از مامبو 4.6.2 استفاده می کنین ؟
آیا پچی که منتشر شده بود برای مامبو رو نصب کردید ؟
با فایرفاکس کار کنید !

از مامبو 4.6.2 استفاده می کنین ؟
آیا پچی که منتشر شده بود برای مامبو رو نصب کردید ؟
با فایرفاکس کار کنید !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)