پس با توجه به اینکه مامبو 465 فارسی منتشر شده خیلی خوشحال می شم اگه کامپوننت نقشه MAP سازگار با اون ارایه بدین تا کار فارسی سازی شروع بشه
اگر نیست و یا همون xMAP با 465 سازگار هست تا کار ترجمه شروع بشه
موفق باشید