-
چی نصب کنم؟
من تا چند مدت پیش مامبو رو هاستم نصب بود ورژ نشم خیلی پایین بود نمیدنم 4 بود یا 3 چند روز پیش خراب شد مجبور شدم پاکش کنم حالا از دیتابس بک آپ گرفتم و مامبور رو پاک کردم هاست من ZendOptimizer نداره حالا میخام ببینم باید کدوم ورژن مامبو رو نصب کنم اگه میشه لینکشو بذارین
بعدش میخام ببینم چه جوری میشه اون دیتا بیسو روی مامبوی جدید بریزم با تشکر
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
می بخشید 2 تا تاپیک شد یکیشو نمیدونم چی جوری پاک کنم
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
آخرین ورژن فارسی: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
که همونطور که قبلا صحبت شده میبایست Zend بر روی هاستتون نصب باشه تا مامبو کار کنه.
یه هاست خوب باید ZendOptimizer روش نصب باشه!
به مسئول سرورتون بگید براتون نصب کنه.
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
نصب نمیکنه
گفته نمیشه
چی کارش کنم
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
[quote author=رادمهر link=topic=2892.msg17834#msg17834 date=1163180076]
یه هاست خوب باید ZendOptimizer روش نصب باشه!
[/quote]
خوب ......
این بی کفایتی و بی توجهی مدیر سرورتون رو میرسونه!
پیشنهاد میکنم به فکر یه سرور دیگه باشی!
کسی که از اولش اینجوری تا میکنه وای به حال ....
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
سرور من نصب نمی کنه میگه پول بده منم میگم نمیدم
حالا با این محدودیت من چی کار کنم جواب سوال دومم یادتون نره
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
[quote author=رادمهر link=topic=2892.msg17834#msg17834 date=1163180076]
که همونطور که قبلا صحبت شده میبایست Zend بر روی هاستتون نصب باشه تا مامبو کار کنه.
.
[/quote]
اول مشکل اول رو حل کنید که بتونید بعدش دیتابیس رو Restore کنید
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
دوستان اشتباه نکنم یکجایی خونده بودم که مامبوی 4.6 کد نمیشه
پس دیگه فکر نکنم دوستان نیازی باشه که زند ور روی سرورشون نصب کنن و میشه مامبوی فارسی رو بدون نیاز به زند هم نصب کرد
ارادتمند ، بهمنی
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
مرتضی جان بحث سر کیفیت هاستینگه وگرنه خیلی جاها هستند که زند هم دارند!
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
محمد میدونم چی میگی!
ولی من این رو گفتم که اگه دوستان تنها مشکلشون نبود زند هستند زحمت انتقال و ....رو به خودشون ندند که واقعاً خسته کننده و هزینه بر هستش!
ولی اگه دوستی میبینه که هاستینگش هر روز یک امکان کم می کنه ، فرداش کم می کنه و یا همش وب سایتش دون هستش بهتره که زحمت انتقال و ... رو به جون بخره و وب سایت خودش رو با یک هاستینگ عالی مثل مامبوهاستینگ خودتون مدیریت و بروز کنه .
ارادتمند ، بهمنی
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
من چی میپرسم شما دارید در مورد چی بحث می کنید ): ):
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
[quote author=Amir H link=topic=2892.msg17853#msg17853 date=1163227946]
اول مشکل اول رو حل کنید که بتونید بعدش دیتابیس رو Restore کنید
[/quote]
امیر عزیز جوابتون رو دادند!
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
من الان نه میتونم هاستو عوض کنم نه پولشو دارم شما فرضو بر این بذارید که هاستما همینه زند هم روش نصب نیست حالا ما چی کار کنیم
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
[quote author=مرتضی بهمنی link=topic=2892.msg17858#msg17858 date=1163233485]
پس دیگه فکر نکنم دوستان نیازی باشه که زند ور روی سرورشون نصب کنن و میشه مامبوی فارسی رو بدون نیاز به زند هم نصب کرد
[/quote]
صبر کنید تا 4.6 بیاد!
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
وای یعنی من سایتو با 2000 بازدیدش بذارم داون تا مامبو 4.6 بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :o :o
یعنی تمام ورژن های مامبو نیاز به زند داره و هیچکدوم نیست که نداشته باشه
4.6 کی میاد یعنی یک جور هست تا 1 یا 2 هفته دیگه بیاد
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
نه خیلی زودتر از اونچه که فکر کنید میاد!
از من نشنیده بگیرید!
شاید، ممکنه، احتمال داره فردا بیاد اما هیچ قولی تکرار میکنم هیچ قولی نمیدم!
-
پاسخ : چی نصب کنم؟
خدا خیرتون بده واقعا ایشالله خدا عوضشو بهتون میده که خلقو از این سر در گمی نجات میدید
پس من منتظر باشم همین یکی دو روزه میاد