با سلام . ببخشید اگه امکان داره آخرین نسخه فارسی smf فارسی نسخه 1.1.11 رو قرار بدید ممنون میشم
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام . ببخشید اگه امکان داره آخرین نسخه فارسی smf فارسی نسخه 1.1.11 رو قرار بدید ممنون میشم
این ورژن که شما نام بردید قدیمی هست
میتونید از ورژنهای به روز تر استفاده کنید
اخرین ورژن 2 هست
هم ورژن درخواستی شماکد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و هم اخرین ورژن به ترتیب از بالا به پایین گذاشتم
این دو تا هم پک زبان فارسی هر دو مورد بالای به همون ترتیب بالایی هستکد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
کربلا کعبه دلهاست
** هایپر لینک حذف شد
نسخه نهایی SMF نسخه 1.1.11 هست.
نسخه 2 SMF هنوز بتا هست و فقط برای تست هست. توصیه میشه برای استفاده، نصب نکنید. ضمنا تا انتشار نسخه 2 مامبولرن از نسخه بتا پشتیبانی نمی کنه.
در ضمن شما قبلا پاسختون رو [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] گرفته بودید.
من نسخه 2 رو نصب کردم منوهای فروم فارسیه ولی تاریخ و موضوعات رو با حرف های درهم میزنه . اصلا فارسی نیست . ممنون میشم بگید باید چیکار کنم
پکیج فارسی ساز رو هم وارد کردین ؟ اکترکت کردین ؟
از چه قالبی استفاده میکنین ؟
** دو پست شما یکی شد
پکیج فارسی رو زدم اکسترکت هم کردم ولی وقتی باز شد فقط تم توش بود
از چه قالبی استفاده میکنین ؟
از همون لینکهایی که من دادم برای دانلود استفاده کردین ؟
از اینجا دانلود کردم و نصب کردم
** هایپر لینک حذف شدکد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از این استفاده کنکد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اینو اپلود کن
بعد اکسترکت کن
بعد هم اورویو
مشکلت حل میشه
** هایپر لینک حذف شد
دانلود کردم . اکسترکت هم کردم ولی درست نشد . اورویو چیه؟refresh کردم نشد
سلام
بعد از اکسترکت فایل زبان، باید به مدیریت سیستم برید و زبان سیستم رو فارسی کنید!!!
پیشنهاد میکنم یکبار کلاً حذف کنید اس ام اف رو به شکلی که در آموزش بیان شده عمل کنید!
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پاییزتان پر مهر
همون نسخه 1.1.11 رو نصب کنم از اول درست میشه؟در ضمن می خوام ببینم کسی که تو جوملا عضو شده یه کاری کنم بتونه وارد انجمن بشه بدون اینکه دوباره بخواد ثبت نام کنه . اینجوری میشه؟اگه میشه راهشو بگید ممنون میشم
سلام
اگر طبق آموزش های مامبولرن پیش برید و نصب کنید قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد ( اگر هاست شما کاملا با اس ام اف سازگار باشد )
اما در مورد سوال دوم : برای جوملا Bridge خاصی منتشر نشده کما اگر منتشر شده بود هم پیشنهاد ما عدم نصب آن بود
یا علی
من خودم بهشون گفتم می خوام انجمن بزارم . گفتن phpbb3 رو می تونی نصب کنی . بین smf و phpbb3 کدوم امکانات بیشتری داره و امنیت بالاتر . و سازگاری بیشتری با فارسی؟ممنون میشم نظر بدین
تو این انجمن از اس ام اف پشتیبانی میشه
و فارسی سازیش بهتر هست
پیشنهاد بنده اس ام اف هست
فقط یه فکری برای smf کنید که با همون user و passe جوملا بتونه وارد انجمن بشه و اونجا نیاد دوباره user و pass بگیره . امکانش هست این امکان ایجاد بشه؟
امکانش که هست اما بارها در مورد این مورد پیشنهاد دادیم که چون مشکل امنیتی میتونه داشته باشه راه حل مناسبی نیست اما برای این موضوع پل ارتباطی وجود داره
پیشنهاد بنده برای اینکه انجمن با جوملا یکی بشه استفاده از انجمن های جوملایی هست مثل kunena
مرسی از راهنماییتون . من همون ورژن 1.1.11 smf رو نصب کردم و تیک utf8 رو نزدم درست شد . الان که ورژن 2 هست می تونم ارتقا بدم یا صبر کنم نسخه اصلی بیاد ؟ پس شما می گید اگه برای جوملا جدا و smf هم جدا user و pass داشته باشه بهتره؟این انجمنی که گفتید از smf قویتره یا ضعیف تر ؟ ممنون
نمیشه گفت کدوم قویتره و کدوم ضعیفتره! هرکدام مزیتهایی نسبت به دیگری دارند.
اما توانایی های SMF ویژه یک انجمن گفتگو هست و در کل بهتر از kunena عمل میکنه. هرچند که نمیشه گفت این کامپوننت برای جوملا کامپوننت ضعیفی هست، پیشنهاد میکنم هر دو رو بررسی کنید و انتخاب کنید.
شاید امکانات کامپوننت نامبرده برای شما کافی باشه و ... .
انتخاب با شماست.
پاییزتان پر مهر
مرسی از راهنماییتون . ولی قالب smf خیلی ابتداییه . امکان تغییر قالب وجود داره؟میشه روش پلاگین نصب کرد؟
قالب برای smf موجود هست، قالبها کم نیستند!
بله میتونید به smf امکاناتی رو اضافه کنید.
یک نگاهی به قسمت دانلود سایت مرجع بکنید متوجه میشید که چه خبره!
پاییزتان پر مهر
ممنون . یه سوال دیگه . می خواستم ببینم می تونم کاربرانی که عضو میشن یه لینک فعال سازی به صورت اتوماتیک به ایمیلشون بره؟
لطفاً سوالات خود رو در تاپیکهای جدیدی بیان کنید! در قوانین ذکر کردیم این مورد رو!
بله این امکان هست تا کاربران بتونن بعد از عضویت از طریق ایمیل ... .
پاییزتان پر مهر