-
اشكال در نصب قالب
سلام ..عيد همگي مبارك.
مشكل من با يك قالب هست كه روي سرور مجازي روي سيستم خودم به خوبي كار ميكنه ولي وقتي روي سرور اون رو نصب مينكم بالا نمياد و Error ميده.
قالبهاي ديگه رو امتحان كردم، اين قالب فقط مشكل دارد.
ممنون ميشم دوستان راهنمايي كنند.
پاينده باشيد. O0
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
سلام
آدرس سایت رو بدید لطفاً.
یا حق
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
سلام
چه ارری میده
سطح دسترسی پوشه های media . template رو پک کنید
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=mersad link=topic=21717.msg114590#msg114590 date=1253467690]
سلام
چه ارری میده
سطح دسترسی پوشه های media . template رو پک کنید
[/quote]
سلام.يعني آدرس سايت رو بدم؟ الان يك قالب ديگه نصب كردم. فقط وقتي اون قالب خاص رو نصب ميكنم.و بعد سايت رو لود ميكنم ، هيچي نمايش داده نميشه و صفحه سفيد نشون داده ميشه در صورتي كه همونطور كه گفتم رو سرور لوكال نصب ميكنم مشكلي ندارم و بخوبي عمل ميكنه ( Wampserver )
شما بفرماييد چكار كنم؟ اون قالب رو نصب كنم بعد به شما آدرس رو بدم؟
سايت با قالب ديگه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=21717.msg114578#msg114578 date=1253434702]
سلام
آدرس سایت رو بدید لطفاً.
یا حق
[/quote]
سلام.يعني آدرس سايت رو بدم؟ الان يك قالب ديگه نصب كردم. فقط وقتي اون قالب خاص رو نصب ميكنم.و بعد سايت رو لود ميكنم ، هيچي نمايش داده نميشه و صفحه سفيد نشون داده ميشه در صورتي كه همونطور كه گفتم رو سرور لوكال نصب ميكنم مشكلي ندارم و بخوبي عمل ميكنه ( Wampserver )
شما بفرماييد چكار كنم؟ اون قالب رو نصب كنم بعد به شما آدرس رو بدم؟
سايت با قالب ديگه [w ww.spdwheels.com]
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=mersad link=topic=21717.msg114590#msg114590 date=1253467690]
سلام
چه ارری میده
سطح دسترسی پوشه های media . template رو پک کنید
[/quote]
سلام.ميتونم قالب نصب كنم ، فقط اين قالب خاص هست كه لود نميشه و با قالبهاي ديگه مشكلي ندارم. :-\
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
اون قالب رو نصب کنید و پیشفرض قرار بدیدش و اعلام کنید.
یا حق
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=21717.msg114612#msg114612 date=1253522671]
اون قالب رو نصب کنید و پیشفرض قرار بدیدش و اعلام کنید.
یا حق
[/quote]
انجام شد.
ممنون از كمكت.
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
دوست عزیز! شما قالبی که نصب کردید کلاً با مامبو سازگار نیست!
قالب رو در جایی آپلود کنید و لینکش رو به من بفرستید (اگر قالب کامرشیال هست بصورت خصوصی بفرستید)
یا حق
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=21717.msg114614#msg114614 date=1253523136]
دوست عزیز! شما قالبی که نصب کردید کلاً با مامبو سازگار نیست!
قالب رو در جایی آپلود کنید و لینکش رو به من بفرستید (اگر قالب کامرشیال هست بصورت خصوصی بفرستید)
یا حق
[/quote]
براتون ايميل خصوصي زدم.
با لينك دانلود..
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
قالب رو بررسی کردم.
شناسه و رمز عبور هاست و مامبو رو برای بنده ارسال کنید تا قالب رو براتون نصب کنم.
یا حق
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
در یک پوشه جدید براتون یک مامبو خام نصب کردم و قالب رو در اون نصب کردم : spdwheels.com/site
قالب رو بصورت عادی نصب کردم و نصب شد و ... .
مامبویی که نصب کردید مشکلی دارد ظاهراً با این قالب! به هر شکل بهتره که تمام محتویات بجز پوشه site رو حذف کنید و از مامبو یی که براتون نصب کردم استفاده کنید. در صورتی هم که علاقه دارید خود مامبو را نصب کنید پیشنهاد میکنم در یک پوشه مامبو رو نصب کنید!
