[quote author=عبدالحليم link=topic=10542.msg72326#msg72326 date=1211371124]
نه فقط تو قسمت مديريت نيست ، گهگاهي واقعا خيلي خوب كار ميكنه ، مامبو سيستم راحتيه ، ولي نميدونم چرا بعضي از اوقات اين مشكل پيش مياد ،‌ مخصوصا ً سر ظهر ..

[/quote]
سلام
خوب همین نشون میده مشکل از سرور باید باشه چون همیشگی نیست
یا علی علیه السلام