چطوری میتونیم یک آمارگیر درست و درمون توی سایتمون داشته باشیم
نمایش نسخه قابل چاپ
چطوری میتونیم یک آمارگیر درست و درمون توی سایتمون داشته باشیم
در سایت webgozar.com یا persianstat.com عضو شوید
بعد یک کدی به شما می دهند که باید در سایت خود قرار بدهید
نحوه قرار دادن آمار گیر رو در انجمن جستجو کنید
مطالب کافی نوشته شده است
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
** هایپرلینک اصلاح شد.
یعنی جوملا خودش همچین امکانی رو نداره
مثل نیوک که خودش داره جوملا این امکان رو ندارد؟
سلام
آماری که این سایت ها می دهند خیلی قوی است برای همین بهتره از این آمار استفاده کنید.
موفق باشید
درسته آمارشون قویه اما اصلا چیز حرفیه ای نیست و خیلی سادست و اصلا کاربر پسند نیست اگر خود جوملا یه همچین امکانی بهش اضافه بشه میشه گفت دیگه حرف نداره
از گروه های خارجی سایتی رو میشناسید که آمارگیر ارائه بده
سلام
شما میتونید از
vinaora.com/joomla/vinaora-visitors-counter.html
مورد استفاده کنید
شاد و سلامت در پناه ایزد
چطوری میتونم این ها رو بعد از دانلود نصب و توی صفحات به نمایش بزارم
سلام
بعد از نصب یک ماژول برای شما ایجاد می شود که با فعال کردن آن ماژول در سایت نمایش داده می شود
موفق باشید
منظورم این بودش که
توی کدوم قسمت هاستم باید آپلود کنم
کدوم پوشه
چون از طریق خود کنترل پنل جوملا خطا میده
سلام
اين رو نبايد اپلود كنيد
اين مورد يك افزونه هست كه بايد نصب بشه
مديريت > الحاقات > نصب و حذف
شاد و سلامت در پناه ايزد
[quote author=Mr.MersaD link=topic=25833.msg132700#msg132700 date=1271226261]
سلام
اين رو نبايد اپلود كنيد
اين مورد يك افزونه هست كه بايد نصب بشه
مديريت > الحاقات > نصب و حذف
[/quote]
اگر در انجام این کار مشکلی هست مطرح کنید.
موفق باشید.
وقتی که از طریقی که شما گفتی اقدام میکنم این پیغام رو میده
اخطار! - عدم موفقیت در جابجایی فایل
نمیتواند فایل نصبی بسته را بیابد
من فایلی رو که شما آدرس داده بودید دانلود کردم و همون فایل رو زدم تا نصب بشه اما پیغام بالا رو داد
برای همین گفتم کجا باید آپلود کنم
این تایپیک رو بخونید قبلا توضیح داده شده است
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اون تاپیک رو خوندم اما توضیحاتش مربوط به سوال من نمیشد اون دوست عزیز یک کد از وبگذر گرفته بود که نمیدونست چطوری توی سایتش بزاره اما من کدی دریافت نکردم که بخوام بزارم توی سایتم
من یک فایل زیپ شده از وبسایتی که شما معرفی کردید دانلود کردم که الآن وقتی از طریقی نصب و حذف قسمت الحاقات اقدام می کنم پیغام خطایی رو که قبلا گفتم میگه
الآن مشکلم اینه که این فایل نصب نمیشه ازتون میخوام که راهنمایی کنید تا این فایل رو آپلود و نصب کنم
سلام
اول چک کنید ببینید FTP ست شده و مشکلی نداره ؟
اگر ست شده هست به سراغ سطح دسترسی برین
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شاد و سلامت در پناه ایزد
** عنوان لینک اصلاح شد.
تنظیمات FTP انجام شده بود من فایل کانفیگوریشن رو سطح دسترسی رو تغییر دادم به 777 فقط الآن این پیغام میاد لطفا هرچه زودتر راهنمایی کنید مشکلم حل بشه
اخطار! - عدم موفقیت در جابجایی فایل
سلام
شما ftp رو یه بار غیر فعال کن ببین مشکلت حل میشه؟
البته اگر safe mode بر روی هاستت خاموش هست.
منم همین مشکل رو داشتم اما وقتی ftp رو غیر فعال کردم حل شد.
الآن غیر فعاله و اصلا نمیشه فعالش کرد و هرکاری میکنم و پرمیشن ها رو تغییر میدم یا اف تی پی رو چک می کنم هنوز مشکل دارم
میتونی کمکم کنی
اگه کسی میتونه مشکل من رو حل کنه و نصب کنه مشخصات رو میدم که بیاد نصب کنه
** دو ارسال شما یکی شد
سلام
به طور خصوصی ارسال کنید به همراه لینک ماژول
شاد و سلامت در پناه ایزد
سلام
بررسی کنید در سرور شما safemode روشن هست یا خیر.
