سلام مجید جان
خوشبختانه مشکل ام حل شد و موفق شدم مامبو را نصب کنم.
خطای internal server ای که میداد به خاطر این بود که پرمیشن پوشه ای که می خواستم مامبو را توی اون نصب کنم( fa) را 755 قرار داده بودم. این مشکل با تغیر پرمیشن حل شد.
مشکل دوم ای که acceess denied میزد نمی دانم چطوری حل شد، من کارهای زیر را انجام دادم حالا کدوم مفید واقع شد نمیدونم.
1-پوشه ای که مامبو توی اون اکسترکت شده بود را پاک کردم و دوباره توی یک پوشه جدید اکسترکت کردم.
2-یوزر هایی که ساخته بودم را پاک کردم و یک یوزر جدید ساختم
3- پرمیشن پوشه پابلیک و پوشه fa را به 755 تغیر دادم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)