معموملا این کد ها رو جاوااسکریپت هستند یک ماژول می سازید و از ادیتور اون HTML رو انتخاب می کنید و کد ها رو درون اون می ریزید
و ذخیره کنید ( دکمکه ی UPADATE) رو بزنید و براتون نمایش میده و سپس ماژول رو در موقعیتی که می خواهید انتشار بدید

معموملا این کد ها رو جاوااسکریپت هستند یک ماژول می سازید و از ادیتور اون HTML رو انتخاب می کنید و کد ها رو درون اون می ریزید
و ذخیره کنید ( دکمکه ی UPADATE) رو بزنید و براتون نمایش میده و سپس ماژول رو در موقعیتی که می خواهید انتشار بدید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)