می تونید از مدیریت جوملا -> راهنما -> اطلاعات سیستم -> اطلاعات PHP بررسی کنید یا از مدیر سرور بپرسید که روشن هست یانه.
یا علی
اطلاعات به شکل زیر هست
تنظیم مقدار
PHP Built on: Linux server.itakhost.com 2.6.18-164.15.1.el5.028stab068.9 #1 SMP Tue Mar 30 18:07:38 MSD 2010 i686
نسخه پایگاه داده: 5.0.90-community-log
مجموعه پایگاه داده: utf8_general_ci
نسخه PHP: 5.2.13
وب سرور: Mod_Security 2.5.9 enabled
وب سرور به رابط PHP: apache2handler
نسخه جوملا: Joomla! 1.5.15 Stable [ Wojmamni Ama Mamni ] 05-November-2009 04:00 GMT
دستیار کاربر: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/532.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/4.0.221.6 Safari/532.2
سلام
[quote author=سعید link=topic=25833.msg133017#msg133017 date=1271455441]
می تونید از مدیریت جوملا -> راهنما -> اطلاعات سیستم -> اطلاعات PHP بررسی کنید یا از مدیر سرور بپرسید که روشن هست یانه.
[/quote]
قسمتی که شما کپی کردید مربوط به اطلاعات سیستم هست. در صفحه ای که آدرس دادم، Safemode رو در مرورگرتون جستجو کنید.
یا علی
هیچ اطلاعاتی در این قسمت موجود نیست
هیچ اطلاعاتی در این قسمت موجود نیست
ماژول ها جوملا در چه پوشه ای در هاست نصب میشه که از اون طریق نصب کنم
** دو پست شما یکی شد.
سلام
ماژول ها در پوشه mudol نصب میشن
جوملا شما فارسی هست یا انگلیسی ؟ اگر فارسی هست ترجمه چه تیمی ؟
شاد و سلامت در پناه ایزد
[quote author=gigileh link=topic=25833.msg133155#msg133155 date=1271576575]
هیچ اطلاعاتی در این قسمت موجود نیست
[/quote]
از مدیر سرورتون سوال کنید که safemode روشن هست یا خیر.
یا علی
من نمی دونم این جوملا رو آقای زراعتی برام نصب کردن من خودم نمی تونستم نصب کنم
درضمن توی شاخه ای که شما گفتین مال ماژولهاست فایل رو اکسترکت کردم اما فایلی به نامی که من ایجاد کردم توی ماژولها نیومد
سلام
[quote author=سعید link=topic=25833.msg133168#msg133168 date=1271586380]
از مدیر سرورتون سوال کنید که safemode روشن هست یا خیر.
[/quote]
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
من کسی رو به عنوان مدیر سرور نمیشناسم (ببخشید مدیر سرور به کی میگن؟! :-*)
سلام
[quote author=gigileh link=topic=25833.msg133224#msg133224 date=1271649334]
من کسی رو به عنوان مدیر سرور نمیشناسم (ببخشید مدیر سرور به کی میگن؟! :-*)
[/quote]
از شرکتی که خدمات میزبانی وب (هاستینگ) گرفتید تقاضای ارتباط با پشتیبان کنید و از وی سوال مربوطه رو بپرسید.
یا علی
آره safe mode روشنه
سلام
از مدیر سرور درخواست کنید خاموش کنند.
یا علی
اگه خاموش کنه مشکلی پیش نمیاد از نظر امنیتی و...
الآن هم که safe mod خاموشه باز هم همون پیغام خطا رو میده :-[
** دو ارسال شما یکی شد
آقا دستتون واقعا درد نکنه
فقط الآن یک مشکلی هست
میدونم چون که قالبم فارسیه و این آمارگیر انگلیسی این مشکل پیش اومده ولی راه حلی میخوام ببینم نداره؟
مشکل اینه که از چپ به راسته یعنی زده 2yesterday و.... به جای اینکه بزنه 2 yesterday
راه حلش چیه ؟
باید چیکار کنم
dir=rtl
اینرو در استایلش اضافه کنید. مشکلتون 90 درصد حل میشه.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
منظور از استایل کدوم فایل می باشد
سلام
[quote author=gigileh link=topic=25833.msg133702#msg133702 date=1272139909]
منظور از استایل کدوم فایل می باشد
[/quote]
فایل های CSS قالب.
یا علی
نمی دونم منظورتون رو درست متوجه شدم یا نه من فایلهای CSS قالب سایت رو چک کردم همچین گزینه ای نداشت
فکر میکنم باید فایل های CSS خود همون افزونه رو چک کنید و تغییری که اقا مهدی عزیز گفتن رو اعمال کنید
شاد و سلامت در پناه ایزد