پس با توجه به اینکه مامبو 465 فارسی منتشر شده خیلی خوشحال می شم اگه کامپوننت نقشه MAP سازگار با اون ارایه بدین تا کار فارسی سازی شروع بشه
اگر نیست و یا همون xMAP با 465 سازگار هست تا کار ترجمه شروع بشه
موفق باشید

پس با توجه به اینکه مامبو 465 فارسی منتشر شده خیلی خوشحال می شم اگه کامپوننت نقشه MAP سازگار با اون ارایه بدین تا کار فارسی سازی شروع بشه
اگر نیست و یا همون xMAP با 465 سازگار هست تا کار ترجمه شروع بشه
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)