من قبلا با نيوك كار ميكردم ، از وقتي مامبو رو نصب كردم ، گهگاهي به پيغام Internal Server Error بر ميخورم ،‌به پشتيباني هاستينگ تماس گرفتم ، چك كردن گفتن سرور هيچ مشكلي نداره ، قبلا ً هم با نيوك مشكلي پيش نميومد ... :'( نميدونم چرا اين مشكل گاهي پيش مياد ... >
لطفا راهنمائي كنين ...