم در Public_html سایتم به اسمه market ساخته شد .
-------------------------------------------
یک هفته بعد در صد افتادم که روی هاستم 2 تا سایت با دامین های مستقل داشته باشم بنابراین
دو تا دامین ثبت کردم به اسمهای DVD7.ir و CD7.ir که DNS های هاستم روش نصب کردم
فعلا تعجب نکنید که این چرا 3 تا دامین شد ! soot توضیح میدم در موردش
بعد روفتم سراق add کردن اون 2 تا دامین جدید
قبل از آن ساب دامین market.IT-Technical.Net را پاک کردم و دو تا دامین جدید
را این طور اد کردم:
New Domain Name: DVD7.ir
Document Root: /public_html/market
و
New Domain Name: DVD7.ir
Document Root: /public_html/market
همان طور که دیدید حالا این دو تا دامین جدید به فولدر market در پوشه public_html اشاره میکند.
حالا برای ساب دامین forum.IT-Technical.Net هم همین کار ها رو کردم
یعنی اول ساب دامینforum.IT-Technical.Net را پا کردم
بعد دو تا ساب دامین جدید روی دامنه های جدید به اسمه های
forum.dvd7.ir
و
forum.cd7.ir ساختم به طوری که به فولدر forum در پوشه public_html اشاره کند.
امیدوارم که تو نسته باشم کامل منظورم را رسونده باشم
منتظر راهنمایی هاتون هستم .
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
چيجوري ميشه اين بسته رو فعال كرد
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
شما فقط کافیه بسته رو نصب کنید ...
بعد از نصب به طور خودکار عکس ها و لینک ها برای مهمان ها نمایش داده نمی شوند
یا علی
-
پاسخ : جلوگیری از دیدن لینک دانلود و عکس برای مهمان
باز هم وقتي به صورت مهمان مي رم داخل انجم عكسا هيچ تغييري نكره و كاملا نمايش داده مي شود