آقای فیروزمندان عزیز

من خیلی دونباله برنامه JCAL هستم.... خوشحال شدم که تو لیست فارسی سازیه.... اما یک سوال ؟

آیا تقویمش هم به هجری تبدیل می شه و یا همون میلادی میمونه ؟ اگر کسی از دوستان قصد فارسی سازی و تبدیل کردنشو داره .... خوشحال می شم که باخبر بشم و در جریان کار قرار بگیرم....

در ضمن از شما درخواست دارم تا چندتا از ابزار های کاربردی دیگه هم معرفی کنید تا بقیه دوستان و خود من زحمتشو بکشیم....

چون این چندتا رو چند نفر از دوستان فارسی می کنند و ماشاالله این انجمن پر از کاربر فعاله ..... با تشکر


موفق باشید.