سلام
خود تیم کار نصب رو انجام میدهمیتونستید با بچه ها تماس بگیرید
ورژن 4.6.3 فارسی نشده هاحواستون باشه، آپگرید کنید به مشکل میخورید
از اون دوستتون بپرسید که کجا نصب کردنایشون قطعا آدرس رو میدونند دیگه
یا علی علیه السلام

سلام
خود تیم کار نصب رو انجام میدهمیتونستید با بچه ها تماس بگیرید
ورژن 4.6.3 فارسی نشده هاحواستون باشه، آپگرید کنید به مشکل میخورید
از اون دوستتون بپرسید که کجا نصب کردنایشون قطعا آدرس رو میدونند دیگه
یا علی علیه السلام
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
فارسی نیست!
مشکل امنیتی داره ورژن 462؟
الان نمی تونم ازش استفاده کنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
چه مشکل امنیتی ای داره؟
یه پچ براش ارائه شد دیگه، و یه کد که تو Htaccess میگذاریم و حل میشه
دیگه چه مشکلی هست ؟
از چی نمیتنید استفاده کنید؟ من متوجه نشدم اصلا
یا علی علیه السلام
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
توی ورژن جدیدش نوشته بود خیلی از مشکلاتش رو حل کردند منم گفتم حتما این ورژن مشکل داره
عجب گرفتاری شدم :-X
واقعا ممنون.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
می تونین به 462 اعتماد کنین...
اگر امنیت و .. خیلی براتون اهمین داره در این باره سرچ کنین تو انجمن صحبت شده ..
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من الان یکی بهم
گفت باید تغییر پرمیژن بدهی بعد سراغ نصب بروید.
تاپیکی وجود داره که نام فایلهایی که باید تغییر پرمِژن داد نوشته شده باشه؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] پیدا کردم.
من الان سایت رو بالا اوردم برای ادیت پست ها و دیگر جاها باید توی سی پنل مامبو برم؟
الان همه چیز عادی هست و همه چیز در مورد مامبو هستش..
چرا نمیشه تاپیکهای مامبو رو حذف کرد؟
مثل اینکه به مرور زمان همه چیز دارم یاد می گیرم!!
** n پست شما یکی شد !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=satlamerd link=topic=11499.msg61419#msg61419 date=1202148119]
مثل اینکه به مرور زمان همه چیز دارم یاد می گیرم!! :-*
[/quote]
یعنی الان مشکل حل شد ؟؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من تمامی پیش فرضها
منورم پستهای اموزشی مامبو است
رو حذف کردم
الان هم گیر این هستم چطوری مطلب بنویسم
ارسال مطلب رو می زنم می گه Category: انتخاب بکنید.
داغوان شدم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز یه ساعت وقت بذار و نحوه ی ارسال مطلب و پیش تنظیماتش رو از آموزش های سایت مطالعه کن.
سرچ کن:
ارسال مطلب
بخش
مجموعه...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
متاسفانه خود سایت هم گیج کننده است
من الان همه چیز درست است
462 متاسفانه زبان انگلیسی هست
در حالی که من از جایی که دانلود کردم نوشته بود فارسی ولی انگلیسی هست
بعدش الان گرفتار گذاشتن امار و کدهای وبگذر هستم همه چیز رو هم نگاه کردم
سه تا تاپیک مرطبت با همین گذاشتن امار و توضیحات زیاد...
ولی فایده نداره
حالا می خواستم
کدهای وبگذر رو بزارم توی فایل ایندس سایت.
نظرتون چیه
راه درست چیه؟ :'(
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)