اگر به اطلاعات کاربری مامبویی که نصب کردم احتیاج داشتید، بفرمایید در ارسال خصوصی بهتون ارسال میکنم. (این مامبو کاملاً خام هست و بدون اطلاعات پیشفرض)
یا حق
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=21717.msg114654#msg114654 date=1253567570]
در یک پوشه جدید براتون یک مامبو خام نصب کردم و قالب رو در اون نصب کردم : spdwheels.com/site
قالب رو بصورت عادی نصب کردم و نصب شد و ... .
مامبویی که نصب کردید مشکلی دارد ظاهراً با این قالب! به هر شکل بهتره که تمام محتویات بجز پوشه site رو حذف کنید و از مامبو یی که براتون نصب کردم استفاده کنید. در صورتی هم که علاقه دارید خود مامبو را نصب کنید پیشنهاد میکنم در یک پوشه مامبو رو نصب کنید!
اگر به اطلاعات کاربری مامبویی که نصب کردم احتیاج داشتید، بفرمایید در ارسال خصوصی بهتون ارسال میکنم. (این مامبو کاملاً خام هست و بدون اطلاعات پیشفرض)
یا حق
[/quote]
سلام .دست شما درد نكنه.
از همين مامبويي كه شما نصب كرديد استفاده ميكنم. فقط ميمونه ساختن فايل index كه با تايپ آدرس سايت ، سايت لود بشه.
اگر مشكلي بود مزاحم ميشم.
ممنون ميشم اطلاعات مامبو جديد رو برام ارسال كنيد.
موفق باشيد.
اميدوارم مشكلتون زودتر حل بشه.مشكل همه حل بشه.
پاينده باشيد.
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=arshak link=topic=21717.msg114667#msg114667 date=1253592538]
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=21717.msg114654#msg114654 date=1253567570]
در یک پوشه جدید براتون یک مامبو خام نصب کردم و قالب رو در اون نصب کردم : spdwheels.com/site
قالب رو بصورت عادی نصب کردم و نصب شد و ... .
مامبویی که نصب کردید مشکلی دارد ظاهراً با این قالب! به هر شکل بهتره که تمام محتویات بجز پوشه site رو حذف کنید و از مامبو یی که براتون نصب کردم استفاده کنید. در صورتی هم که علاقه دارید خود مامبو را نصب کنید پیشنهاد میکنم در یک پوشه مامبو رو نصب کنید!
اگر به اطلاعات کاربری مامبویی که نصب کردم احتیاج داشتید، بفرمایید در ارسال خصوصی بهتون ارسال میکنم. (این مامبو کاملاً خام هست و بدون اطلاعات پیشفرض)
یا حق
[/quote]
سلام .دست شما درد نكنه.
از همين مامبويي كه شما نصب كرديد استفاده ميكنم. فقط ميمونه ساختن فايل index كه با تايپ آدرس سايت ، سايت لود بشه.
اگر مشكلي بود مزاحم ميشم.
ممنون ميشم اطلاعات مامبو جديد رو برام ارسال كنيد.
موفق باشيد.
اميدوارم مشكلتون زودتر حل بشه.مشكل همه حل بشه.
پاينده باشيد.
[/quote]
سلام..ظاهرا پوشه site از روي هاست پاك شده!!!!
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
براتون مامبو رو نصب کردم، در پوشه fa و ریدایرکت هم براتون انجام دادم تا با زدن آدرس سایت به پوشه منتقل شوند و قالب هم نصب کردم.
اطلاعات دیتابیس و مامبو و ... رو هم براتون فرستادم.
لطفاً شناسه ها و رمز عبورها را تغییر دهید.
یا حق
-
پاسخ : اشكال در نصب قالب
[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=21717.msg114686#msg114686 date=1253609511]
براتون مامبو رو نصب کردم، در پوشه fa و ریدایرکت هم براتون انجام دادم تا با زدن آدرس سایت به پوشه منتقل شوند و قالب هم نصب کردم.
اطلاعات دیتابیس و مامبو و ... رو هم براتون فرستادم.
لطفاً شناسه ها و رمز عبورها را تغییر دهید.
یا حق
[/quote]
خيلي ممنون بابت زحمتي كه كشيدي.
دريافت شد.
موفق باشيد