من الان یکی بهم
گفت باید تغییر پرمیژن بدهی بعد سراغ نصب بروید.
تاپیکی وجود داره که نام فایلهایی که باید تغییر پرمِژن داد نوشته شده باشه؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] پیدا کردم.
من الان سایت رو بالا اوردم برای ادیت پست ها و دیگر جاها باید توی سی پنل مامبو برم؟
الان همه چیز عادی هست و همه چیز در مورد مامبو هستش..
چرا نمیشه تاپیکهای مامبو رو حذف کرد؟
مثل اینکه به مرور زمان همه چیز دارم یاد می گیرم!!
** n پست شما یکی شد !





علاقه مندی ها (Bookmarks)