-
کتابخانه مجازی
سلام.
من برای ایجاد این کتابخانه قصد دارم از مامبو استفاده کنم.تمامی نیازهام رو براورده می کنه الا یکی.(مهمترین بخشش رو).اون ایجاد قسمت ایجاد مدیریت کتابخانه است.برای ورود اطلاعات کتابها،وضعیت امانت و غیره.
من با کد نویسی PHP هیچ مشکلی ندارم.یعنی می تونم این قسمت ها رو مستقل از مامبو ایجاد کنم.ولی نمی دونم چجوری به مامبو ربطش بدم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-29-2006 08:13 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
Re: کتابخانه مجازی
سلام دوست عزیز
اگر به PHP مسلط هستین به سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] مراجعه کنید . و طریقه نوشتن کامپوننت را مطالعه کنید .
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)