-
پاسخ : !! موارد ترجمه نشده !!
آقای فیروزمندان عزیز
من خیلی دونباله برنامه JCAL هستم.... خوشحال شدم که تو لیست فارسی سازیه.... اما یک سوال ؟
آیا تقویمش هم به هجری تبدیل می شه و یا همون میلادی میمونه ؟ اگر کسی از دوستان قصد فارسی سازی و تبدیل کردنشو داره .... خوشحال می شم که باخبر بشم و در جریان کار قرار بگیرم....
در ضمن از شما درخواست دارم تا چندتا از ابزار های کاربردی دیگه هم معرفی کنید تا بقیه دوستان و خود من زحمتشو بکشیم....
چون این چندتا رو چند نفر از دوستان فارسی می کنند و ماشاالله این انجمن پر از کاربر فعاله ..... با تشکر
موفق باشید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
07-16-2008 11:24 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)