سلام
میشه بگید از این مامبوت easytube باید چیشو ترجمه کرد؟ چون من نصبش کردم و در پارامترهاش فقط توضیحاتش ترجمه میخواد.
همین کافیه؟
راستی چه جوری باید ازش استفاده کرد؟

سلام
میشه بگید از این مامبوت easytube باید چیشو ترجمه کرد؟ چون من نصبش کردم و در پارامترهاش فقط توضیحاتش ترجمه میخواد.
همین کافیه؟
راستی چه جوری باید ازش استفاده کرد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)