سلام.
من برای ایجاد این کتابخانه قصد دارم از مامبو استفاده کنم.تمامی نیازهام رو براورده می کنه الا یکی.(مهمترین بخشش رو).اون ایجاد قسمت ایجاد مدیریت کتابخانه است.برای ورود اطلاعات کتابها،وضعیت امانت و غیره.
من با کد نویسی PHP هیچ مشکلی ندارم.یعنی می تونم این قسمت ها رو مستقل از مامبو ایجاد کنم.ولی نمی دونم چجوری به مامبو ربطش بدم.





علاقه مندی ها (Bookmarks)