سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

موضوع: من گیج شدم ببخشید!

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,363
    تشکر
    1
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    سلام
    خود تیم کار نصب رو انجام میده میتونستید با بچه ها تماس بگیرید
    ورژن 4.6.3 فارسی نشده ها حواستون باشه، آپگرید کنید به مشکل میخورید
    از اون دوستتون بپرسید که کجا نصب کردن ایشون قطعا آدرس رو میدونند دیگه
    یا علی علیه السلام

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #12

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    فارسی نیست!
    مشکل امنیتی داره ورژن 462؟
    الان نمی تونم ازش استفاده کنم؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #13

    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,363
    تشکر
    1
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    سلام
    چه مشکل امنیتی ای داره؟
    یه پچ براش ارائه شد دیگه، و یه کد که تو Htaccess میگذاریم و حل میشه
    دیگه چه مشکلی هست ؟
    از چی نمیتنید استفاده کنید؟ من متوجه نشدم اصلا
    یا علی علیه السلام

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #14

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    توی ورژن جدیدش نوشته بود خیلی از مشکلاتش رو حل کردند منم گفتم حتما این ورژن مشکل داره
    عجب گرفتاری شدم :-X
    واقعا ممنون.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #15

    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    نوشته ها
    293
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    می تونین به 462 اعتماد کنین...
    اگر امنیت و .. خیلی براتون اهمین داره در این باره سرچ کنین تو انجمن صحبت شده ..

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #16

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    من الان یکی بهم
    گفت باید تغییر پرمیژن بدهی بعد سراغ نصب بروید.
    تاپیکی وجود داره که نام فایلهایی که باید تغییر پرمِژن داد نوشته شده باشه؟

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] پیدا کردم.

    من الان سایت رو بالا اوردم برای ادیت پست ها و دیگر جاها باید توی سی پنل مامبو برم؟
    الان همه چیز عادی هست و همه چیز در مورد مامبو هستش..

    چرا نمیشه تاپیکهای مامبو رو حذف کرد؟

    مثل اینکه به مرور زمان همه چیز دارم یاد می گیرم!!

    ** n پست شما یکی شد !

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #17

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    6,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 32 بار در 30 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    [quote author=satlamerd link=topic=11499.msg61419#msg61419 date=1202148119]
    مثل اینکه به مرور زمان همه چیز دارم یاد می گیرم!! :-*
    [/quote]

    یعنی الان مشکل حل شد ؟؟؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #18

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    من تمامی پیش فرضها
    منورم پستهای اموزشی مامبو است
    رو حذف کردم
    الان هم گیر این هستم چطوری مطلب بنویسم
    ارسال مطلب رو می زنم می گه Category: انتخاب بکنید.
    داغوان شدم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #19

    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    نوشته ها
    293
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    دوست عزیز یه ساعت وقت بذار و نحوه ی ارسال مطلب و پیش تنظیماتش رو از آموزش های سایت مطالعه کن.
    سرچ کن:
    ارسال مطلب
    بخش
    مجموعه...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #20

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : من گیج شدم ببخشید!

    متاسفانه خود سایت هم گیج کننده است
    من الان همه چیز درست است
    462 متاسفانه زبان انگلیسی هست
    در حالی که من از جایی که دانلود کردم نوشته بود فارسی ولی انگلیسی هست
    بعدش الان گرفتار گذاشتن امار و کدهای وبگذر هستم همه چیز رو هم نگاه کردم
    سه تا تاپیک مرطبت با همین گذاشتن امار و توضیحات زیاد...
    ولی فایده نداره
    حالا می خواستم
    کدهای وبگذر رو بزارم توی فایل ایندس سایت.
    نظرتون چیه
    راه درست چیه؟ :'(

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •