-
من گیج شدم ببخشید!
سلام
می بخشید این جا می نویسم
نمی دونم کجا نویسم می بخشید
من چیزی از سایت ساختن و اینها نمی دونم فقط یه هاست دارم بعدش مامبو هم اپلود کردم و اکسترک هم کردمش.
الان ادامه اش هم دارم طبق اموزش انجام می دهم.
آیا مشکلی پیش میاد اگر اشتباه بکنم؟
ممنون
سوالهای دیگه هم دارم یادم نیست.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
02-03-2008 12:20 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
اگر تازه می خواهید نصب کنید مشکلی نیست
نهایتا خراب میشه از اول امتحان می کنید دیگه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
ممنون نازنین
من الان توی این مرحله گیر کردم
حالا نام کاربري و کلمه عبوري را که در مرحله قبل ساختيم را روي ديتابيسي که ساختيم ست ميکنيم.

جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
من الان اینطور یوزری رو ساختم ali_hosseini دیگه کاری نمونده باید برم نصبش کنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
یوزر ساختید دیتابیس رو هم ساختید ؟؟؟
بعد دیتابیس رو به یوزر اضافه کردید ؟؟؟
اگر آری بله برید نصب کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
اره من ساختم حالا وارد مرحله نصب مامبو شدم ولی چیزی نیست من نصبش کنم میشه راهنمایی کنید باید کجا برم نصبش کنم؟ :'(
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
سلام
آقا، آموزش نصب مامبو رو یه مطالعه بزن
حل میشه
یا علی علیه السلام
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
متاسفانه من الان اموزش نصب رو دارم می خونم قسمت دومش هستم یعنی اول نصبش!
نمی دونم به چه ادرسی برای نصبش برم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
سلام
ببین مامبو رو دقیقا کجا اکسترکت کردی؟ به همونجا باید بری 
یعنی خوب ببینید، یه سری فولدر هست تو سایتتون، اگر لینوکسی باشه، یا httdocs هست، یا public_html یا ...
ببین کدومشه مال شما(ببین کدوم وجود داره)
حالا، این فولدر ها، در حقیقت صفحه اول سایت شماست، یعنی این صفحه: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
گرفتی؟
حالا اگر توی اون یه فولدر ایجاد کنی، به اسم folder، آدرسش میشه:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
گرفتی؟
حالا ببین کجا اکسترکت کردی، برو اونجا
یا علی علیه السلام
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
من به یکی از دوستان گفتم و زحمت نصبش رو کشیدند از بدشانسی من ورژن 462 بود و الان دارم 463 رو دانلود می کنم که برم اپلودش کنم و نصب کنه برام.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)